Zwanger worden in 2020

Lovetennis, insta heb ik ook. Hoe is het verder? Hier niet veel te melden op het moment. Eind van de week mn nod, ben benieuwd. En vrijdagmiddag om 4 uur heerlink 3 weken vakantie! Behoorlijk aan toe haha!
 
 Nu bijna 4 maanden gestopt met de nuva ring, cyclus is goed en na weten functioneert alles dus 1+1 = 2 zul je denken.
Volgende week zaterdag is mijn volgende nod. Fingerscrossed!
 
Hoi allemaal, Ik sluit me graag bij het forum aan. Ook ik hoop dit jaar zwanger te mogen worden van mijn eerste kindje. Mijn vriend zegt al een tijdje dat hij het wil, maar nu ook ik helemaal overstag ben en het echt wil proberen, merk ik dat hij zenuwachtig wordt.  Ik heb mijn (koper)spiraal laten verwijderen vorige maand en sindsdien nog niet zonder condoom gedaan, maar dat gaat snel gebeuren :). Ik heb een dezer dagen mijn eisprong, maar vind het spannend. Moeten we ervoor gaan? En dan nog hopen dat het lukt natuurlijk. Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest en heb een soort van angst dat ik niet vruchtbaar ben. Dat ik het daarom niet durf te proberen ofzo..    Liefs
 
ik sluit me ook graag aan op dit  forum. mijn vriend en ik zijn ook bezig met ons eerste kindje.
ik heb afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad. NOD datum rond 4 oktober. wij vinden het heel spannend!
heeft iemand ervaring met vroege zwangerschapstesten? kan ik dat gebruiken of zeggen jullie wacht maar tot je NOD. ik vind het namelijk zo spannend en ik merk aan me zelf dat ik haast niet kan wachten met testen. hihi
heel veel liefs! en laten we kopen op een vruchtbare maand!
 
@tennislove helaas geen positieve test, was erg teleurgesteld... 
Volgende ronde (ronde 4). Net m'n eisprong weer gehad en vaak gezellig gemaakt. 
En hoe is het bij jullie?
 
Terug
Bovenaan