Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

Hi meiden,
Ik las ff snel jullie onzekerheden. 
Over of je met een (te) korte cyclus zwanger kan worden. Wij wij zijn vanaf april 2016 bezig. Ik had onwijs onregelmatige cyclus tussen de 18 A 45 dagen.  Laatste tijd meer rond de 21 dagen. 
Ik wil ff melden dat het gelukt is!
Ik beschrijf even mijn ervaring, en mss hebben jullie er iets aan.
24 januari was mijn laatste ongesteldheid. 30 en 31 januari had ik gelijk al veel last van cervixslijm (heb ik normaal niet) en op 1 februari had ik onwijs veel steken in mijn linkerlies. Die steken hielden heel de week aan.
op 8 feb. Teste ik een heel licht streepje (bijna niet zichtbaar) op de test van sensitest exta gevoelig 6 dagen. De dagen daarna werd het streepje donkerder. En vandaag met de CB test zwanger 1-2 weken  
Ik maakt me wel zorgen dat ik nog steeds die steken voel in mij lies of in mijn eierstok? Hierover had ik de verloskundige vr. 9feb.  gebeld. Maar die gaf aan dat het onmogelijk is om al een positieve zwangerschap te testen, omdat ik 24 Jan ongesteld was geworden. Volgens haar kon het alleen als de laatste geen ongesteldheid was en ik langer zwanger zou zijn.
Volgens mij heeft ze gewoon ongelijk. Toevallig staat al een afspraak voor ons klaar bij de gyn. aankomende dinsdag. Kan ik aan hem vragen, of ik me zorgen moet maken om die steken bij mijn lies. 
Succes iedereen!
 
Hi missyoutdontknow.
Bedankt voor het reageren.. Hoelang ben je dan ongesteld geweest? Ik ben 28 januari voor t laatst ongesteld geweest en dan was ik een goeie 7 dagen ongesteld daarna meteen geklust. Om de 2 dagen... werd me anders iets teveel haah! Maar goed niet last van cervix slijm gehad helemaal niks zelfs normaal wel wat glibberig maar nog nooit echt slijm gehad wat ik uit elkaar kan trekken in slierten.. Ik heb een korte cyclus van 20 dagen als ik over 6,7 dagen ongesteld word dan ga ik na de huisarts. Door dat ik korte cyclussen heb is dit al mijn 9e ronde. Wel vervelend allemaal! 
Hoe gaat het nu bij jou? En gefeliciteerd natuurlijk!!!! 
Liefs Demi
 
He,
Wat fijn om jou verhaal ook te horen. Ik ben uiteindelijk toch ongesteld geworden. Maar jou verhaal biedt iig hoop. Al moet ik zeggen dat ik na ruim een jaar proberen steeds minder hoop heb.
Echt chapeau voor stellen die hier jaren mee bezig zijn en naartoe werken. Kan me echt niet indenken hoe frustrerend dat is. 
Mijn cyclus zat eerst tussen 24 en 19. Nu kwam mijn menstruatie opeens pas op dag 32. Heel gek. Maar we blijven proberen natuurlijk... mijn lichaam voelt nog wel steeds anders maar ik ga er vanuit dat ik gewoon een beetje ziek ben.
 
Ik was tot de 29ste ongesteld. Ik had 3 dagen dat ik vloeide en de rest was oud bloed. Bij mij is het vaak, veel oud bloed en maar 2 A 3 dagen mooi rood. 
Net terug van de gyn. Inwendige echo gehad en hij feliciteerde mij met een prille zwangerschap. Hij zag alleen nog  hele dikke slijm. Dat maakt je aan bij een zwangerschap. En nu 4 weken wachten voor de 8weken echo. 
De gyn. vertelde ook dat mijn laatste ongesteldheid geen echte ongesteldheid kon zijn... 
Ik snap er niks van want het was gewoon net zoals altijd. Naar mijn idee was ik gewoon ongesteld.
Over die steken in mijn lies hoefde ik mij geen zorgen te maken. Zwangerschap kwaaltje, tenzij het heel erg word. 
 
Succes meiden, niet de hoop opgeven. Probeer zoveel mogelijk te genieten. Waarom het bij mij zo lang duurde kwam denk ik door de stress. Ik veranderde in juli 2017 van baan. En ben nu in een halfjaar tijd 2x zwanger geworden. Helaas was de eerste keer een miskraam van 6 weken (15 okt.)
 
Gefeliciteerd missyoudontknow hopelijk blijft t nu goed gaan. Leuk om te horen. Ook wij gaan der voor ?
Stress kan indd heel veel met je doen. Hoop dat dat bij mij niet t geval is.al probeer ik ook wel veel te ontspannen
 
Gefeliciteerd missdontyouknow. Hopelijk voor jou een fijne zwangerschap met een gezond kindje als eindresultaat! 
Ik probeer ook te genieten van de dingen die makkelijk zijn met zn tweeën en minder makkelijk gaan met een kindje! 
 
Een vraagje. Wij proberen zwanger te worden van ons 2e kindje. Ik ben ongeveer 8 maanden geleden gestopt met de pil en mijn cyclus is stabiel met 28 dagen.
Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en mijn eisprong bleek pas op dag 19 te zijn ( vorige week maandag). Vandaag zou normaal mijn NOD zijn. Sinds vanmorgen heb ik wel gewoon helderrood bloedverlies. Niet heel weinig maar ook niet extreem veel.
Zou het vandaag mijn NOD dus zijn of is deze nu verlaat en is het toch een innestelingsbloeding.
Ik weet het even niet meer en wie herkend dit?
 
Terug
Bovenaan