zwanger willen worden maar nog geen baan...

hai jazzie
ik was te voorbarig mijn meisjesnaam gaat niet meer door
ik had gisteren de betekenis opgezocht op het internet en de betekenis stond ons niet aan
dus ik heb alleen een jongensnaam
jij ook succes met verder zoeken
en ach we hebben nog tijd zat
wil jij weten wat het is met de 20 weken echo en zo ja vertel jij het dan ook aan anderen
wij willen het wel weten
en vertellen het ook aan iedereen
liefs ci lo...

hai meiden
weer ik
nou heb net met mijn man overlegt en we hebben weer een meisjes naam
onze tweede keuze van gisteren zeg maar want deze heeft wel een mooie betekenis
onze eerste keuze had dat niet en ik kon het ook niet 1 2 3 vinden
omdat onze kids allemaal italiaanse namen hebben en deze dat ook krijgt is het moeilijker om de betekenis te vinden dan een nl naam natuurlijk
ik had bij mijn eerste zwangerschap een namen boek gekocht
en die heet 10000 klassieke en moderne babynamen geloof ik
en die las ik elke zwangerschap door omdat daar ook veel italiaanse namen in staan en op het internet keek ik ook altijd maar ik ben mijn boek kwijt door de verhuizing dus hij ligt wel ergens maar waar
maar goed zoals het er nu voor staat hebben we weer een naam gelukkig
liefs ci lo...        

Bij ons zoontje wisten we het niet..
Met deze willen we het wel weten..
maar we vertellen het niet! vind de verrassing naar andere toe erg leuk!

Leuk dat je nu toch wat heb!
Spannend hoor.. Ik kan nu haast al niet meer wachten.

Liefs Jazzie

Hey lieverds!

Hier helemaal geen kwaaltjes meer en ik wil het zo graag!! Weet wel dat het niets hoeft te betekenen, maar toch. Begin wel echt snipverkouden te worden, bah!!!

@Esther, en heb je al een nieuwe thermometer? Haha! Dus hij was helemaal van slag!

@Ci lo, wat leuk dat jullie de namen al hebben! Ben zo benieuwd naar de namen van je oudste drie, maar die vertel je natuurlijk niet, haha! Heel begrijpelijk ook. Wel bijzonder dat je ook kijkt naar de betekenis van de namen, leuk!

@Jazzie, hoop dat je vandaag niet weer koppijn hebt... Heb je het trouwens bij die ene test gelaten of er nog meer gedaan om te kijken of de streep al dikker is? Hoe lang was jouw cyclus? Was dit de eerste cylcus na het stoppen met de pil? Sorry, ben het even kwijt.

Liefs, ikke

hai missx
leuke banner
volgens mij word ik ook verkouden bah dat kan ik nu niet gebruiken ik ben al elke keer zo moe
ja gelukkig hebben we nu voor allebei namen
ik droomde vannacht dat ik een jongen krijg hihihihihihihi
nog even wachten 4 nov weten we het
misschien vertel ik in de toekomst de namen wel misschien als ik bevallen ben
13 okt moet ik naar de vk en dan horen we voor het eerst het hartje   jeah
nou ik ga verder met de was want ik heb achterstand dat wil je niet weten

o ja blijf rustig nog 5 dagen te gaan heb je ook geen steekjes meer in de buik
nou ik hoop zo dat het voor jullie ook de 1e ronde raak is

heel veel liefs ci lo...

Hoi Ci lo!

Das niet fijn he, verkouden worden! Ik zie eruit nu! Alsof ik heel hard gehuild heb, maar m'n ogen branden gewoon helemaal. Kan ook geen adem meer halen door m'n neus en een droge mond, bah!!!! En net nu ik vandaag zoveel moet doen en vanavond weer werken. Ach ja, heb het gelukkig niet vaak.

Nog even geduld voor jou en dan de echo!! Denk dat wij ook willen weten wat het wordt in de toekomst. Zou het dan ook aan iedereen vertellen. Kan het dan toch niet voor me houden. En dan wil ik ook alvast aan iedereen het kamertje kunnen laten zien en de pakjes die ik alvast gekocht heb. Heb nu al zo'n zin om kleertjes en frutseltjes te halen, maar helaas. Moet nog een tijdje geduld hebben!

Ik heb sinds gisteren ook geen steken meer in m'n buik nee...

Liefs, ikke

Hey meiden!
Ik voel me kut, want vanmiddag zijn de  hier gekomen... Baal er best van en heb er wel een traantje om moeten laten. Weet dat ik me niet aan moet stellen, omdat het pas de eerste ronde is. Maar ik heb hier nu zo lang naartoe geleefd en ben er zo mee bezig geweest, dat het echt als een teleurstelling komt. Ik weet voor de volgende keer wel dat ik dus echt helemaal geen enkele waarde meer ga hechten aan wat ik allemaal voel. Heb mezelf helemaal gek gemaakt, om niks! Weet wel zeker dat ik alles echt gevoeld heb, maar dat heb ik dan blijkbaar gewoon en heeft niets met zwanger zijn te maken. Snap ook niet veel meer van m'n cyclus. Sinds het stoppen met de pil eerst 27 dagen, toen 30 dagen en nu dus 25 dagen. Voor de volgende ronde ga ik dan maar uit van 28 dagen, dus m'n nieuwe NOD valt op zaterdag 18 oktober. Dat komt er ook uit als ik m'n gemiddelde cyclus bereken op babybrabbel.nl. M'n ongi is nog niet doorgezet. Had nog niets in m'n onderbroek, maar met afvegen wat helder roze. Het is denk ik al te laat voor een innestelingsbloeding, dus daar ga ik maar niet van uit. Heb nog geen ongi buikpijn, maar die komt straks vast nog wel. Maar goed, geen getreur meer nu, op naar de volgende ronde! Ik heb trouwens wel snel even een testje gedaan, maar daar kwam ook alleen maar de controle streep op te staan.

Een lichtpuntje: we gaan denk ik wel volgende week de wintersport boeken, joepie!!!

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar,  26 september, 1e ronde, 1e kindje
Esther:                     29 jaar, 2 oktober, 1e ronde, 3e kindje
Ikke:                            24 jaar, 18 oktober, 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Ci lo.. voel je je al wat beter? leuk dat je die namen al hebt!

esther hoe gaat het?

En San? hoe is het met jou.. red je het nog op je werk?

Ikke! kan nog een innesteling zijn hoor.. kan van 5 tot 10 dagen na ei. Dus..
er is nog hoop.. als het nog niet doorzet telt het ook nog niet als ongi dag.
meid.. ik duim nog voor je!

ik heb een top weekend gehad! lekker naar de efteling vandaag. En mijn lieve kleine vent heeft zich heerlijk vermaakt! top weer ook!
Ik ben niet verder misselijk geweest nog.. steld me weer gerust.. misschien spanning of oververmoeidheid geweest van de week. Wel zijn mijn boobies aardig gegroeid en zijn ze goed gevoelig.
Mijn bekken beginnen ook al bte tegen te werken. maar onder invloed van hormonen gaan ze gelijk blokeren.. door te veel ruimte.. klinkt stom.. maar ik hou het in de gaten anders gelijk therapie en oefeningen.
Met mijn zoontje ook gehad en ook goedgekomen dus..

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan