Zwanger worden in 2020

kimkim
Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb tot nu toe alleen maar negatieve testen gehad. Het ligt er ook aan of je een hoog hc gehalte hebt of niet. Bij de ene vrouw test hij al positief een week voor je nod, bij een andere vrouw pas een week erna.
 
succes!
 
Hai dames, hier lange tijd niet op het forum geweest. Wist dat augustus en September niks zouden worden en dus even afstand genomen van het forum. Afgelopen ronde maakte we weer eens een klein kansje, helaas deze ronde is het weer 3x niks. 

Had gehoopt hier een paar positieve testen tegen te komen na me afwezigheid, maar zo te zien was ik niet de enige die even afwezig was. 


Zit te denken om fertiliteits yoga te proberen. Iemand hier die toevallig een goede website of boek kan aanraden? 
 
Goeie morgen Lovetennis!
Hier volgens me app vandaag me NOD en met me slaperig hoofd naar de wc gelopen zonder test. Nog geen idee wanneer ik nu test, eerst denk effe kijken of ik vandaag of morgen mischien me ms krijg. 
Hebben wel besloten dat als het deze maand niet gelukt is, dat ik een gesprek bij de gynaecoloog ga maken. 

Hoe is met jou? Hoe zijn je onderzoeken gegaan?
 
Goedenavond dames,
Ook ik ben een aantal maanden afwezig geweest. Geprobeerd het los te laten en het allemaal op me af te laten komen. 
Zitten nu in ronde 8 na het stoppen met de pil. De rondes dat het niet gelukt is het gezellig te maken heb ik hierbij niet meegeteld. Dit is de 3e cyclus dat ik ovulatietesten gebruik. Lf zit zo tussen de 11 en 13 dagen. Deze cyclus had ik op 22-12 een positieve ovutest, dus zou mn NOD, uitgaade van een lf 13 dagen, 4 jan zijn. 
Fingers crossed dus de komende dagen?
 
@LittleSunflower, wat is het geworden? Kunnen testen of is je periode doorgebroken?
 
@Alyda, spannend vandaag je NOD, hopelijk komt het niet en heb je snel een positieve test in handen!

Hier helaas 24 december ongesteld geworden. Wij hebben de afgelopen rondes geen ovulatie testen gebruikt, maar ben er deze week toch maar weer mee begonnen. Ik telde de rondes waar we het niet gezellig gehad hadden ook nooit mee en nu we al zo'n 1,5 jasr verder zijn tel ik ze helemaal niet meer. 


Succes met testen!
 
Goedemiddag,
Ik ben van me eerste kindje zwanger en ik ben nu 10 weken en 1 dag zwanger nou heb ik heel vaak krampen als ik net wakker ben ik ga slapen ik vraag me af of dit wel goed is. En een dokter vertelde mij dat ik tot 12 weken moet wachten met vaccineren hoe is dat bij jullie heeft iemand daar ook struggles mee?
dankjewel alvast
Groetjes N
 
Terug
Bovenaan