zwanger willen worden maar nog geen baan...

goedemorgen allemaal
37 weken nog 3 weekjes jippie
ik heb de 37 weken gehaald

nou meiden ik heb alles klaar
bed op klossen
tas ingepakt
de box staat er
alles netjes in huis
mijn man heeft zijn klusjes gedaan
ik heb alleen weer bergen wasgoed maar volgens mij blijft dat altijd
ach ja ik ga zo maar weer eens wassen en morgen maar weer eens en dan maar hopen dat ik het een beetje bij kan houden
en anders moet de kraamverzorgster het maar doen hoor

maar gelukkig schiet het nu op
hoe is het met jullie
liefs ci lo...

Het meiden!!!

@Ci lo, joepie!!!! Wat fijn he, de 37 weken voorbij!!! Oh wat gaaf dat je gewoon bijna gaat bevallen! Ben zo benieuwd hoe het met je zal gaan en hoe de kleine eruit zal zien en wat de naam zal zijn!
Zo te lezen ben je heel erg goed voorbereid en is het huis tiptop in orde!! Ik zou ook lekker rustig aan gaan doen nu. Even genieten van de 'rust' (hoewel, wat is rust met al drie kids, haha!) en laat de kraamhulp straks de rest maar doen hoor. Mocht je bevallen voor ik je weer spreek via hier, dan wens ik je alvast heeeeel veel succes!!!

@San, oeh wat vervelend voor je zeg dat het onderzoek zo pijnlijk was! Ik heb dat wel eens vaker gehoord over dat onderzoek... Goh dat nu waarschijnlijk de oorzaak al bekend is, dat is snel! Hoop dat ze er wat aan kunnen doen en ook op korte termijn. Hoe gaat het nu met je? Heb je nog pijn? Hou je ons op de hoogte? Ik leef met je mee meis. Sterkte!!

@Esther, hoe is het met jou?? Alles z'n gangetje? Hoeveel weken ben je nu?

Hier gaat alles prima. Heb vanavond de beeb al best vaak gevoeld. Zo leuk!

Dikke kus, Ikke

18 weken!!!!

hai miss
bedankt dat je me succes wenst want dat kan ik wel gebruiken
ik begin me nu wel weer een beetje druk te maken
ik had me er helemaal op ingesteld dat ik dit keer vlotter zou bevallen en toen zei de vk dinsdag dat dat niet hoefde nou bedankt ik ben er helemaal flauw van
en deze week morgen of overmorgen wil ik sowieso niet bevallen want dat komt niet goed uit met afspraken die mijn man heeft
ja dat klinkt raar maar hij moet naar het ziekenhuis voor een mri en de vorige keer zei het ziekenhuis af en nu wordt het dus de 2e poging als hij nu afzegt dan flipt het uwv en de verzekering zeker hij is 8 maart vorig jaar aangereden en we zijn nu een jaar verder en nog wachtend op de mri met narcose mijn man heeft clausterfobie dus vandaar dat het zo lang duurt dus morgen is hij eindelijk aan de beurt en ik wil dat die afspraak doorgaat
 en hij natuurlijk ook
dus laat de kleine dan zaterdag of zondag komen maar ik ben nu bang dat het pas het weekend ernaar wordt en dat het lang gaat duren de weeen ik haal me van alles in me hoofd
zo rustig als ik was is er helemaal af
bah ik baal er gewoon van

nou meid voor jouw nog 2 weekjes en dan heb jij lekker je echo
geniet er dan lekker van meid
liefs ci lo...

heeee dames.
cilo alvast heeeeel erg veel succes.ik zie er ook best tegenop.hoop dat het vlot gaat.
misx dat schiet al lekker op.leuk he dat leven voelen.
sannekuh, hoe is het met je????

hier schiet het al op, ben nu bijna 27 weken.en vanaf volgende week ga ik drie halve dagen werken en word ik voor de helft ziek gemeld. ik heb de laatste tijd veel last van harde buiken en dus moest ik van de vk rustiger aan gaan doen.soms wel een stuk of tien op anderhalf uur. maar doe nu rustig aan en dan gaat het goed.verder alles wel goed en ik begin het idee te krijgen dat die kleine zijn voorkeurshouding een stuitligging is. ik voel het leven voornamelijk onderin aan de rechterkant en soms lijkt het wel of ie zich uitrekt. dan heb ik een dikke bult tegen mijn maag en een hoop getrappel in mijn lies.ben benieuwd.groetjes

hai esther
bedankt ik hoop ook zo dat het vlugger gaat met niet al te veel pijn
en dat het onderste gaaf blijft als je begrijpt wat ik bedoel
bij jou schiet het ook al aardig op zeg
en je mag niet hopen dat het in een stuit ligt
maar het heeft nog alle tijd om te draaien stel dat het nu zo zou liggen

hallo allemaal

gisterenavond lekker uiteten geweest met mijn gezinnetje naar de pizzeria
dat was heel erg gezellig

vanmorgen naar de ikea geweest met mijn man en celia
ik wou nog een harthouten open kastje/stelling hebben voor de handdoeken in de badkamer
+ de orchideeen ik heb er dus 2 gekocht echte per stuk 8.99
en nu maar in leven houden
+ een garde en we liepen in een keer langs fleecedekens voor 1.50
geen geld
mijn man zegt neem er een of 2 mee voor de baby dat is hartstikke goedkoop
toen heb ik alle 3 de kleuren maar genomen rose,wit,en lime
130 bij 70 cm dat is echt goedkoop he
en we hebben er weer lekker ontbeten
dat doen we vaker je hebt daar een ontbijt voor 1 euro
dus ontbijten daar vaker en dan komen we bekenden tegen die daar elke dag ontbijten hahahahahahaha dat is geen geld

dat van gisteren en vandaag dat heeft me goed gedaan dat had ik nu echt nodig
ik begon echt depri te worden
ik ben weer helemaal vrolijk

straks naar zwemles met dario en dan is het weekend
ik ben benieuwd of het dit weekend loos gaat

ik ben benieuwd of 8 maart uitkomt
ik denk nu van niet
nou ik hou jullie op de hoogte
liefs ci lo...

Hey allemaal,

Sorry dat het ff duurde maar hier ben ik dan
Heb dus woensdag moeten bellen naar de gyn om te horen wat hij met de fertiliteitsarts heeft afgesproken... Ik moet op 24 maart eerst een kijkoperatie hebben om te zien of de rest allemaal nog ok is en om de oorzaak te weten van de verstopping
daarna zouden ze aan ivf beginnen... ben eigenlijk wel bang  
maar aan de andere kant komt er nu wel schot in de zaak en weten we toch al iets meer...Nu duimen dat de rest ok is (goh, hoop het zo!!!) en we zo snel mogelijk aan de ivf kunnen beginnen!

Ben een beetje verward, zenuwachtig...

Hey Ci-Lo, voor jou is het er bijna hé meid? Ik wens je alvast veel succes! Doe het goed meis! Ik wens je een supergezonde baby!

Hey Esther, je zal het inderdaad een beetje kalmer aan moeten doen met de harde buiken, maar lees dat je dat wel doet... Had dat van mijn zoontje ook, was teveel bezig geweest met poetsen en zo... hihi

Hey Miss-X, ja het was inderdaad een pijnlijk onderzoek maar dan toch de moeite waard geweest! Had die uitslag natuurlijk nooit verwacht! Raar want heb toch al 2 kindjes. Maar het was natuurlijk ook niet normaal dat ik bij beide in de 1ste ronde zwanger was en het nu oneindig lang bleef duren! Er moest wel iets zijn hé?! Zonder dat we dit wisten, konden we natuurlijk blijven oefenen hé, hihi... Heb vandaag mn ms gekregen. Kijk zenuwachtig uit naar de 24ste nu... Met jou alles ok nu meid?

Dankuwel voor de steun allemaal!
Dikke zoen en veel liefs, San XXX

goedemorgen meiden
hier nog steeds niets aan de hand
dus 8 maart wordt het dus niet
dus alle voorspellingen gaan niet door
alleen die van mijn man staat er nog 14 maart
ik begin te denken dat hij wel eens  gelijk kon krijgen

nou dus nog 2 weken te gaan
ik weet wel zeker dat volgend weekend de slingers hier hangen
ik kan me niet voorstellen dat het veel langer gaat duren
hooguit volgende week maandag maar niet langer

ik ben het nu echt wel zat het wordt tijd dat die kraamverzorgster komt ik kan mijn huishouden haast niet meer aan ik ben helemaal op
ik val elke dag na het avondeten en s'middags in slaap op de bank
ik ben echt moe

hai san
ik kan me voorstellen dat je tegen die kijkoperatie opzit
maar het is voor een goed doel meid
en daarna gaat die ivf toch zeker door toch
dus goede mooie vooruitzichten
dit jaar ben jij zwanger en in 2010 grappig getal ga jij bevallen
succes nog 2 weken + 2 dagen!!!
liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Kan me heel goed voorstellen dat je moe bent meis met je huishouden, je dikke buik... da's niet niks hé?! Maar het komt nu heel snel, dus nog een klein beetje doorbijten
Spannend

En voor mij... de gyn zei aan de tel dat de fertiliteitsarts had gezegd dat ze akkoord was om direct over te gaan op ivf omdat ze een volledige operatie overbodig vond maar dat ik dus eerst die kijkoperatie moest hebben. Hoop alleen maar dat de rest in orde is en er verder geen probleem zit wat de ivf ook zou uitsluiten. Positief denken, hihi... en hopen dat we snel een paar weken verder zijn...

Probeer maar zoveel mogelijk te rusten meid...

Dikke zoen en veel liefs,
San

Terug
Bovenaan