Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

nou onze eerste maand zijn we ook voorbij denk ik

ik heb sinds vanochtend wat bloedverlies eerst helder nu donkerder en dat een week te vroeg.....
dus baal er wel enorm van!!! erg he was meteen down enzo terwijl het pas onze eerste 3 weken was.....

vind het wel raar hoor een week te vroeg... maar goed zal wel... hoop dat het morgen iets minder is moet werken 2 dagen en dat in witte pakken.,... blehhhh haha

groetjes daan

@danielle dat is minder meis... Hoe is het nu met je weer flink aan de klus?

En hoe is het met iedereen het is een beetje stil hier...
xxx

hoi mama- kippetje

ik ben uiteindelijk echt letterlijk leeggelopen en maandag was het zo erg dat ik duizelig was en enorm misselijk kon amper voor mn zoontje van 4 zorgen!! ben naar de ha gegaan en bloedgeprikt en de ha denkt aan een vroege miskraam!! de innesteling is fout gegaan had namelijk echt allerlei zwangerschapskwaaltjes!!
zit nu aan de ferro en ferro siroop ed en eindelijk vandaag mn eerste betere dag gehad zonder duizeligheid!!! we kunnen er nu ook weer voor gaan het vloeien is gestoptgelukkig!!!

hopelijk is het snel raak bij iedereen,....

daan

Hey meiden,

hier ook een berichtje van mij. Het is zeker rustig de laatste tijd.

Balen Danielle dat je je zo rot voelt. Hopelijk knap je snel op.

Ook hier zijn de RD`s gister in alle hevigheid gekomen. Maar bij mij voelt het als een opluchting. Het duurde zo lang na december, stond echt oop het punt om de dokter te bellen en toen begon.
Deze maand begin   ik maar met ovulatie testen, als mijn cyclus zo lang is, kan je echt niet timen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Iemand ervaring met deze testen?

Liefs Milou.

@danielle dat gevoel had ik al dat dat zo was daarom duurde het ff tot ik er antwoord op gaf want wilde je niet gek maken...
Maar hopelijk voel je je weer snel beter!
@milou ik ben gister ook ongesteld geworden 25 dagen na de MK ben wel blij ergens want had constant buikpijk...
En ik ga me ook ovulatie testen bestellen zodat ik een beetje weet hoe wie en wat... Maar geen ervaring mee...waar bestel jij ze?
xxx

Hoi mama_kippetje,

Denk dat ik de testen via matcare bestel. Daar heb ik inmiddels een account na al die zwangerschapstesten (het is toch wat als als je cyclus 50 dagen duurt hahaha).

Ik heb trouwens ooit een keer gelezen dat het risico groter is op een MK na de mirena bij de eerste ronde. Weet niet meer waar, maar de strekking van het verhaal was een beetje dat je wel vruchtbaar was, maar het slijmvlies van de baarmoeder nog anders is en het daarom mis kan gaan. Als ik kijk naar ons forum, blijkt dat wel het misschien wel te kloppen (ik, Danielle en jij ook toch?)
Misschien voor de meiden die in de eerste ronde zitten, toch misschien iets om rekening mee te houden ( hoe moeilijk dat ook is).

Liefs Milou

@milou
Ja daar heb ik ook wat over gelezen idd... En ik ken er nog meer die dat gehad hebben volgens mij ook op dit forum... Dus ik zou idd ook wachten tot de eerste menstruatie bespaart je een hoop ellende...
xxx

Hey meiden,

We stonden al op de 4de pagina! Heeft niemand nieuws?

Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten, aangezien ik de eerste keer een cyclus had van 55 dagen en de 2de maand 46 dagen.

Ben er wel blij mee, gister geklust en opeens vandaag een positieve test. Ik heb mijnman  helemaal blij de teststrip laten zien, dus morgenochtend gaan we maar iets eerder de wekker zetten  en dan maar duimen.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan