zwanger willen worden maar nog geen baan...

hai meiden
ik wordt gek van de pijn in mijn been
vanaf mijn bil tot aan mijn tenen
en nu was ik net de hele tijd druk met de was en moest ik eigenlijk rusten
heb dat dus niet gedaan met het gevolg dat ik nu elke keer kramp krijg in mijn bil of bij mijn binnen kant van mijn boven been dicht bij mijn kruis
het gevoel in mijn voet slaapt helemaal en het is een heel erg raar gevoel en het is alleen links ik weet van de gekkigheid niet wat ik moet doen
ik ga nu dus maar naar bed
wie weet gebeurd er wel wat vannacht hahahahaahahahaha
nou weltrusten
en tot morgen

san
bedankt voor je lieve woorden
liefs ci lo...

hallo meiden
wat wordt er hier weinig gepraat zeg

nou zoals jullie zien ben ik nog steeds zwanger
en hoop toch een keer dit weekend te bevallen
omdat ik het helemaal zat ben
en omdat dario de 18e jarig is

nou tot horens
liefs ci lo...

Hey meiden!

Ik ben net ziek van het werk naar huis gegaan, bastende koppijn. Dus ik maak het niet te lang.

@Ci lo, meis nog steeds niet bevallen! Ben zo benieuwd! Iedere keer als ik dit topic open, denk ik "Ja ze is bevallen!!" Maar nog niet dus. Kan me goed voorstellen dat je het helemaal beu bent zeg, pffff.... Ben je al wel wat rustiger? Misschien krijgt je man nog gelijk!
Jeetje wat erg voor hem  zeg, die aanrijding! Heeft hij er nog veel last van?

@Esther, bij jou begint het ook op te schieten zeg! Goed dat je besloten hebt het rustiger aan te doen. Je moet echt wel naar je lichaam luisteren.

@San, jeetje 24 maart een kijkoperatie... Het gaat wel snel nu ineens allemaal he?! Kan begrijpen dat dat je ook wel een beetje angstig maakt. Blijf ondertussen hier maar lekker van je af kletsen! Wij zullen er voor je zijn.

Hier gaat alles erg goed. Behalve nu dan de koppijn. Ik neem al niet eens meer paracetamol. Dat helpt bij mij gewoon niet, heeft het ook nog nooit gedaan. Dus dan maar beter niet... Ik voel elke dag het beebje in m'n buik. Nog 6 dagen en dan DE echo!! Vind het zo spannend! Maar eerst dinsdag nog een leuke en belangrijke dag. Dan heb ik mijn diploma-uitreiking. Ook best wel spannend. Is toch maar afwachten wat m'n scriptiebegeleidsters over me gaan zeggen, haha!

Nou Ci lo, hou ons op de hoogte hoor! Ben heeeeel benieuwd! Verder lekker relaxen nu en leuke dingen doen. Je gaat het nog druk genoeg krijgen straks.

Liefs en dikke kus, ikke

hallo allemaal

MARISA is geboren!!!
je spreekt het uit als mariesa
13 maart om 1:40 snachts
3300 gram en 50 cm lang
en ze zit nu bij mij op schoot
ik typ met 1 vinger
de weeen hadden dus toch doorgezet
ik kom met een uitgebreider verhaal als ik me wat vitter voel

liefs ci lo en marisa...

Terug