Zwanger worden met PCOS

Hoi Glinstertje,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!Gaat alles goed?
Ik heb ook PCO, vroeg me af of jij ook 50 mg clomid hebt geslikt. Dus bij jou toch heel snel raak he!!
Super hoor!

Groetjes Patricia.

Hi meiden!

Hier weer eens een berichtje van mij! Het is hier ernstig stil...
Maar via hyves heb ik begrepen dat jullie even een pauze hebben ingelast qua zwanger worden betreft (voor hoever dat kan). Vandaar waarschijnlijk.

Hopelijk gaat wel alles goed met jullie!? Hoop echt dat ik toch over een tijdje ook succesverhalen bij jullie kan lezen.

Patricia, ik heb inderdaad maar 50 mg Clomid gehad. Zowel de 1e en de 2e keer en de 2e keer was dus raak. Had echt maar 8u voor mijn eiersprong (die ik voelde voor het eerst!) sex gehad en dat heeft dus gewerkt! Moet jij ook 50 mg gaan slikken? Hopelijk is het bij jou ook snel raak.

Met mij gaat verder alles goed. Heb maandag de eerste echo gehad (super spannend!) en het was echt wonderlijk. Het was echt lekker aan het bewegen met armpjes en beentje en showde alles goed aan papa en mama. Ook klopte het hartje goed. Dus ik was enorm opgelucht.

18 augustus mag ik weer terug! Kijk ik weer enorm naar uit.

Nou meiden succes met alles en misschien hoor ik nog van jullie.

Lfs Glinstertje

Hey Glinstertje,

Wat gaaf zeg, je eerste echo!!
Hoever ben je nu en voel jij je goed?

Ik ben nu de eerste keer bezig met clomid 50 mg en hoop dat het snel aanslaat.
Ik heb nu 10 dagen provera geslikt tot en met afgelopen zaterdag en ben nu vandaag ongesteld geworden en moet waarschijnlijk morgen bloedprikken en dag drie met clomid beginnen.
Had jij bijwerkingen? Ben zo benieuwd hoe dit gaat!

Groetjes van Patries.

Halloooooooo!

Daar ben ik ook weer eens!!
Ben hier inderdaad niet veel meer, heb nu iedereen waar ik op het forum contact mee had ondertussen op hyves, wilde namelijk wat afstand nemen van het forum! Heeft me goed gedaan, zit beter in mn vel en ben rustiger geworden onder het feit dat zwanger worden voor ons niet zo vanzelfsprekend is. Ik geloof altijd dat dingen gebeuren met een reden, dus er is vast een goede reden waarom het bij ons wat langer duurt! Onze tijd komt vast, positief blijven!

Heb inmiddels maandag een samenlevingstest gehad, alles was helemaal goed! Geen negatieve bijwerkingen van de Clomid, dus gaan gewoon door! Heb inmiddels mijn eitje weer gehad, goed geklust, dus weer 2 lange weken wachten. Mocht ik ongesteld worden, dan stoppen wij er even 2 maandjes mee, ivm de bruiloft in juni. Maar heb besloten de gyn hier niets van te vertellen. Klinkt misschien slecht, maar wil de Clomid graag blijven gebruiken, want heb nu net eindelijk inzicht in mn cyclus en regelmaat, anders moet ik straks weer overnieuw beginnen.....
Maar wie weet hoeft het niet meer!!

Gaily, jij je eerste echo gehad he ondertussen! Las net op je hyves dat je de eerste aankoop inmiddels gedaan hebt! Leuk joh!! Kun je je nog een beetje inhouden met shoppen?? Krijg je inmiddels al een buikje? Wel ff foto's van plaatsen he?! Kunnen we meegenieten!!

Suzanne, hoe gaat ie bij jou? Waar zit je nu in je cyclus??? En hoe ben jij er nu zelf onder??

Ehm, weet ff je naam niet meer, maar welkom bij de Clomid club..... las dat je vroeg naar bijwerkingen van de Clomid? Nou ik heb er vrijwel geen last van hoor! Alleen last van opvliegers snachts, dan heb ik het zo gigantisch warm, maar verder helemaal niets hoor! Je begint ook met de lichtste dosis toch?? Ik zit ook op 50 mg.

Nou meiden, zal mn best doen vaker te komen weer hier hoor!! Jullie horen zowiezo hoe deze cyclus afloopt!!

Hoi meiden,

Ik slik nu inderdaad 50 mg clomid voor de eerste keer. Morgen alweer de laatste tablet innemen en dan volgende week op dag 13 terug komen bij de Gynaecoloog. Inwendige echo maken om te kijken of de medicijnen aanslaat, samenlevingstest: moeten wel een verplicht nummertje maken de dag ervoor, haha!!
En tot nu toe heb ik ook niet echt bijwerkingen van de clomid. Beetje moe, maar dat kan ook komen dat ik al een aantal dagen druk aan het werk ben en bijna niet uit kan slapen.
Ik ben wel heel erg benieuwd of ik met 50  mg een eisprong ga krijgen!
Mijn vriend heeft vanmorgen zijn sperma weg moeten brengen naar het ziekenhuis en ik heb vorige week bloed geprikt in het ziekenhuis. Dus dan krijgen we denk ik alle uitslagen volgende week meteen.

Hoe is het met jullie allemaal?

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan