Hi meiden,
Zit nog steeds in een roes! Vanavond vertellen aan de opa's en oma's, spannend! Straks bellen naar de gyn, wanneer ik langs kan komen...ben benieuwd. Hoop idd al in week 8.
Suusle, spannend joh! Ik ken de twijfel of het nou wel iets is of niet, maar maak jezelf niet gek! Heb mezelf goed verdiept in de werking van de eiersprong en innesteling etc (en hoe lang het duurt) en 1 week na de eiersprong zou je in principe een innesteling kunnen hebben. Maar dat is op zn vroegst. Dus hou je lichaam in de gaten en probeer je niets te verbeelden (en lees je zelf in, dan weet je precies wanneer je iets wel of niet kan voelen)
Ik had niet echt de standaard zwangerschapskwaaltjes. Geen opgezwolle borsten of donkere tepels, wel af en toe steken in mn borst. Ongesteldheid gevoel in mijn onderrug, buik en vagina, maar dan met vlagen ipv constant. Niet echt misselijk, maar toch ook niet helemaal lekker en ook met vlagen.
Dus ja, het is bij iedereen anders. Gewoon even wachten tot je NOD en dan het beste nog min 5 dagen, want dan maak je echt pas genoeg hormoon aan. Ookal is de verleiding nog zo groot om het op je NOD dag te doen. Maar dan maak je jezelf gek! En geduld wordt meestal beloond zeggen ze toch 😉
MissSuuzy, wat voor bijwerkingen heb je dan meestal door die Clomid, want ik had alleen last van opvliegers? Maar jij hebt natuurlijk best een hooge dosis, dat verschilt denk ik wel. Maar blijf denken, is voor het goede doel! Hopen dat je deze keer een mooie cyclus volgens het boekje hebt! En goed klussen! 😛
Meiden heel veel succes deze ronde. Ben benieuwd naar de resultaten. Ik hou jullie ook op de hoogte! Heb trouwens wel hyves, maar die zet ik liever niet openlijk op deze forum. Kun je priveberichten sturen naar elkaar?
lfs Glinstertje