Hoi allemaal!
Voelt echt alsof ik hier een eeuwigheid niet geweest ben, maar is maar twee dagen, haha! Flink aan het feesten hier. Kom net thuis en vanavond gaan we weer.
@Jazzie, hoe is het meis? Jouw NOD komt nu wel heel erg dichtbij joh! Nog maar twee daagjes. Hoe voel je je?
@Ci lo, vind het zo leuk dat jij denkt dat het meteen raak is! Ik heb alleen dat gevoel niet meer helaas. Had toch zo'n buikpijn (nou ja 'pijn'...), maar dat is eigenlijk al een heel stuk minder. Niet meer aan een stuk door, heel af en toe voel ik een klein steekje. Ben er nu echt van overtuigd dat het niet raak is. Voel verder namelijk helemaal niets en wil zo graag wat voelen! Het slaat allemaal helemaal nergens op, het is pas de eerste ronde! Maar toch hoop je het he... Wat gaaf dat je al weet wanneer je volgende echo is! Super joh!
@Esther, ik heb helaas helemaal geen verstand van dat temperaturen, sorry! Hoe voel je je verder? Is je temperatuur nog steeds hoog?
@Friezinne, leuk dat je weer even langs komt! Kan het me helemaal voorstellen dat je er zo mee bezig bent! Wat gaaf dat je kaarten voor Guus hebt joh! Mocht je tegen die tijd echt niet kunnen gaan, dan wil ik ze wel van je overkopen!! Heb het lijstje even aangepast. Hoeveelste ronde is dit nou? Wat betreft die banner. Als je er een hebt gemaakt, ga je er met je muis opstaan en dan klik je met je rechter muisknop. Klik op 'kopieren'. Vervolgens ga je naar het vak waar je hier tekst in kunt typen en dan klik je weer met je rechtermuisknop en dan klik je 'plakken' aan. Snap je?
Nou, ik ga maar eens even voor een goede ondergrond voor vanavond zorgen.
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: 26 jaar, 26 september, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie: 25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke: 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Esther: 29 jaar, 2 oktober, 1e ronde, 3e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009