Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

Ja je hebt gelijk... Ik ga proberen het om te zetten in positieve energie. Of dingen doen die je minder makkelijk kan doen als je wel kinderen zou hebben. Dan haal ik er toch wat positiefs uit :D
 
Hi Denies!
Nog steeds niets?? Heftig joh! 
Je kan altijd nog bloed laten prikken bij de Ha? Las net dat iemand pas in week 6 positieve testte.. en verder alleen maar negatieve testen had. Dus alles kan? 
Hier al dag 8 nog iets bruin verlies en wanneer dit klaar is gaan we meteen klussen en elke dag! Ga het proberen normaal om de dag nu de eerste dagen elke dag want m’n eisprong is altijd bijna meteen na de menstruatie! We zullen zien. 
Liefs Demi  
 
Nee nog steeds niet! Maar test gewoon elke week een keer... en anders naar de huisarts. 
Ah kijk dus je kan weer aan de slag! Veel succes (en plezier natuurlijk). Hopen op een positieve uitkomst!
 
 
Spannend Denies. Ben benieuwd bij jou! 
Wendy Jason jaaa hier ook aan het klussen... eergisteren geklust gister rustdagje gehad haha en vanavond weer klussen :) Houden we wel vol. Alhoewel ik zo denk dat ik gisteren m’n eisprong al heb gehad. Maaaaar we gaan gewoon door hah! Wanneer heb jij je eisprong ongeveer?
Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan