Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

hoi dames

ik heb 28   jan mijn spiraal laten verwijderen...
en 2 dagen daarna werd ik ongesteld.(helder bloed)het heeft ongeveer een 5 dagen geduurd..ik heb mijn vruchtbare dagen berekend
en we zijngaan klussen hihi..
mag morgen testen.. ben erg benieuwd!xxx

@milou
Ik ben ook met de ovulatie testen begonnen 17 feb had ik een heel positieve ovu test maar ben benieuwd ik ga maandag testen...

@mutseke spannend:)

Hey meiden,

Spannende tijden zijn weer aangebroken he!

Ik duim voor jullie!
Ik moet nog een week wachten met testen. Jeetje wat duurt dat dan lang he? Vorige maand had ik dat helemaal niet.

Voel me net als in december van het een op andere moment doodmoe. Maar durf niet te veel hoop op te bouwen ( toen was het na een pos. test mis gegaan).

Mijn man is ook zo benieuwd, had het over zo`n sensitest. Maar dat wil ik niet meer, als het dan heel vroeg mis gaat dan weet ik het in elk geval niet.

Liefs Milou

mama_kippetje,

Heb je al getest? En????

Mutseke, had al op een ander tic gelezen dat de RD`s waren gekomen, wat jammer.

Ik moet nog even 5 dagen geduld hebben!

Liefs Milou

hoi milou
ja jammer dat ik ong.ben geworden.
maar ik was ook maar net bezig..voor mijn tweede kindje.
ik heb net mijn truitje voor mijn zoon binnengekregen wat ik alvast besteld had bij simply colours.erg leuk die tekst:Hoera ik word grote Broer! hihi
groot genoeg besteld..
en jij over 5 dagen testen?
spannend hoor!!!

heeel veeel   Liefs moi

Hoi allemaal (alletwee haha)

Ik heb gister getest grrr negatief... dacht vandaag dat ik ongesteldheids buikpijn had
Maar is nog niet doorgekomen...
Ik hoop zo dat ik te vroeg getest heb.. Want mij cyclus is helemaal naar de kl*te...
Voelde me wel ff niet zo fijn maar was snel weer over want mijn grote vent was gister 2 jaar geworden  Had gehoopt op een leuk kado maar ja... We wachten af...
Spannend milou! Ik ga voor je duimen en mutseke jammer dat je ongi bent geworden  hopen dat t de volgende keer wel raak is!
xxx

Net ff gaan kijken of ik ongi was had al een tampon in gedaan voor de zekerheid...
En ja hoor helaas...
Op naar de vierde ronde...

Hey meiden,

Het is niet meer zo druk op het forum!
Mama_kippetje, sorry dat ik niet gereageerd heb, de afgelopen week bewust maar even niet gekeken. Vervelend voor je dat je toch ongi bent geworden meid. Veel succes met klussen volgende week!!!

De dagen kropen voorbij. Aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is, wist ik niet wanneer ik nou moest testen. Had ook bewust geen testen in huis gehaald en zondag dan maar via internet besteld. Muts als ik ben heb gisteravond meteen dat pakketje opengescheurd, kon echt niet meer wachten.

Resultaat een lichte streep!!!! Aan de ene kant ben ik superblij, maar ben nu echt bang dat het net als in december toch nog mis gaat. In elk geval is de streep donkerder als vorige keer. Heb besloten vrijdag pas weer te testen op zijn vroegst.

Maar heel stiekem ben ik toch weer heel blij.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan