Hey meiden!
@San, wat een leuk filmpje! Stoer zo joh, met z'n alles op de motor en van die mooie motorpakken! Heb je zelf ook het motorrijbewijs?
@Ci lo, wat leuk dat je weer even langs komt! Hoe gaat het met je? Nog veel last van kwaaltjes of voel je je oke?? Ik hoop dat alles goed gaat! Hoever ben je nu? Hier komt het inderdaad dichtbij nu. M'n eerste cyclus was mooi in 27 dagen ('s avonds laat). Als dat nu weer zo is, word ik volgende week zondag ongi en daarna gaan we er dus voor. Spannend! Blijf je hier af en toe langskomen?
@Esther, als je je ei hebt gehad, moet je daar ongeveer 14 dagen bij op tellen en dat is dan je NOD. Als je een cylcus hebt van 28 dagen, dan heb je je ei dus meestal zo op de helft. Hoe was dat eerder bij jou? Altijd stipt hetzelfde? Wat super dat jullie er gisteren al voor zijn gegaan! De kans is dan volgens mij wel heeeel klein als je je ei al hebt gehad, maar wie weet?? Gefeliciteerd trouwens met je 6.4! Dat is hartstikke goed joh! Wanneer heb je je volgende toets? Er zijn heel veel sites waarop je die aftellers kunt maken. Ik vind Lilypie wel een leuke site hebben. Je voert dan de eerste dag in van je laatste menstruatie en ik geloof ook het aantal dagen dat je cyclus gemiddeld duurt. Je kunt zelf kiezen hoe je wilt dat ie eruit ziet, heel leuk. Kindjeopkomst.nl is ook zo'n leuke site maar zo zijn er nog veel meer. Ik ga dan met de muis op het plaatje staan --> rechter muisknop --> kopieren--> hier plakken.
@Jazzie, hoop dat je een leuk weekend gehad hebt! Ik ben de aankomende week waarschijnlijk tot en met vrijdag afwezig. Mij zus die in het buitenland woont, is dan een weekje bij ons. Zij weet niets van onze plannen, dus dan wordt het voor mij erg lastig om hier online te komen. Maar zodra ik even kans heb, zal ik wat schrijven. Anders ben ik er vrijdag weer.
Vergeten jullie me niet?
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Esther: voor het echie vanaf 16 augustus!!!
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
OD:
Jazzie: 25 jaar, 20 augustus
Sannekeuh: 35 jaar, 23 augustus
Ikke: 24 jaar, 25 augustus
Esther: 29 jaar, ... augustus
NOD:
Friezinne82: .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Moeders: