[quote quote=10195084]Naar mijn mening is loslaten inderdaad niet helemaal mogelijk. Je bent er toch mee bezig. Zeker als het elke ronde weer een teleurstelling is en je het zó graag wilt. Ik was best snel zwanger (4 rondes serieus bezig geweest). Helaas is dit uitgelopen op een miskraam met 10 weken. Daarna vond ik het nóg moeilijker om het los te laten. Je weet immers hoe het geluk kan voelen van het lukken. Om dan weer opnieuw te beginnen en dan los te laten was voor mij onmogelijk. Tot aan de vruchtbare dagen ging het wel. Daarna was het echt aftellen tot de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Het advies van loslaten gaat denk ik geen verschil maken, al heb je er misschien wat minder stress door. Op dit moment ben ik weer zwanger en precies 10 weken. En dat zonder het los te laten
. Ook dit keer was het met 4 rondes raak. Wel had ik het idee dat ons glijmiddel ons wel eens in de weg kon zitten hahaha. Wat ik las op internet kon dat nog wel eens zorgen voor een slecht ‘klimaat’ voor het sperma. Aangezien ik merkte dat ik er veel mee bezig was heb ik opgezocht of ik iets kon doen wat wel voor een beter klimaat kon zorgen. Wij hebben toen het glijmiddel van ‘Conceive Plus’ gekocht. Dit zou vruchtbaarheidsverhogend werken. Ik moet zeggen, toen was het gelijk weer raak! Of dit hierdoor kwam of niet weet ik natuurlijk niet haha. Maar mocht je dit niet geprobeerd hebben is het misschien eens het proberen waard
. Ik hoop voor je dat je binnenkort ook een positieve test in handen hebt! Geniet vooral van elkaar en hou het gezellig samen, hoe moeilijk dat soms ook is in deze situatie…[/quote]
Dank je wel voor je reactie?
Dank je wel voor je reactie?