Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

He Denies! 
Hoe gaat het? Al in je vruchtbare periode of inmiddels al geweest? 
Hier word de cyclus ook al wat langer.. zit nu op cyclus dag 21! En nog geen druppel bloed te bekennen. Wel al testen gedaan maar negatief en voel wel telkens steken in m’n lies baarmoeder felle steken. Kan zo maar zijn dat ik ongesteld ga worden had dat vorige keer ook. Erg moe ook! Maar dat had ik ook! Haha 
Ben benieuwd na jou! 
Liefs Demi
 
He,
Oké op zich wel positief dat je cyclus wat langer wordt! Doe je ook ovutesten of heb je die niet nodig?
Hier gaat het goed. Zit nu rond mn vruchtbare dagen als ik een normale cyclus aanhoud. Maar heb verschillende dagen geklust zodat ik ook bij ern kortere cyclus kans heb op bevruchting. Dus we zullen het zien!
Lukt het om het wat te laten gaan? Of ben je er veel mee bezig?
Liefs!
 
Ja! Hetzelfde als jij toch. Zit nu op cyclus dag 23. Nog geen bloed te bekennen wel telkens last van geborrel in m’n buik en wel eens wat steken zo op een dag. Maar dat had ik de vorige keer ook. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus duurt dit keer. We zullen zien! 
Spannend voor jou! Hoelang hou je nu aan bij je cyclus? Lijkt me zo lastig..
Liefs
 
He,
Ja de ovutesten zijn niet heel duidelijk maar ik probeer ze te bewaren om kleurverschil te ontdekken. Daarnaast probeer ik te temperaturen maar heb niet het gevoel dat dat goed werkt. Temperatuur schommelt nogal.
Ik houd een cyclus aan tussen 21 en 31. Want hij is erg onregelmatig. Dus pas als ik op de 31 dagen zit mag ik testen als menstruatie uitblijft......
 
Ok dames ik heb een vraag. Net met plassen veel witte vlokken en wat roods erbij. Als goed is de 18e eisprong gehad. Ik heb een foto gemaakt maar weet niet of t smakelijk is om te delen
 
Terug
Bovenaan