Zwanger worden met PCOS

WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD geniet ervan meid het is je van harte gegunt

ik wens je een hele mooie goede fijne zwangerschap toe

enne strooien maar met die glitters

liefs moekje

Meiden, heb vanavond weer last van ongi/eigevoel rond mn heupen en onderrug..... en ben errug humeurig, zou bijna denken dat ik ongesteld ga worden, maar dat kan helemaal nog niet!! Zit nu op dag 24 en heb rond dag 17 mijn ei pas gehad.... zou je dit eventueel ook kunnen voelen met een innesteling? weten jullie dat??? vind het wel spannend hoor! Heb voor het eerst het gevoel dat het wel eens zo zou kunnen zijn, omdat ik voor het eerst mijn ei heb bepaald en op de goede momenten heb geklust.....

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2008 18:36:56'));

Meiden, heb vanavond weer last van ongi/eigevoel rond mn heupen en onderrug..... en ben errug humeurig, zou bijna denken dat ik ongesteld ga worden, maar dat kan helemaal nog niet!! Zit nu op dag 24 en heb rond dag 17 mijn ei pas gehad.... zou je dit eventueel ook kunnen voelen met een innesteling? weten jullie dat??? vind het wel spannend hoor! Heb voor het eerst het gevoel dat het wel eens zo zou kunnen zijn, omdat ik voor het eerst mijn ei heb bepaald en op de goede momenten heb geklust.....

hoi hoi

geen idee, ik weet wle dat ik het bij Ryan niet gevoelt heb hoor de eisprong niet en de innesteling ook niet, terwijl ik precies wist wanneer mijn ei was.
maar e rzijn idd vrouwen die het wel voelen dus wie weet!!!!

SPANNEND   ik duim in iedere geval voor je mee

groetjes moekje

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2008 19:14:02'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2008 18:36:56'));

hoi hoi

geen idee, ik weet wle dat ik het bij Ryan niet gevoelt heb hoor de eisprong niet en de innesteling ook niet, terwijl ik precies wist wanneer mijn ei was.
maar e rzijn idd vrouwen die het wel voelen dus wie weet!!!!

SPANNEND   ik duim in iedere geval voor je mee

groetjes moekje

Nou ik weet in ieder geval dat het niet mijn ei is, die heb ik vorige week gevoeld namelijk en mijn temp is hoger en vrij constant nu, en eigenlijk kanhet ook nog niet mijn ongi zijn. Maar ik wil er niet teveel op hopen dat dit misschien een innesteling zou zijn, bang voor de teleurstelling, maar kan het anders niet verklaren, snap je?

Hi meiden,

Zit nog steeds in een roes! Vanavond vertellen aan de opa's en oma's, spannend! Straks bellen naar de gyn, wanneer ik langs kan komen...ben benieuwd. Hoop idd al in week 8.

Suusle, spannend joh! Ik ken de twijfel of het nou wel iets is of niet, maar maak jezelf niet gek! Heb mezelf goed verdiept in de werking van de eiersprong en innesteling etc (en hoe lang het duurt) en 1 week na de eiersprong zou je in principe een innesteling kunnen hebben. Maar dat is op zn vroegst. Dus hou je lichaam in de gaten en probeer je niets te verbeelden (en lees je zelf in, dan weet je precies wanneer je iets wel of niet kan voelen)
Ik had niet echt de standaard zwangerschapskwaaltjes. Geen opgezwolle borsten of donkere tepels, wel af en toe steken in mn borst. Ongesteldheid gevoel in mijn onderrug, buik en vagina, maar dan met vlagen ipv constant. Niet echt misselijk, maar toch ook niet helemaal lekker en ook met vlagen.

Dus ja, het is bij iedereen anders. Gewoon even wachten tot je NOD en dan het beste nog min 5 dagen, want dan maak je echt pas genoeg hormoon aan. Ookal is de verleiding nog zo groot om het op je NOD dag te doen. Maar dan maak je jezelf gek! En geduld wordt meestal beloond zeggen ze toch ;)

MissSuuzy, wat voor bijwerkingen heb je dan meestal door die Clomid, want ik had alleen last van opvliegers? Maar jij hebt natuurlijk best een hooge dosis, dat verschilt denk ik wel. Maar blijf denken, is voor het goede doel! Hopen dat je deze keer een mooie cyclus volgens het boekje hebt! En goed klussen! :p

Meiden heel veel succes deze ronde. Ben benieuwd naar de resultaten. Ik hou jullie ook op de hoogte! Heb trouwens wel hyves, maar die zet ik liever niet openlijk op deze forum. Kun je priveberichten sturen naar elkaar?

lfs Glinstertje

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Ben je al een beetje uit je roes Glinstertje?? En hoe reageerde de opa's en oma's???

Ik heb zelf erg last van uitslag,opvliegers,hoofdpijn... en vaak plassen!!
Mja komen we wel overheen!

Suusle hoe staan de zaken er bij jouw voor??

En Moekje   hoe gaat het er bij jou toe, heb je bij de eerste lang aan de climid gezeten ??

Liefs Suzanne

O;ja mochten jullie willen hyven dan kan   je mijn naam op zoeken Suzanne Buker.

Helaas is het volgens mij niet mogelijk om prive berichten te sturen...

quote: MissSuuzy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 13:50:00'));

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Ben je al een beetje uit je roes Glinstertje?? En hoe reageerde de opa's en oma's???

Ik heb zelf erg last van uitslag,opvliegers,hoofdpijn... en vaak plassen!!
Mja komen we wel overheen!

Suusle hoe staan de zaken er bij jouw voor??

En Moekje   hoe gaat het er bij jou toe, heb je bij de eerste lang aan de climid gezeten ??

Liefs Suzanne

O;ja mochten jullie willen hyven dan kan   je mijn naam op zoeken Suzanne Buker.

Helaas is het volgens mij niet mogelijk om prive berichten te sturen...

Hoi hoi,

Hier nog geen nieuws, heb me nog kunnen inhouden om te testen haha! Ben benieuwd of het me gaat lukken te wachten tot donderdag!
Heb nu met vlagen ongi gevoel, gister opeens heel hevig, dus ik dacht echt ongesteld te worden, maar was ook zo weer over en mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog. Zit vandaag op dag 28 alweer, dus nog 4 daagjes wachten.
Heb ook het idee dat ik af en toe beetje last van mn borsten heb, maar kan me ook inbeelden hoor..... maar dat is iets wat ik anders in ieder geval nooit heb.....
Ik ga je even zoeken hoor op hyves, onze namen lijken best op elkaar, maar dat zul je wel zien als je mn naam ziet staan! Durf m hier niet op te zetten namelijk.....

Meiden, even een kort bericht van mij, ik heb net getest, en was negatief...... kan wel janken, had zo goede hoop!
Gister kreeg ik nog de uitslag van bloed, en heb wel weer een goede ei gehad, maar waarom word ik dan nu niet ongi??? Heb ook totaal niet gevoel dat ik ongi ga worden..... dus moet eerst weer kuur van 10 dagen duphaston slikken en dan ongeveer een week wachten op ongi en dan weer aan de clomid..... dus weer 3 weken verder voordat ik nieuwe kuur clomid kan slikken.......

Terug
Bovenaan