Zwanger worden met een korte cyclus? 19/21 dagen.

He Denies!
Ja dat is ook zo! Wij hebben niet ons best gedaan dus het zou een wonder zijn dat het dit keer wel gelukt is haha ik ben al met m’n hoofd bij de nieuwe ronde... 
Ik moet over 11 dagen ongesteld worden en dan ga ik vanuit van een cyclus van 20 dagen wat ik ongeveer de afgelopen keren ook heb gehad. 
Waar ga jij van uit met je cyclus welke hou je aan? Hoeveel dagen voor nod? 
Liefs
 
Tja ik probeer een zo kort mogelijke cyclus aan te houden. Dus 19/21 dagen. In die periode probeer ik dan gewoon om de dag te klussen om zeker te weten dat ik bij elke mogelijke cyclus iig een kans heb om zwanger te raken.
Maar het blijft natuurlijk een gokje....
 
Ja dat is ook zo! Ik hou ook 19 dagen aan op sites om te berekenen kan je soms ook 20 dagen en dan zie ik het vaak wel. 
Komt vanzelf inderdaad! 
Voelde jij je eisprong nou ook of? 
Super spannend heb je al een gevoel dat het raak zou kunnen zijn? 
Liefs
 
He,
Nee die voel ik niet. Dus voor mij is het ook niet helder of het er is. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben maar dat zie ik vanzelf over een dag of 5!
En jij?
 
He Denies! 
Aah ja ik voel nu ook telkens steken en onrustig in de buik maar dat had ik vorige maand ook en toen was het ook niks dus ja haha! 
Ook last van wat vloed glimmend.. en tepels die gevoelig zijn. 
Dus ben benieuwd. 
Zit nu op cyclus dag 14 en moet nu nog 8 dagen voor NOD. Dus ga dan uit van een cyclus van 21 dagen! 
We zullen zien! 
Liefs
 
 Vandaag je NOD denies? Spannend zeg. Ik heb al wat testjes er tegen aan gegooied nog steeds allenaal negatief! Ben benieuwd mijn NOD is 31e als ik er van uit ga van een cyclus van 21 dagen! 
Hoe voel jij je verder? Al symptomen? 
Liefs
 
He
Ik had gisteren nod. Verschillende symptomen maar die heb ik ook als ik ongesteld moet worden... 
Als ik morgen nog niet ongesteld ben gooi ik er een test tegenaan. Dus ik hoop natuurlijk op resultaat. Maar ben zovaak teleurgesteld dat ik er voorzichtig mee ben.... 
Jammer dat ze negatief zijn! Wie weet, het is nog niet de 31e!
 
 
Terug
Bovenaan