Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

Hoi Femkewes

Toevallig ook de 29 ste? maar klopt en vandaag 14 weken en 3 dagen? Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap? bewust zwanger geworden of een kadootje??

Ik wil heel graag weten opladen het een jongetje is, ik hoop dan ook dat we maandag te horen krijgen dat de lockdown niet verlengd gaat worden, zodat de pretecho van 19 Januari gewoon door kan gaan ?

Wat denk jij dat je krijgt? Heb je al een vermoeden? Ik denk bij mezelf dat ik een jongetje krijg en mijn vriend denkt een meisje, spannend dus??

Kraamzorg heb ik gelukkig al geregeld, enige wat lastig is is een kinderdagverblijf regelen, dat is wel een beetje een probleem met mega wachtrijen …

Ik begin langzaam wel te merken dat ik meer energie aan het krijgen ben… en jij??

P.S super fijn dat ook jouw nipt en 13 weken echo goed waren???

@oleander

Het is nu te laat om nog een whatsapp te sturen, maar ik heb je nummer wel al opgeslagen!! Super leuk? Morgen zal ik even een whatsapp sturen?

Hoi! Ondertussen weet ik nu dat ik een zoon ga krijgen. Mijn gevoel zei toch iets meer een meisje, maar vrijwel iedereen om mij heen dacht een jongen. Ben ook niet echt een meisjesmama:) ik zal een bam worden: bewust alleenstaande moeder. Heb nog nooit een relatie gehad en nu ik 35 ben, verwacht ik dat ook niet zo snel meer. Maar mijn kinderwens wil ik hierdoor niet laten gaan. Via iui was het in het Erasmus na de 5e keer raak. Een onwijs duur geintje, maar heb heb het er absoluut voor over.

Kinderopvang is zeker een drama. Ik kan tot maart 2023 voor 1 dag mijn zoon nergens kwijt....ik hoop echt dat het nog ergens gaat lukken, anders weet ik niet hoe ik dit kan overbruggen. Werk wel als lerares, 3 dagen werken kan ik als alleenstaande net hebben, 2 dagen totaal niet. Wel even een stressfactor momenteel.

Weet jij ondertussen het geslacht ook? Hoe gaat het nu met je?

Hoi Femkewes

Wat leuk dat je al weet wat je krijgt!!!!! Hoe ben je daar achter gekomen? Mijn pretecho zou ik eigenlijk aanstaande vrijdag krijgen maar was afgezegd door de lockdown….. 19 januari is een nieuwe afspraak, maar ben gister alweer gebeld dat ik vrijdag het nieuws maar even goed in de gaten moeten houden omdat de kans aanwezig is dat die weer afgezegd gaat worden!!

Stoer dat je er bewust voor gekozen heb om BAM moeder te worden!!! En ook netjes via een traject… ? Heb je al een naam bedacht??

Terug
Bovenaan