zwanger willen worden maar nog geen baan...

hai meiden
ik heb vandaag de kalender erbij gepakt
en de boel bekeken en berekent
en het viel me op dat ik de komende 2 weken heel erg veel belangrijke afspraken heb staan dus ik denk niet dat ik binnen 2 weken beval
dus nu denk ik zelf dat ik 8 maart beval op een zondag
wat weer haast nooit voorkomt op een zondag bevallen
dan heb ik 9 en 19 feb
en                       8 en 18 mrt
dat zou wel grappig zijn
daarom begin ik dat nu zelf te geloven

liefs ci lo...

Hoi Ci lo!

Doe je het een beetje rustig aan meis? We hebben idd echt iets met die data of niet? Zo toevallig elke keer!
Wat leuk dat je met je man en zoon naar de bios bent geweest. Dario vond het vast geweldig!
Dus je denkt nu dat je 8 maart gaat bevallen. Ben zo benieuwd of dat gaat uitkomen! Zou wel mooi uitkomen met die data, haha!

Hoe voel je je verder?

Hier gaat alles prima. Ik voel de kleine nu elke dag wel een paar keer. Kleine plopjes/blubjes en gisteren leken het zelfs vier kleine schopjes achter elkaar! Zo bijzonder! Alleen erg jammer dat het nog zolang duurt voordat m'n vriend het ook kan voelen...

Morgen hebben we een intakegesprek bij het kinderdagverblijf, leuk! We hebben daar al wel een rondleiding gehad en een plekje gereserveerd voor de kleine.

Liefs, Ikke

Oh, ik zie dat we bijna bij de 700 berichten zitten en dan wordt dit topic afgesloten. Moeten wel even zorgen dat we dan een goed herkenbare naam hebben voor het vervolg. Misschien wel een andere dan deze, want deze is niet meer echt toepasselijk he? Hoewel, wel goed herkenbaar...

Hebben jullie ideeen?

Kus, Ikke

hai missx
ik kom een ander keer weer
ik ben nu echt doodmoe

maar wat dacht je van ikke's eerste beebje
wat je boven je banner hebt vermeld
is ook leuk

ik kom morgen wel even weer
ik moet nu slapen
liefs ci lo...

Hey ladies,

Blij dat met jullie alles ok is

Ben vandaag dus op dat onderzoek geweest op radiologie... Er werd een vloeistof ingespoten om de weg van de eileiders te volgen en zo... Een heel pijnlijk onderzoek! Nu, mijn eileiders zitten volledig verstopt, de doorgang zit volledig dicht! Net of ik ben steriel! Moet ergens eens een ontsteking of zo gehad hebben... De gyn gaat nu samen met de fertiliteitsarts bespreken of een operatie nog nut heeft omdat hijzelf niet wist hoe hoog de kans lag dat dit weer kon verstoppen. Volgende woensdag moet ik daarvoor bellen... Anders gaan we direct over naar ivf zei de gyn... We weten nu wel al de oorzaak, das al iets... Hoop nu dat de rest snel volgt...
Ga me wat leggen want mijn buik doet nog wat pijn en verlies wat bloed...

Dikke zoen en veel liefs San XxX

hai meiden rice and shine

san
jeetje wat een verhaal schrok je niet toen je hoorde dat alles verstopt zat
en nu moet je dus een week wachten voordat je weet hoe of wat nu verder
dan duurt een week ook wel lang dan of niet
maar goed straks met die ivf gaat het helemaal goed komen hoor
misschien krijg je dan wel een tweeling
die kans is dan groter he hahahahahahahaha

missx
daar ben ik weer
gisteren gingen beide kids naar school
dario was maandag ook al gegaan maar gina gisteren voor het eerst
dus vroeg op brood smeren fruit snijden tassen pakken kids aankleden
haren kammen etc etc etc
haasten en nog eens haasten van alles nog doen wat op mijn lijstje stond
smiddags gina ophalen en even later weer naar school brengen
dario blijft over omdat zijn school veel verder weg ligt en omdat ze daar op school allemaal overblijven
afijn gina dus weer terug gebracht toen de jongste in bed gestopt en naar de fysio gegaan is hier tegenover voor de massage
toen ik thuis kwam had mijn man dario ook alweer opgehaald en moest ik gina weer ophalen nou ik kon niet meer dus heeft hij dat gedaan
toen ben ik gaan koken snel eten want mijn man moest weg daarna met de kids naar een verjaardag waar ze overal aan gingen zitten met gevolg dat bij mij de hoofdpijn begon toen naar mijn schoonzus om een kettinkje op te halen voor gina die ze had gemaakt
toen naar huis alle kids pyama's aan en naar bed gebracht
ik zelf ben toen lekker gaan douchen
even hier gekeken en toen rond 20:45 naar bed gegaan
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
en dat hoog zwanger met voorweeen
vandaag doe ik het mooi rustiger aan
ik ga zo weer was draaien en het aanrecht aan kant maken want dat heb ik gisteren
gelaten voor wat het was
en om 12:15 haal ik gina op en mijn man dario want ze zijn allebei tegelijk vrij
en aangezien de scholen een paar km uitelkaar liggen moeten we allebei
de deur uit

nou meid nog 3 weekjes en dan heb jij lekker je echo
ik denk nog steeds dat jij een meid krijgt
gewoon zorgen dat je net zo'n volle agenda als mij hebt en de tijd vliegt voorbij hahahahaahahaha

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan