Hallo Glinstertje,
Hi Suz,
Ach, die vriendin ben ik liever kwijt dan rijk. Zij vond het helemaal niets dat ik aan kinderen wil beginnen (ben 23) en vind het zonde van mijn carriere. Ze vind sowieso al snel dat iemand achterlijk is als ze niet leven zoals zij. De vriendschap ging daarom niet zo heel diep verder.
Gelukkig zijn mijn goede vrienden juist heel blij en gaven mij ook de kans om uit te leggen waarom ik zo snel kinderen wil. En dan is iedereen vol begrip.
Krijg jij nou ook vaak de reactie van: 'Je moet er niet te veel aan denken, want dan lukt het niet!'. Aargh, wat wordt ik daar gek van. Als je alleen zegt, acht wat een leuk mutsje, dan ben je al gelijk geobsedeerd. Terwijl dat helemaal niet zo is.
We zijn er mee bezig, maar het is geen ramp nog als het dit jaar niet lukt. Juist omdat we zo jong zijn.
Ben vandaag aan mijn 2e ronde begonnen met elke dag 50mg op dag 5 t/m 9. Op dag 12 gaat de gyn een folikelmeting doen en dan zegt hij waarschijnlijk op welke dagen ik waarschijnlijk mijn eiersprong heb. Ben ook begonnen om mijn temperatuur te meten. Dan kan ik zelf ook kijken of ik een eiersprong heb gehad.
We zijn nu bijna een jaar bezig, ben gestopt in juli 2007. Jeetje, wat gaat dat snel. Maar heb nu pas het idee dat ik echt echt bezig ben zeg maar, door die hormonen ook. Dus hopelijk blijft deze dosis werken en is het snel raak! Want wat je zegt, iedereen om mij heen wordt zwanger en krijgt kinderen! En ook echt mensen waarvan je dacht, die gaan voorlopig niet aan de kids. Maar worden dan per ongeluk zwanger. Wat een mazzel weer! :S Haha.
Maar ons gaat het ook zeker lukken! Hopelijk slaat je hogere dosis aan. Ik hoor het wel!
Lfs Glinstertje