zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey allemaal,
ben terug van Engeland! T'was heel tof maar ook heel vermoeiend! Mijn ventje is er een filmpje van aan't maken voor op You-Tube... als die klaar is, zet ik de link er eens op  Voor de rest met iedereen alles ok?
Jazzie, geniet van je weekend meisje
Voor de rest heb ik nog geen nieuws want ga pas volgende week langs bij de ha...

Liefs San

Hey meiden!

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd!

Hier gaat het goed! Ben deze week erg druk geweest met m'n scriptie. M'n streven was eind september klaar te zijn. We gaan eind augustus voor het echie. Dan is het niet al te vroeg (mocht het meteen raak zijn) voor m'n afstuderen. Ik hou er wel rekening mee dat het met m'n scriptie iets langer (paar weken) kan duren. Maar maak me daar helemaal niet druk om. Het einde is iig in zicht!

Vanavond ga ik lekker stappen met een vriendin. Zoals vanouds! Misschien is dit voorlopig wel de laatste keer dat ik ga stappen en gewoon kan drinken. Who knows!!!

@Sannekeuh, wat gaaf dat je zo'n trip op de motor hebt gemaakt! En ook romantisch zo met z'n 2en, of niet?? Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie het leuk hebben gehad! Wanneer verwacht jij je eerstvolgende ongi? Dan zet ik die onder OD in het lijstje. Hoop dat het gauw mag veranderen in NOD!

@Jazzie, raar is dat he, dat je weet dat je vruchtbaar bent, maar er niets mee doet! Ik ken het gevoel. De afgelopen maand heb ik best getwijfeld of we niet al een maandje eerder konden beginnen. Gelukkig was m'n vriend de verstandigste van ons twee en wachten we toch maar even. Het is gewoon net wat fijner zo, een maandje later. Je weet maar nooit of het gauw raak is he! Als ik weer een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik afgelopen  zondag/maandag m'n eisprong gehad moeten hebben. Ik heb toen niets gevoeld, maar gisteren!!! Echt veel steken rechts onder in m'n buik. Het was telkens van korte duur maar het herhaalde zich wel een paar uur lang. Zou dat het geweest kunnen zijn? Wel raar, want dat zou 10 dagen voor m'n OD zijn. Maar het kan wel toch? Heb wel eens gehoord dat het niet perse 14 dagen hoeft te zijn.
Meid, je moet nog even geduld hebben. Het gaat wel heel snel hoor! Als je nagaat dat ik dit topic begonnen ben op 19 juni... De tijd vliegt! Er zijn alweer bijna twee maanden voorbij. Waar ga je dit weekend naartoe? Als je er vandaag niet meer bent, veel plezier!!

@Esther, fijn dat je weer opgeknapt bent! We gaan straks echt gelijk op voor het echie! Spannend! Wanneer verwacht je je eerstvolgende ongi? Dan zetten we die nog even onder OD en de volgende onder NOD! En wat is je leeftijd ook alweer?

@Friezinne, wat gaaf dat jullie er nu echt voor gaan! Je bent de eerste van het clubje wat hier nog is overgebleven! Was even kwijt of je nu een OD of een NOD verwacht. Wanneer was je voor het laasts ongi? Ik ga heel hard voor je duimen meis!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:
Sannekeuh:  35 jaar,

NOD:
Friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Oh Friezinne, ik zie het al in het lijstje staan, je verwacht 24 augustus je NOD! En wat is jouw leeftijd ook alweer?

Hehehe Ikke!
Nou je bent gemist hoor
Mijn temp was vanochtend al wat lager.. Ook af en toe al wat krampen.. dus moet wel wat meenemen het weekend
Gister avond met hubbie gepraat.. en eigenlijk wil hij helemaal niet wachten. hihihi
Maar aangezien we begin oktober met vakantie gaan... kijken we even hoe mijn cyclus loopt. En dan beginnen we in of net na de  vakantie.
Ik ga er niet vanuit dat het gelijk raak is maar stel dat.. liever niet zwanger op vakantie.
Wil nog even kunnen genieten.

Van je ei naar je ongi.. hoort in princiepe altijd 14 dagen of altijd..(tussen de 9 en 17.. wat bij jouw lichaam hoort) te zijn. die tijd voor je ei kan echter wel wisselen.
Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Als je dan pas je ei gevoeld heb.. ga er dan maar vanuit dat je 14 dagen na je ei ongi wordt.

San fijn te lezen dat je leuke tijd heb gehad..
Ik ben benieuwd wat je uitslagen zeggen.

Nu ga ik weg... DOEI!

Liefs Jazzie

Hey allemaal,

Ik verwacht mijn volgende ongi rond de 23ste... en hopelijk daarna weer groen licht  afwachten tot volgende week op de uitslag! Het was inderdaad heel leuk en gezellig maar we waren met 5... Ikke, mijn ventje, mijn dochter en twee vrienden... Met 3 motors in totaal! Wel heel vermoeiend maar het was de moeite  Verschillende plaatsen gedaan in Engeland... Dover, Statford-upon-Avon, Londen... Stonehenge & Woodhenge  gezien, Madame Tussaud en vele andere mooie dingen! 1 keer in een serieuze regenbui gezeten  Ik stuur jullie zeker de link dan door

Ivm met de eisprong, ik voel die niet altijd... ik denk soms van wel wanneer ik steken heb links of rechts maar weet niet echt of dit het dan wel is... bij mij is dat meestal een 14 dagen na mijn ongi... heb dan wel meer pijn ook in mijn borsten rond die dagen en daarna is dat gevoel weer weg tot mijn ongi erdoor komt!

T'wordt spannend... Enkele gaan bijna van start hé?!  Ben eens benieuwd

Veel liefs San

Hey meiden!

@Jazzie, hoop dat je een leuk weekend hebt en dat de kwampen ondertussen verdwenen zijn! Dus jullie gaan misschien toch wel wat eerder beginnen!?  Wat leuk dat het ook bij je mannetje zo begint te kriebelen joh. Dan hoef je helemaal niet zolang meer te wachten! Ik hoop dat je een mooie cyclus hebt van 28 dagen.

@San, hoop zo op een goede uitslag zodat jullie gauw aan de slag kunnen! Laat je het weten zodra je de uitslag hebt?

Hier gaat het niet al te best. In de zin van dat ik eigenlijk hartstikke brak ben, haha! Vannacht wezen stappen met een vriendin en lag om 5 uur pas in bed. Korte nacht gehad en nu helemaal loom... Bah! Maar eigen schuld.

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus
Sannekeuh:   35 jaar, 23 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:

NOD: