Zwanger worden na curretage

Hoi dames, helaas kreeg ik na 12 weken een miskraam en afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd (wk 14 eigenlijk).
Ik wil heel snel weer zwanger worden. Wie heeft er een ervaring met bovenstaande. Mijn miskraam betrof mijn eerste kind en het verlangen is nu zo groot. Je wilt zo graag verder gaan waar je gebleven bent.
Vorige week dinsdag verloor ik het vruchtje/kindje. Ze zeggen nu dat het gemiddeld 6 weken duurt voor je je laatste menstruatie hebt, maar moet ik dan rekenen vanaf de dag dat ik "het" verloor of vanaf de curretage-dag.
Hoe meer informatie ik van jullie kan krijgen hoe beter, want ben nog deels in verwerkingsfase, maar ben ook deels al toe aan volgende (positieve) ervaring.
 
Hoi Wendy,

Ik heb hier geen ervaring mee en kan je dus niet verder helpen maar wilde je toch even sterkte wensen en hoop voor jullie dat je weer heel snel zwanger bent.
Groetjes
 
O'ja en wilde je ook nog even vertellen dat er ook een forum is met vrouwen die na een miskraam weer graag zwanger willen worden,misschien kun je deze vraag ook aan hun stellen.Groetjes
 
hey meid!


allereerst veel sterkte met het verlies,hoe klein ook het blijft ontzettend naar.
in tegenstelling tot de andere mensen die gereageerd hebben heb ik hier wel ervaring mee.
Ikzelf ben 6 weken na mijn curettagedag zoals jij t noemt weer beginnen te menstrueren.
Alleen wat me wel een beetje van het hart moet is dat ik wel snap dat je snel weer wilt proberen om opnieuw zwanger te worden,maar dat het denk ik beter is om je lichaam eerst wat rust te gunnen na de curettage.
Ikzelf heb volgehouden dat wanneer mijn lichaam er weer aan toe zou zijn om opnieuw zwanger te zijn,dat t vanzelf wel zou gebeuren.
en exact een jaar later was het dan zover.
en dat was niet altijd makkelijk,maar achteraf ben ik blij dat ik dat besloten heb.
alsnog veel sterkte

groetjes
 
Beste Wendy,