Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

Apart allemaal he? Op hoeveel dagen zit je nu? Ja we zullen zien ben ook wel beroerd heb ook zoveel tests geprobeerd al en telkens teleurstelling super vervelend allemaal. 
Liefss
 
Zit nu op de 22 dagen. Dus dat is in vergelijking met de vorige keren lang..
We zullen zien. Dat is het lastige met zo'n onregelmatige cyclus. Je weet nooit zeker of je overtijd bent...
 
He denies! 
Vreemd he? Ik heb vanaochted ook weer getest weer negatief! Zit nu op dag 19 vorige keer werd ik ongesteld. Vandaag. Niks te bekennen nog en nog steeds witte afscheiding glibberig! (Viess) ook nog zo af en toen steekjes m’n tepels doen niet meer zeer. Ik wil dan liever duidelijkheid dan liever ongesteld dan dat ik niet weet waar ik aan toe ben heb jij dat ook? 
Duim voor je! Liefs
 
Ja dat herken ik ook heel erg! Het wachten is vervelender dan weten waar je aan toe bent. Vooral met zo'n gekke cyclus als die van ons. 
Want tijdens dat wachten ga je jezelf echt gek maken en ga je natuurlijk elk pijmtje of dingetje linken aan een eventuele zwangerschap..
Hopelijk weten we snel waar we aan toe zijn! Succes :D
 
He Denies! 
Ja dat is ontzettend frustrerend... Hier nog steeds niets te bekennen wel telkens last van m’n buik nog en lage rugpijn ook aan de zijkanten. Kan ook ongesteldheid buikpijn zijn zo voelt t wel ongeveer. Zit nu op dag 20! Hoe gaat het inmiddels bij jou? 
Liefs
 
He,
Wat balen voor je! Hopelijk volgende maand wel raak.
Ik ben nog niet ongesteld maar ook nog geen positieve test. Eind deze week dpe ik weer een test als ik dan nog niet ongesteld ben!
Liefs
 
Terug
Bovenaan