zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey!

Ik zie even kans om te reageren, m'n zus zit heerlijk in bad, haha!

@Jazzie, fijn dat je weekend leuk was! En nog geen ongi, maar het is nog niet de 20e. Hoop dat je een mooie cyclus hebt van 28 dagen meis! Hoe is het met je zoontje? Het is niet echt mooi weer voor hem om in de zandbak te spelen he?!

@Ci lo, wat super dat het zo goed met je gaat! Hier kletsen ook nog maar een paar meiden mee, maar wel erg gezellig! Wat grappig dat je denkt dat het bij ons meteen raak is, ik hoop het! Ik heb af en toe meegelezen op jouw topic en las toen dat jouw ouders (of je moeder?) niet zo heel leuk reageerden op je zwangerschap. Mag ik vragen hoe dat nu gaat? Kan me voorstellen dat dat erg vervelend is! Meid, als jullie er zelf maar gelukkig mee zijn. Schijt aan de rest! Ik ben super blij voor je.

Hoe is het met de andere meiden?

Ik hoop dat ik gauw weer kans zie om hier langs te komen! Morgenavond gaan we lekker uiteten en naar de musical van Ciske de rat, leuk!

Liefs, ikke

Nee idd nog niet de 20ste.. maar ik denk dat het eigenlijk morgen moet zijn..
Maar omdat ik al iedere keer roze en oudbruin verlies en gisteren ook al krampen had.. dacht ik dat het misschien al kwam.
Dus vandaar..

Zo zul je vast wel vaker kansen krijgen.. hahaha!
Waar komt je zus vandaan?
En hoe is het met je sch-zus?

Liefs jazzie

hai jazzie
mijn zoontje is ook van maart
en mijn beide dochters van februari
dus het zal wel grappig zijn als ik nu weer een jongen in maart krijg
ik zag dat je het over bloedverlies had moet jij morgen ongie worden dan
en heb je normaal ook van dat soort bloedverlies dan voor die tijd

hai missx
nou ik had mijn moeder er wat van gezegd toen en een week later had ze een kaart voor me en een knuffel voor de kleine
maar op dit moment heb ik het weer niet goed met haar maar nu om een andere reden
ik kan gewoon niet met haar heb ik nog nooit gekunt en dat vind ik wel jammer
ik hoop niet dat ik dat later met mijn kids krijg
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo!

Ik heb normaal nooit bloed verlies van te voren..
Alhoewel.. Dit jaar liep het op de pil al niet lekker..
EN het is de eerste cyclus zonder de pil.
Maar had het niet... ja 1 dag van te voren.. nu sinds woensdag al.

Jammer dat het zo rot gaat met je moeder! En het hoeft echt niet te betekenen dat jij dat krijgt.. het is niet erfelijk.. soms botsen karakters gewoon.
Wel grappig.. als het knul is.. 2 jongens in maart en 2 meiden in feb! hahahah!
Leuk hoor. en als het een meisje is en het komt wat vroeger misschien weer in feb!   hihihi of zit je dan nog niet op 37 weken?

Liefs Jazzie

hallo dames, ff een duffe vraag...
hoe zit het met je tempratuur als je zwanger bent??is die dan verhoogd.????
ik ben er niet in thuis in dat tempen , maar wij zijn zaterdag voor de echt gegaan en nu heb ik es zitten tellen.het zou kunnen dat we tijdens mijn ei geklust hebben...
en aangezien ik het de hele week al warm heb (ben normaal een giga koukleum)en ik eens getempt heb..was 37,7 gemiddeld.begin nu te twijfelen of ik mijn ei misschien toch afgelopen weekend heb gehad.ik dacht safe te zijn (ivm vaccinatie ) maar heb volgens mij fout geteld.graag hoor ik van jullie

hai jazzie
wat balen voor je
hopelijk volgende ronde beter
ik hoop het voor je

hai esther
jeetje wat een hoge temp
normaal is dat voor een volwassene een verhoging
als je bevrucht bent dan moet die nu zo hoog blijven tot je nod
wordt die lager dan word je ongie
het verschil is maar 0,5 trouwens weinig he
liefs ci lo...

Hey meisjes,
Bij mij nog geen goed nieuws
Moet zeker nog 2 maanden uitstellen... de waarde van de toxoplasmose is met moeite gedaald... pf van 18 naar 16... snik snik... moet binnen 2 maanden opnieuw mijn bloed laten trekken en dan maar weer afwachten op de resultaten. Klierkoorts stond ook nog redelijk hoog maar was niet meer actief... Heb nog te weinig anti-stoffen aangemaakt... ik blijf dus ook nog effe in het wachtlijstje staan... Moet terug een beetje verwerken denk ik...
Dikke zoen aan allemaal en ben blij dat ik jullie ook heb om eens tegen te praten
Veel liefs San

Terug
Bovenaan