Hallo Glinstertje,
Ik zit nu op 100 mg, als het deze maand niet aanslaat ga ik noig 1x over op 150 en daarna over op injecties.
Dus ik hoop dat ik goed reageer op een hogere dosis.
Momenteel ben ik sinds november werkzaam als pedagogisch medewerkster op een KDV en ga ik binnen kort starten met mijn management opleiding.. Ik heb gelukkig een vast contract dus ookal waren ze er niet blij mee geweest zo makkelijk knikkeren ze me er niet uit HIHI
Wat spannend dat je aan het solliciteren bent, gelukkig vragen niet veel mensen tijdens de sollicitatie naar een kinderwens

Veel suc6 met je sollicitaties!!!!!
Wat verveld om te lezen dat je omgeving veel moeite heeft gehad met je kinderwens en je zelf een vriendin kwijt geraakt bent.
Wat zit vrienschap dan toch raar in elkaar....
Ik heb opzich niet veel moeite gehad om het te vertellen, maar wat wel erg raar is dat in mijn omgeving iedereen zwanger is of net bevallen en ik al langer bezig ben met mijn kinderwens..
Het inlevingsvermogen schiet dan wel eens te kort aan bijde kanten..
Helemaal als je alleen maar mensen hoort klagen, dan denk ik jeetje wees blij dat je met zo'n mooie buik mag rondlopen!!
En je kent de reacties wel ach meid je bent nog zo jong, of jouw tijd komt heus wel, het is misschien het moment nog niet en dergelijken..
Gelukkig probeerd mijn partner zijn best te doen om er altijd voor me te zijn, hij is echt een lievert maar door de medicijnen ben ik niet altijd even makkelijk voor hem..
Op welke dosis zit jij? en hoelang zijn jullie al bezig?
O'ja in augustus word ik 22 en mijn partner is 28.
Jij ook nog een fijne avond en alvast een prettig weekend.
Liefs Suzanne