Sinds ongeveer 3 maanden heb ik een verhouding met een getrouwde man. Ik weet het is dom. het begon als een spannende avond. Hij bleef me opzoeken en ik kon zijn charmes en uiterlijk niet weerstaan. Kom net zelf uit rel. en vond dit wel prima. Nu voelen we wel steeds meer voor elkaar, zijn verliefd maar de realiteit zijn we niet verloren, Ik eis ook niets van hem. Nu ben ik zwanger, toen ik puber was heb ik ooit een abortus ondergaan ik was gewoon te jong en kon op mijn manier het kind niets bieden. zat nog op school destijds. Ik heb van mijn keuze destijds geen spijt gehad. Alleen heb ik toen wel gezegd ik doe dit nooit weer!! Nu ben ik volwassen, heb mijn eigen inkomen etc, ik heb toen ook gezegd dat wanneer ik een kind wat kan bieden dan houd ik het.
Alleen nu zit ik dus weer! Ik weet dat ik het hem niet kan aandoen, hij is getrouwd en heeft kinderen, Hij is ook gelukkig en ik weet dat hij niet bij zijn gezin weggaat. Ik weet nu niet wat ik moet doen, Rationeel gezien is het beter om het weg te halen, zowel voor hem als voor mij, Maar ik weet niet of ik dit een keer weer kan doen, Ik verlochen mijzelf. Ik heb een belofte gemaakt, toch ben ik bang., kan ik dit alleen aan? Mijn moeder is overleden en mijn vader en zijn nieuwe vriendin heb ik niet echt een goede band mee. Is dit haalbaar, wie heeft voor mij advies. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets te horen.
Alleen nu zit ik dus weer! Ik weet dat ik het hem niet kan aandoen, hij is getrouwd en heeft kinderen, Hij is ook gelukkig en ik weet dat hij niet bij zijn gezin weggaat. Ik weet nu niet wat ik moet doen, Rationeel gezien is het beter om het weg te halen, zowel voor hem als voor mij, Maar ik weet niet of ik dit een keer weer kan doen, Ik verlochen mijzelf. Ik heb een belofte gemaakt, toch ben ik bang., kan ik dit alleen aan? Mijn moeder is overleden en mijn vader en zijn nieuwe vriendin heb ik niet echt een goede band mee. Is dit haalbaar, wie heeft voor mij advies. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets te horen.