Zwanger worden met PCOS

Hi meiden,

Suusle, echt rot voor je dat je een negatieve test had. Begrijp dat de teleurstelling groot is! Weet je wanneer je je eiersprong had? Kan het dan niet zo zijn dat hij later was en dat je gewoon nog ongesteld moet worden. Of zei de gyn dat ie gewoon niet komt? Dat zou echt rot zijn en vreemd ook. Waarom dan niet? Met die vraag zit je waarschijnlijk ook. Ik hoop echt voor je dat je meer duidelijkheid krijgt, want elke maand die onzekerheid is ook niets.

MissSuzy, hoe gaat deze ronde bij jou? Al nieuws? Opa en Oma's reageerde met een hoop tranen, inclusief de beste vrienden en vriendinnen, dus was erg emotioneel maar leuk! Ze waren zo blij dat het eindelijk gelukt was. Nou heel hard bidden dat hij/zij blijft zitten waar ie zit en vrolijk de komende 8 maanden door komt (want stiekem toch een beetje onzeker, 28 juli meer duidelijkheid en bevestiging!).

Ik vond trouwens twee Suzanne Buker's, welke ben jij dan :) (Leeftijd?)

Lfs Glinstertje

quote: Glinstertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 13:55:29'));

Hi meiden,

Suusle, echt rot voor je dat je een negatieve test had. Begrijp dat de teleurstelling groot is! Weet je wanneer je je eiersprong had? Kan het dan niet zo zijn dat hij later was en dat je gewoon nog ongesteld moet worden. Of zei de gyn dat ie gewoon niet komt? Dat zou echt rot zijn en vreemd ook. Waarom dan niet? Met die vraag zit je waarschijnlijk ook. Ik hoop echt voor je dat je meer duidelijkheid krijgt, want elke maand die onzekerheid is ook niets.

Hoi hoi,

Ja ik zit zelf inderdaad ook met die vraag waarom ongi dan niet komt..... Heb op dag 16 en 17 duidelijke streep gehad op ovulatietest, als je daar dan 14 dagen bij optelt zou dag 31 (vandaag dus...) mijn NOD zijn.....
Heb nog steeds geen ongi gevoel en voel me nog steeds raar... wacht nog even paar dagen af, zondag nog maar keer test doen en als die ook negatief is, begin ik zondag met een nieuwe kuur om mn ongi op te wekken....
Miss Suuzy is trouwens 21 en woont in Lelystad, heb haar ook al toegevoegd.... Hoe heet jij? Dan pluk ik jou wel bij haar vriendenlijst weg haah! of je mag mij ook toevoegen, ik sta tussen haar vrienden, ik heet susanne....

zie net dat ze er 2 in heeft staan met die naam, als je bij leeftijd kijkt, staat bij mij 26, op mijn foto sta ik samen met mijn vriend....

Hi Suusle,

En??? Heb je nog getest gister, had je een positieve uitslag. Ik hoop het echt voor je...en anders echt balen. Hou me op de hoogte! En we hyves ;)

Lfs Glinstertje

Hoi hoi,

Het was niet meer nodig om nog een test te doen, ben zaterdag dan toch nog ongesteld geworden..... Dus hoef nu niet weer eerst een kuur te slikken om het op te wekken en ben dus ook alweer aan de CLomid nu, ronde 3 alweer, gaat toch wel erg snel he?!
Vandaag de gyn weer gebeld voor een nieuwe afspraak, maar mijn eigen gyn is met vakantie, dus moet 1x bij iemand anders, brrrrrrrr

Heb jullie nu allebei op hyves! Leuk om fotos te zien haha!!
Glinstertje, wat heb jij trouwens een mooie naam zeg! Is het Gail of Gaily?

Hallo Meiden,

Ik ben weer terug van vakantie en heb heerlijk genoten!

Hoe staat gaat het met jullie, jeetje zeg Suusle wat vervelend he.. ik hoop dat het voor jullie ook niet meer lang duurd.
Wat wel goed is dat je zelf ongi werd en niet eerst weer zo'n kuur moet!! hoef je teminste niet nog langer te wachten voordat je met je nieuwe kuur kan beginnen.

Zelf ben ik er even niet helemaal mee bezig heb ook nog ff geen contact met de gyn.. we zullen wel gewoon zien.
Op dag 15 was mijn laatste kuur en heb een lang cyclus we zullen wel zien.
Wel wil ik als het volgende maand weer niet raak is of een hogere docis of wat anders, van die Climid wordt ik ook geen leuk mens.

Glinstertje ik ben benieuwd naar je 1ste afspraak en hoop dat alles goed blijft gaan.

liefs suus

Door het hyven zou je bijna vergeten om nog te posten op het forum :p

Gaily is mijn naam officieel (op zn engels uitgesproken) en betekend vrolijk, wat ook klopt, want dat ben ik bijna altijd!
Maar mijn ouders wilde mij eigenlijk Gail noemen, maar omdat bij ons in de familie bij elke naam een ie (y) klank achter wordt geplakt (traditie ofzo)  hebben ze er Gaily van gemaakt.
Maar intimi noemen mij altijd Gail, als is het niet de logische afkorting van mijn naam qua klank (dat zou Gay zijn, wat vroeger ook nog vrolijk betekende maar nu niet meer, gelukkig nooit mee gepest!).

Dus...dan weten jullie dat ook weer, haha! Als ik een jongen was geweest dan had ik Gilbert geheten. Thank God dat ik dus een meisje was, haha! Verschrikkelijke naam.

Anyway...meiden geef de hoop niet op! Jullie gaan echt over niet al te langen tijd zwanger worden, ik voel het aan mn vruchtwater, haha! Nee ik hoop het echt voor jullie. Zelf ben ik gelovig en wil jullie toch laten weten dat ik jullie meeneem in mijn gebeden. Hopelijk is dat ok?

Succes en ik hou jullie op de hoogte! Jullie ook mij he ;)

Lfs Glinstertje

Hey meiden,

ik ben inderdaad ook niet veel meer op het forum te vinden, sorry..... maar wil toch proberen om beetje afstand te nemen, heb het er erg moeilijk mee de laatste tijd en ben er niet meer zo positief over! Vind het heel fijn als je ons meeneemt in je gebeden hoor Gaily, ik geloof zelf ook wel namelijk....

maar hoe gaat het nu met jou? voel je je al op en top zwanger??

ík spreek jullie snel weer via hyves!!

Terug
Bovenaan