Zwanger worden met PCOS

Hey Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zocht eigenlijk een discussie/informatie over zwanger worden met PCOS (Poly Cysteus Ovarium Syndroom)...want dat is namelijk door de gyn bij mij geconstateert en ik was nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.

Toen zag ik dat die discussie nog niet geopend is...dus bij deze!

Probeert één van jullie (of meerdere natuurlijk :D) ook zwanger te worden en wordt daarin gestremt door de PCOS? Wat zijn jullie ervaringen? Succesverhalen?

Ik hoor graag meer hierover! Bedankt alvast :p

Liefs Gail

quote: Glinstertje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2008 09:42:40'));

Hey Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zocht eigenlijk een discussie/informatie over zwanger worden met PCOS (Poly Cysteus Ovarium Syndroom)...want dat is namelijk door de gyn bij mij geconstateert en ik was nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.

Toen zag ik dat die discussie nog niet geopend is...dus bij deze!

Probeert één van jullie (of meerdere natuurlijk :D) ook zwanger te worden en wordt daarin gestremt door de PCOS? Wat zijn jullie ervaringen? Succesverhalen?

Ik hoor graag meer hierover! Bedankt alvast :p

Liefs Glinstertje

Hoi Glinstertje,

Ben je al begonnen met het een of ander?

Bij mij is onlangs ook pco geconstateerd.
Ik heb net de eerste ronde achter de rug. Helaas is mijn ei niet gesprongen. Nu begonnen met primolut om menstr op te wekken en daarna clomid in een hogere dosis. Dus ik ben erg benieuwd hoe het deze ronde zal vergaan.
groeten !

Hoi hoi,

Ik weet ook sinds kort dat ik PCO heb, heb nu een kuurtje Duphaston geslikt om mijn ongesteldheid op te wekken, zodat ik daarna met Clomid kon beginnen, alleen heeft de Duphaston niet gewerkt dit keer, laatste pil heb ik vorige week woensdag genomen, en vorige keer werd ik na 4 dagen ongesteld, normaal gebeurt dit tussen de 3 en 5 dagen later, maar nu nog helemaal niets! Dus kan ook niet met de Clomid beginnen nog. Heb gister de gyn geprobeerd te bellen, maar kon niemand bereiken, vanmorgen weer geprobeerd, maar op vrijdags is er niemand bij de telefoon, dus moet wachten tot na het weekend.
Word er erg moedeloos van dat het allemaal zo moeizaam gaat hoor!

Even een hart onder de riem meiden, ik heb ook PCOS en ben na 6 rondes Clomid zwanger geworden! Eerste 3x 50 mg geslikt en kreeg ik heel laat een eisprong (op dag 27 soms!). De 4e keer niks gebeurd, kuurtje Primolut en vervolgens door naar de 100 mg. Die heeft twee keer goed gewerkt, tweede keer was het raak! Ben nu nog heel pril 6 weekjes en 4 dagen zwanger. Succes!

Hey netgetrouwd, wat super voor jullie, gefeliciteerd!
Hoor toch best veel positieve verhalen over zwanger worden met Clomid gelukkig! Ik moet er ook mee beginnen, maar moet eerst ongesteld zijn geworden en dat laat bij mij nogal lang op zich wachten, het kuurtje wat ik hiervoor gehad heb, slaat namelijk niet aan en ik kan pas na het weekend de gyn bellen!

Hoi meiden,

Hier nog iemand met PCOS.
ik weet van Januari dat ik dat heb. Ben toen gelijk met 50 mg clomid begonnen. Mijn gyn deed iedere keer midden in mijn cyclus een inwendige echo, Zo kon hij zien of mijn eisprong al was geweest of nog moest plaatsvinden. Ik had wel direct een eisprong, maar tot nu toe nog niet zwanger helaas...
Ik ben afgelopen maandag aan de 4e ronde clomid begonnen. Ik zou dan op dag 12 een onderzoek krijgen. (De dag ervoor gemeenschap en dan het onderzoek naar mijn baarmoederslijm als ik het goed heb) Maar toen ik belde dat ik ongesteld was geworden, kreeg ik te horen dat mijn gyn op vakantie was! Balen!
Nu hopen we dat er verder helemaal niets mis is en dat het deze ronde wel raak is.
Wat ik nog wilde weten: Is er van jullie iemand die de 5 clomid tabletten op één dag moet slikken? Ik namelijk wel.
Ben nog nergens iemand tegengekomen die dat ook doet.
Was er eerst ook behoorlijk bang voor, maar de gyn verzekerde dat het goed is.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en dat het maar snel mag lukken!

Liefs...

hey meiden

Ik heb ook pco's en ben in maart 06 gestopt met de pil! Ik werd toen 8 maand niet ongi en ben toen naar de gyn gegaan! Daar bleek dus dat ik pcos heb! Ik heb toen 4 kuren van 50 g clomid gehad en met de 2e keer was ik zwanger(miskraam) en met de 4e poging weer!! Dus naar anderhalf jaar was ik zwanger!! Ik ben 11-01-08 de trotste mama van ons lieve meisje LYNN geworden!!

Als ik erop terug kijk was het al het ziekenhuis bezoek (soms 2 weken lang elke dag) het meer dan waard!! Ik heb nu ook besloten om niet meer aan de pil te gaan en eerst condomen te gebruiken om te kijken wat me lichaam gaat doen, doet het niks mag ik gelijk weer naar de gyn gelukkig!!!

dikke kus

Terug
Bovenaan