Hey allemaal,
Sorry dat het ff duurde maar hier ben ik dan
Heb dus woensdag moeten bellen naar de gyn om te horen wat hij met de fertiliteitsarts heeft afgesproken... Ik moet op 24 maart eerst een kijkoperatie hebben om te zien of de rest allemaal nog ok is en om de oorzaak te weten van de verstopping
daarna zouden ze aan ivf beginnen... ben eigenlijk wel bang
maar aan de andere kant komt er nu wel schot in de zaak en weten we toch al iets meer...Nu duimen dat de rest ok is (goh, hoop het zo!!!) en we zo snel mogelijk aan de ivf kunnen beginnen!
Ben een beetje verward, zenuwachtig...
Hey Ci-Lo, voor jou is het er bijna hé meid? Ik wens je alvast veel succes! Doe het goed meis! Ik wens je een supergezonde baby!
Hey Esther, je zal het inderdaad een beetje kalmer aan moeten doen met de harde buiken, maar lees dat je dat wel doet... Had dat van mijn zoontje ook, was teveel bezig geweest met poetsen en zo... hihi
Hey Miss-X, ja het was inderdaad een pijnlijk onderzoek maar dan toch de moeite waard geweest! Had die uitslag natuurlijk nooit verwacht! Raar want heb toch al 2 kindjes. Maar het was natuurlijk ook niet normaal dat ik bij beide in de 1ste ronde zwanger was en het nu oneindig lang bleef duren! Er moest wel iets zijn hé?! Zonder dat we dit wisten, konden we natuurlijk blijven oefenen hé, hihi... Heb vandaag mn ms gekregen. Kijk zenuwachtig uit naar de 24ste nu... Met jou alles ok nu meid?
Dankuwel voor de steun allemaal!
Dikke zoen en veel liefs, San XXX