Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

Ja inderdaad super vervelend allemaal...
Ja kan inderdaad echt ontpillen zijn. Voel namelijk m’n eisprong wel altijd.. vanmiddag gehad! 
Voel jij dat ook altijd? En wat is je gemiddelde cyclus nu dan? 
Liefs
 
Nee ik voel mijn eisprong eigenlijk niet.
Kan hem tot nu toe ook nog niet vinden met ovulatietesten maar ga na deze cyclus temperaturen. Kijken of ik hem dan wel kan vinden...

Heb soms ook het gevoel dat m'n lichaam me soms een beetje voor de gek houdt met bepaalde symptomen zoals gevoelige borsten.
Al is het wel zo dat ik mijn ongesteldheid wel voel aankomen omdat die symptomen telkens hetzelfde zijn; krampen en gevoelige borsten.

Mijn gemiddelde cyclus ligt nu rond de 18/19 dagen.... Dus dat is erg kort. 
 
Ah dat is klote! Ja ik kon dus ook nooit via de ovulatietesten precies zien wannee m’n LH piek was. Nooit echt heel duidelijk in iedergeval. Wel dus dat ik m’n eisprong voel druk in m’n lies. 
Enigste voordeel van ons is dat we meer kansen hebben haha! Vaker ongesteld worden. 
Liefs 
 
Haha precies! Dat is zeker ons voordeel.
Mocht er nog wat veranderen hou ik je graag op de hoogte. Ik kon ook nergens topics vinden over korte cyclus bij onze leeftijd.
En succes! Hopelijk lukt het je in niet al te lange tijd om in verwachting te raken! 
Liefs 
 
Ja ik hou jou ook zeker op de hoogte net zo oud allebei!
Helaas vandaag dus m’n eisprong gevoeld en eergisteren geklust en vanavond dus denk dat dat niet voldoende is en weer door ga naar de volgende maand haha! ☹️ Welke dag zit jij nu van je cyclus? 
Ik zit precies 14 dagen voor m’n volgende menstruatie vandaag.
Liefs!
 
En uiteraard hoop ik bij jou natuurlijk hetzelfde ook zo snel mogelijke een positieve test! En dat we beide zwanger mogen raken! X
 
He,
Tja na het klussen is het altijd afwachten. Ik probeer altijd maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken tussendoor om er niet zoveel mee bezig te zijn. Ik moet over ongeveer 5 dagen ongesteld worden. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens meer vanuit ga dat ik zwanger ben. Te vaak al gehad dat ik natuurlijk gewoon ongesteld wordt.
Dus daar ga ik nu ook maar vanuit, dan ben ik minder teleurgesteld!
X
 
Terug
Bovenaan