Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hey meiden,

Ik ben echt zwanger!!!!!!!! Zelfs de digitale test gaf het aan, we stonden echt als 2 kleine kleuters te springen om de uitslag.

Heel veel succes deze klusperiode!!!

********* **************** ********* ************ ****************** ******* ***************
*************** *********** ********************* ****************** ******************
****************** *************** ****************** ****************** ******************

Ik duim voor jullie

Liefs Milou

Heej milou

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Kei Gaaf!!!Geweldig!!
Wij zijn deze week aan het klussen...

Groetjes Karin

Hoi Mama kippetje,
Mijn zoontje is ook 2 jaar!
We zijn deze week druk bezig met klussen en ik heb vandaag ook buikpijn en zere borsten..komt dit omdat een eisprong krijg?of gewoon hormonen?
Ik wens jou ook veel succes!!
En hopelijk ik het gauw raak!!

Liefs Karin

Milou,

Helemaal super, gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?
Dus we moeten allemaal aan de ovulatietesten, haha!
Lekker genieten hoor! En? Hoe ga je het iedereen vertellen?
Je vertelde in het begin dat je al allemaal plannen had als...

Hee meiden,

Hier verder niet zoveel nieuws, net weer een ronde verder, helaas...
Momenteel schommelt het wat, de ene keer wil ik het dolgraag en de andere keer niet. Ik ben een beetje onzeker geworden na de mk, niet over het zwanger worden maar over het zwanger blijven en wat dat los maakt.

Ik vind zwangere buiken nog steeds geweldig mooi en vind kleine ukjes ook nog steeds super, maar ik vind het voor nu wel even best geloof ik... Ons kleine mannetje is het levende bewijs dat het allemaal wel goed komt met ons met of zonder 2de uk!

Liefs Lientje

@milou gefeliciteerd!!! Helemaal super!!!
@mutseke vraag mij niks van de hormonen haha! Ik heb er constant last van lijkt het wel... pfff...
@lientje ik snap jou helemaal ik ben nu heel erg aan het twijfelen geslagen want ik heb al 1 ontzettend leuk ventje die voelt mijn teleurstelling ook wel aan...
Ik ben op dit moment even gestopt met het zwanger worden niet alleen door de angst maar ook loopt mijn relatie niet zo lekker dus ben heel erg in de war nu... Dus het lijkt me beter om nu maar even te wachten ermee...
Nou dikke kus voor iedereen en ik blijf gewoon meelezen en zal zo nu en dan ook wel reageren natuurlijk!
xxx

Kippetje,

Ik krijg kippevel van jou stukje...rustig aan meis! Geniet van je uk en neem de tijd!

Dikke knuf Lientje

Hey meiden daar ben ik weer,

Helaas minder leuk nieuws, zaterdag bloeding gehad en weer terug bij af.
Echt klote.

Dokter bleef maar zeggen, stil blijven liggen, misschien houdt het op. Nou niet dus. Voelde me meteen al niet meer zwanger...

Maandag een echo laten maken om te kijken of alles schoon was. Dat gelukkig dan wel. Ben nu zo onzeker, meteen gevraagd of ik er van binnen uit wel normaal uit zie. Geen afwijkingen gevonden, dus daar lag het niet aan. Mag trouwens als ik weer zwanger ben al met 7,5 week komen voor een echo omdat ik anders te veel loop te piekeren.

Nu dus maar weer helemaal opnieuw beginnen...

Liefs Milou

Terug
Bovenaan