zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey
Hier de link van ons filmpje in Engeland voor wie zin heeft om het eens te bekijken
http://nl.youtube.com/watch?v=MA6ZQOTWFrg
Bike trip England noemt het...
Liefs San

hai missx
hoe gaat ie
ik dacht ik wacht een tijdje tot dat de boel een beetje serieuser word voor jou
dan kunnen we lekker beppen over kwaaltjes en de spanning rond je nod
ik had al vaker bij je gekeken of je al zo ver was
en nu zag ik net dat je je nod 22 sept hebt nou nu begint het dan eindelijk op te schieten of niet dan
wanneer moet je ongie worden
en heb jij een cyclus van 28 dagen
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

hoi meiden,
ik verwacht over een week of twee(neem voor het gemak maar de zaterdag) mijn od.ben niet zo,n telwonder. ik heb begin van de week mijn ei gehad(pijn in mijn borsten, beetje kramp etc etc.)en daarna veel afscheiding.dus ik denk dat ik dan over twee weken od krijg.dit is de reden waarom wij dus gisteren   voor het echie zijn gegaan. onder het motto dat het deze maand niet zoveel kwaad meer kan en als het wel zo is dan prima.
dus spannend. ik mag gaan hopen hahaha.
maar ga ervan uit dat ik nu nog gewoon mijn ongi krijg.oja en ik ben (weet niet meer wie het vroeg) 29.
heb hier ook mijn eerste uitslag voor mijn examen. ik had een 6,4.had hoger verwacht maar ben wel tevreden.
he miss x, hoe krijg je zo,n telraam in je beeld. die zijn heel leuk.
groetjes esther

Hey meiden!

@San, wat een leuk filmpje! Stoer zo joh, met z'n alles op de motor en van die mooie motorpakken! Heb je zelf ook het motorrijbewijs?

@Ci lo, wat leuk dat je weer even langs komt! Hoe gaat het met je? Nog veel last van kwaaltjes of voel je je oke?? Ik hoop dat alles goed gaat! Hoever ben je nu?  Hier komt het inderdaad dichtbij nu. M'n eerste cyclus was mooi in 27 dagen ('s avonds laat). Als dat nu weer zo is, word ik volgende week zondag ongi en daarna gaan we er dus voor. Spannend! Blijf je hier af en toe langskomen?

@Esther, als je je ei hebt gehad, moet je daar ongeveer 14 dagen bij op tellen en dat is dan je NOD. Als je een cylcus hebt van 28 dagen, dan heb je je ei dus meestal zo op de helft. Hoe was dat eerder bij jou? Altijd stipt hetzelfde? Wat super dat jullie er gisteren al voor zijn gegaan! De kans is dan volgens mij wel heeeel klein als je je ei al hebt gehad, maar wie weet?? Gefeliciteerd trouwens met je 6.4! Dat is hartstikke goed joh! Wanneer heb je je volgende toets?  Er zijn heel veel sites waarop je die aftellers kunt maken. Ik vind Lilypie wel een leuke site hebben. Je voert dan de eerste dag in van je laatste menstruatie en ik geloof ook het aantal dagen dat je cyclus gemiddeld duurt. Je kunt zelf kiezen hoe je wilt dat ie eruit ziet, heel leuk. Kindjeopkomst.nl is ook zo'n leuke site maar zo zijn er nog veel meer. Ik ga dan met de muis op het plaatje staan --> rechter muisknop --> kopieren--> hier plakken.

@Jazzie, hoop dat je een leuk weekend gehad hebt! Ik ben de aankomende week waarschijnlijk tot en met vrijdag afwezig. Mij zus die in het buitenland woont, is dan een weekje bij ons. Zij weet niets van onze plannen, dus dan wordt het voor mij erg lastig om hier online te komen.  Maar zodra ik even kans heb, zal ik wat schrijven. Anders ben ik er vrijdag weer.

Vergeten jullie me niet?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Esther:                 voor het echie vanaf 16 augustus!!!
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje

OD:

Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus
Sannekeuh:   35 jaar, 23 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:                29 jaar, ... augustus

NOD:

Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje

Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:

Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Hey
dankuwel! Ja grappig filmpje hé? hihi... Nee zelf heb ik mijn rijbewijs daar niet voor... moet wel tof zijn om het zelf te kunnen denk ik... maar ik zit enkel achterop,  vind dat  heel plezant zolang het voorzichtig blijft! Moet er nog van genieten hé zolang het nog kan want met een baby in de buik is dat niet meer verantwoord vinden we...
Veel liefs aan allemaal
San

hai missx
ik ben vandaag 9 weken + 1 dag
en over precies 3 weken heb ik mijn echo
daar kijk ik naar uit
verder gaat het goed beter als bij de andere zwangerschappen
daar maakte ik me toen ook zorgen over dat ik nu minder verneem als bij de andere kids
de verloskundige en mijn schoonmoeder zeiden dat ik gewend raak aan het zwanger zijn
en dat ik daarom minder voel en mijn schoonmoeder heeft 6 kids dus die weet ook waar ze over praat
ik zal proberen om vaker langs te komen
eerst liep die topic van mij als een trein meer dan 1413 reacties
toen ging ik naar het zwanger forum daar ging mijn topic ook over de 100 in korte tijd
en toen ging ik naar het maart forum daar heb ik ook al behoorlijk wat reacties maar dat wordt nu steeds minder het word er echt saai het hele maart forum reageren soms maar 2 meiden op een hele dag echt super saai
als je nu het april forum bekijkt die loopt veel harder apart he

nou spannend allemaal voor jou nu gaat het dan echt gebeuren
ik weet niet waarom maar ik heb bij jou elke keer het gevoel gehad dat jij gelijk de eerste ronde zwanger bent grappig he
ik hoop het wel voor je in ieder geval dat scheelt een bult stress en teleurstelling
nou zondag dus dag 1 waarschijnlijk van je cyclus
ik had ook mijn ongie op een zondag maar ik heb een cyclus van 28 dgn dus mijn nod ook op een zondag
soms word ik 1 dag eerder dat hoopte ik nu ook en dat gebeurde ook ik wou op vaderdag ongie worden bij mijn zoontje werd ik dus ook voor het laatst ongie op vaderdag en bij mijn dochter teste ik op vaderdag dus nod en positief toen dus ik dacht ik moet 1 dag eerder worden dan heb ik voor de 3e x wat met vaderdag en dan zal ik ook wel zwanger worden en mijn nod was op de 13e mijn geluksgetal en mijn geboortedag dus dat kon niet fout gaan en nu 9 weken + 1 dag hahahahahahaha
nou heel verhaal maar ik had je ook een tijdje niet gesproken
liefs ci lo...

Hoi Ikke!

ja heel leuk weekend gehad! dacht ongi te worden.. maar niet dus..
Wel iedere keer roze verlies en oudbruin verlies.. en dan weer niks.. gisteren ook krampen.. maar nog steeds niks.
Nu denk wat onderrug pijn te voelen .. wat hopelijk dan toch een teken is voor een naderende ongi.

Leuk voor je dat je zus er is.. We zien wel weer wanneer je verschijnt!

Esther! Spannende tijd voor je!! grappig dat de meeste volgende maand toch voor het echt gaan.. (ik nog niet.. ik hoop niet dat ik straks als enige niet zwangere overblijft.. alhoewel.. dan zijn jullie wel gelijk zwanger)

San! Leuk filmpje! wel lang hahahah maar ziet erg gezellig uit!
Hoe gaat het? hoe loopt je cyclus nu? Wanneer kreeg je de uitslag!

CiLo! Ik weet dat je voor Ikke hier komt.. Maar tof dat het zo goed gaat! Spannend..
Mijn zoontje is van maart.. dus een btje zelfde tijd.. hihi

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan