Hey meiden!
Ik voel me kut, want vanmiddag zijn de hier gekomen... Baal er best van en heb er wel een traantje om moeten laten. Weet dat ik me niet aan moet stellen, omdat het pas de eerste ronde is. Maar ik heb hier nu zo lang naartoe geleefd en ben er zo mee bezig geweest, dat het echt als een teleurstelling komt. Ik weet voor de volgende keer wel dat ik dus echt helemaal geen enkele waarde meer ga hechten aan wat ik allemaal voel. Heb mezelf helemaal gek gemaakt, om niks! Weet wel zeker dat ik alles echt gevoeld heb, maar dat heb ik dan blijkbaar gewoon en heeft niets met zwanger zijn te maken. Snap ook niet veel meer van m'n cyclus. Sinds het stoppen met de pil eerst 27 dagen, toen 30 dagen en nu dus 25 dagen. Voor de volgende ronde ga ik dan maar uit van 28 dagen, dus m'n nieuwe NOD valt op zaterdag 18 oktober. Dat komt er ook uit als ik m'n gemiddelde cyclus bereken op babybrabbel.nl. M'n ongi is nog niet doorgezet. Had nog niets in m'n onderbroek, maar met afvegen wat helder roze. Het is denk ik al te laat voor een innestelingsbloeding, dus daar ga ik maar niet van uit. Heb nog geen ongi buikpijn, maar die komt straks vast nog wel. Maar goed, geen getreur meer nu, op naar de volgende ronde! Ik heb trouwens wel snel even een testje gedaan, maar daar kwam ook alleen maar de controle streep op te staan.
Een lichtpuntje: we gaan denk ik wel volgende week de wintersport boeken, joepie!!!
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar, 26 september, 1e ronde, 1e kindje
Esther: 29 jaar, 2 oktober, 1e ronde, 3e kindje
Ikke: 24 jaar, 18 oktober, 2e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Echo's :