zwanger van getrouwde man

Ik vind dit echt ongelooflijk!! Je zou toch denken dat je na je ongewenste zwangerschap en abortus als tiener wel wist hoe een en ander werkte.....wat je ook beslist om met dit kindje te doen.....denk voortaan ook eens goed na over voorbehoedsmiddelen, svp!
 
Dag lieverds,

Allereerst bedankt voor deze steun en lieve reacties. Doet me goed!!

Hij weet ervan, ik heb het dezelfde dag nog verteld. Ik vind ook dat hij dit moet weten, Hij wil natuurlijk geen kind bij een ander. Begrijpelijk want het is ook verre van ideaal. Hij kan er niet voor mij zijn en dat weet ik. Gisteren ben ik nr kliniek geweest voor echo en afspr maken. 3 weken zwanger en as maandag afspraak. IK weet nog niet wat ik moet doen, ik ben zo in de stress hierdoor. Als ik naar mijzelf luister dan houd ik het, ik weet dat het een prachtig kind zal worden.. Toch voel ik me egoistisch, kan en mag ik dit mijn kind aandoen, daarbij ook hem en zijn gezin. Ik heb alle scenarios bekeken en er is geen win win situatie!

Diep van binnen kan ik dit niet!! Ik was weer in die kliniek en het deed me zo pijn, huilend ging ik er heen. Ook weet ik niet of ik het alleen red, ik ben sterk dat weet ik. Maar ik weet niet of ik alles alleen aankan. Wat betreft die anticonceptie, ja ik ben aan de pil. Dit was mijn planning ook niet.Ik heb een andere gekregen (voor mijn huidaandoening) en de dokter was vergeten te vertellen dat ik deze op zeer gezette tijden moet innemen aangezien hij dan veel minder werkt. Daarover had hij me nog willen bellen maar is erbij ingeschoten, dit vertelde hij me onlangs toen ik kwam. dacht het zal wel loslopen tot nu toe, helaas dat was niet waar.

Ik ben nog druk in beraad met mezelf, ik denk nergens anders aan, lieve dames ik houd jullie op de hoogte.

alvast bedankt voor alles

liefs
 
Beste Rebecca,

De keus ligt idd bij jou. Wat het eigenlijk ook meteen het moeilijkste maakt, want hoe je het ook went of keert, jij beslist.

Hier is de situatie andersom. Mijn vriend heeft 2 1/2 jaar terug een pleziertje gehad( hij was toen nog vrijgezel en dacht zij ook). Zij werd zwanger maar bleek een vriend te hebben. Ze wilde geen abortus, sterker nog, ze wilde mijn vriend volledig buiten spel zetten en haar vriend laten geloven dat het van hem was. Er is zelfs een DNA test geweest om te bewijzen dat mijn vriend de vader is en ook wilde zijn. Alleen krijgt hij de kans niet.

Het kindje is inmiddels erkend door haar vriend en wordt het kindje bijna 2 en lopen er al 2 rechtzaken om een omgang te krijgen met het kindje.

Ik merk dat hier veel vrouwen fel reageren op dat je dan maar uit moet kijken voor je aan sex begint, maar de wereld is niet altijd eerlijk en ook al gebruik je preventief iets, dan is het nog geen garantie. Je ziet vaak dat mannen de verantwoordelijkheid niet willen nemen, mijn vriend dus wel, maar ook omdat ze geen keus hebben om te kiezen voor een abortus.

Wij krijgen nu samen een kindje wat uit liefde is gemaakt en zal worden geboren. Als mijn vriend het voor het kiezen had gehad had hij ook liever gehad dat die ander een aborus had laten plegen, maar hij wil wel een vader zijn voor zijn kind. Daarbij heeft het kind een afstammingsrecht. Hij/zij heeft het recht te weten waar hij vanaf stamt staat in de wet geschreven.

Een verhaal heeft altijd kanten. Ik snap ook best dat je niet voor een abortus kan of wil kiezen. Maar luister hierbij ook naar wat de vader wil. Want als je dit kindje gaat houden moet je in het belang van dit kindje denken en dat klinkt misschien hard, maar niet of jij een abortus wel aankunt. Dit kindje moet vooraf weten dat hij wel of niet kan rekenen op zijn vader en als jij dat ook vooraf weet, dan heb je al een hele hoop duidelijkheid.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen een kindje kan krijgen, maar of iedereen kan denken in het belang van een kindje is niet zeker!

Sterkte met je beslissing!
 
Beste Rebecca,

De keus ligt idd bij jou. Wat het eigenlijk ook meteen het moeilijkste maakt, want hoe je het ook went of keert, jij beslist.

Hier is de situatie andersom. Mijn vriend heeft 2 1/2 jaar terug een pleziertje gehad( hij was toen nog vrijgezel en dacht zij ook). Zij werd zwanger maar bleek een vriend te hebben. Ze wilde geen abortus, sterker nog, ze wilde mijn vriend volledig buiten spel zetten en haar vriend laten geloven dat het van hem was. Er is zelfs een DNA test geweest om te bewijzen dat mijn vriend de vader is en ook wilde zijn. Alleen krijgt hij de kans niet.

Het kindje is inmiddels erkend door haar vriend en wordt het kindje bijna 2 en lopen er al 2 rechtzaken om een omgang te krijgen met het kindje.

Ik merk dat hier veel vrouwen fel reageren op dat je dan maar uit moet kijken voor je aan sex begint, maar de wereld is niet altijd eerlijk en ook al gebruik je preventief iets, dan is het nog geen garantie. Je ziet vaak dat mannen de verantwoordelijkheid niet willen nemen, mijn vriend dus wel, maar ook omdat ze geen keus hebben om te kiezen voor een abortus.

Wij krijgen nu samen een kindje wat uit liefde is gemaakt en zal worden geboren. Als mijn vriend het voor het kiezen had gehad had hij ook liever gehad dat die ander een aborus had laten plegen, maar hij wil wel een vader zijn voor zijn kind. Daarbij heeft het kind een afstammingsrecht. Hij/zij heeft het recht te weten waar hij vanaf stamt staat in de wet geschreven.

Een verhaal heeft altijd kanten. Ik snap ook best dat je niet voor een abortus kan of wil kiezen. Maar luister hierbij ook naar wat de vader wil. Want als je dit kindje gaat houden moet je in het belang van dit kindje denken en dat klinkt misschien hard, maar niet of jij een abortus wel aankunt. Dit kindje moet vooraf weten dat hij wel of niet kan rekenen op zijn vader en als jij dat ook vooraf weet, dan heb je al een hele hoop duidelijkheid.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen een kindje kan krijgen, maar of iedereen kan denken in het belang van een kindje is niet zeker!

Sterkte met je beslissing!
 
Probeer te bepalen of je het alleen kan en het kindje alles kan geven wat het nodig heeft. Snap dat de vader liever anders ziet, maar zoals elders al staat: het leven is niet altijd eerlijk en hij was er nog altijd zelf bij.

Heel veel succes met je keuze!
 
Vlinder

jeetje dat is idd ook wat. Ik heb nu tocht de keuze gemaakt om de abortus door te zetten.

Ik voel me egoistisch om het te houden, ik heb eigenlijk geen recht op dit kleine wondertje omdat dit echt niet de bedoeling was/is. Ik hoop er geen spijt van te krijgen, Ook ik denk in het belang van mijn kind en mijzelf. Wil ik een kind van een getrouwde man opvoeden en hem zijn vader ontnemen. Wil ik hem voor blok zetten, daarvoor geef ik teveel om hem en ik weet dat hij het niet aankan wetend ergens nog een kind te hebben en niet te kunnen opvoeden, en daarbij zijn eigen gezin, die hij al heeft kan ik het niet aandoen.,

Ik wens jou ook heel veeel succes en sterkte de komende periode, is ook behoorlijk heftig en egoistisch van die vrouw. Ik hoop dat jullie een goede regeling kunnen treffen, en geniet van de zwangerschap en straks van zoals je het zelf al zegt jullie liefdesbaby

bedankt voor je reactie





 
Terug
Bovenaan