Hey meiden!
Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd!
Hier gaat het goed! Ben deze week erg druk geweest met m'n scriptie. M'n streven was eind september klaar te zijn. We gaan eind augustus voor het echie. Dan is het niet al te vroeg (mocht het meteen raak zijn) voor m'n afstuderen. Ik hou er wel rekening mee dat het met m'n scriptie iets langer (paar weken) kan duren. Maar maak me daar helemaal niet druk om. Het einde is iig in zicht!
Vanavond ga ik lekker stappen met een vriendin. Zoals vanouds! Misschien is dit voorlopig wel de laatste keer dat ik ga stappen en gewoon kan drinken. Who knows!!!
@Sannekeuh, wat gaaf dat je zo'n trip op de motor hebt gemaakt! En ook romantisch zo met z'n 2en, of niet?? Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie het leuk hebben gehad! Wanneer verwacht jij je eerstvolgende ongi? Dan zet ik die onder OD in het lijstje. Hoop dat het gauw mag veranderen in NOD!
@Jazzie, raar is dat he, dat je weet dat je vruchtbaar bent, maar er niets mee doet! Ik ken het gevoel. De afgelopen maand heb ik best getwijfeld of we niet al een maandje eerder konden beginnen. Gelukkig was m'n vriend de verstandigste van ons twee en wachten we toch maar even. Het is gewoon net wat fijner zo, een maandje later. Je weet maar nooit of het gauw raak is he! Als ik weer een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik afgelopen zondag/maandag m'n eisprong gehad moeten hebben. Ik heb toen niets gevoeld, maar gisteren!!! Echt veel steken rechts onder in m'n buik. Het was telkens van korte duur maar het herhaalde zich wel een paar uur lang. Zou dat het geweest kunnen zijn? Wel raar, want dat zou 10 dagen voor m'n OD zijn. Maar het kan wel toch? Heb wel eens gehoord dat het niet perse 14 dagen hoeft te zijn.
Meid, je moet nog even geduld hebben. Het gaat wel heel snel hoor! Als je nagaat dat ik dit topic begonnen ben op 19 juni... De tijd vliegt! Er zijn alweer bijna twee maanden voorbij. Waar ga je dit weekend naartoe? Als je er vandaag niet meer bent, veel plezier!!
@Esther, fijn dat je weer opgeknapt bent! We gaan straks echt gelijk op voor het echie! Spannend! Wanneer verwacht je je eerstvolgende ongi? Dan zetten we die nog even onder OD en de volgende onder NOD! En wat is je leeftijd ook alweer?
@Friezinne, wat gaaf dat jullie er nu echt voor gaan! Je bent de eerste van het clubje wat hier nog is overgebleven! Was even kwijt of je nu een OD of een NOD verwacht. Wanneer was je voor het laasts ongi? Ik ga heel hard voor je duimen meis!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Esther: voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Jazzie: 25 jaar, 20 augustus
Ikke: 24 jaar, 25 augustus
Esther:
Sannekeuh: 35 jaar,
NOD: