zwanger van getrouwde man

hallo,

ik zit een btje in dezelfde sit als jou. ik ben zwanger van een jongen die t kind ook niet wil! ik weet nu ook niet zo goed wat k moet doen.

ik heb een zoontje van een paar jaar en ben alleenstaande moeder. ik ga me afvragen of k wel in staat ben om (in mn geval) 2kids op te voeden. misschien tip voor jou? kan je alleen 1kindje opvoeden?

en ja k weet t t is een hele moeilijke beslissing!
succes...
 
wouw, dus je besluit is genomen.
Nou dat is moedig van je. Hopelijk krijg je geen spijt en mag je ooit (misschien wel heel snel) een geweldige man vinden met wie je een kindje krijgt.

Tot die tijd........heel veel succes met je beslissing, het uitvoeren hiervan en het verwerken.
 
Dankjewel Rebecca. Is je abortus inmiddels uitgevoerd? En hoe voel je je nu? Weet de vader er wel vanaf? Misschien ben je hier nu niet meer actief, maar mocht je nog je hart willen luchten, weet dan dat ik het in elk geval wel zal lezen en je zal proberen te steunen!
 
Hey 
Ik ben bijna 20 jaar en heb een relatie gehad met een getrouwde man. Ik neem normaal de pil dus de kans op zwangerschap zou heel klein moeten zijn. Ik heb net een test gedaan en de test is positief. Ik weet dat die persoon waarmee ik een relatie had een heel moeilijke thuissituatie heeft. Daarnaast gaat die ondanks problemen thuis nooit van haar scheiden en heeft die zelf kinderen. Het probleem is nu, hoe moet ik vertellen aan hem dat ik zwanger ben van hem. Niemand weet en mag weten dat ik een relatie heb gehad met hem. Zelf ga ik hem nooit bij de zwangerschap betrekken. Maar hij heeft wel het recht te weten dat zijn kindje in mij groeit. En zelf wil ik het niet aborteren, omdat het een wezen is die recht heeft op een leven. Hij is geen gemakkelijke persoon om mee te praten. Dus hoe moet ik het hem vertellen. Hij heeft al zoveel aan zijn hoofd. Hij gaat zo kwaad zijn... Iemand tips???
 
Terug
Bovenaan