zwanger worden na een afgebroken zwangerschap

Wat lief dat jullie je ervaringen met mij delen, ik waardeer dat echt heel erg.......... toch nog een vraagje (ik ben best een kneusje met die dingen en misschien is het ook wel door dat het de eerste keer is).
Ik bloed nu 2 weken min 1 dag nog steeds, ik weet dat dit nog een tijdje kan aanhouden, we willen sowieso het gesprek met de gyneacoloog afwachten 11 december... maar wachten tot 1 keer een menstruatie lijkt me sowieso goed, hebben jullie na het bloeden gewacht tot je weer begon te bloeden? en hoelang zat daar ongeveer tussen?

Liefs Randy

Hoi Randy en de andere meiden,

Randy weet mijn verhaal al, maar ik zal het nog even kort vertellen aan de andere.

Ik ben op 17 november bevallen van ons derde kindje Jona. Ik was bijna 22 weken zwanger. Hij heeft trisomie 18 en was ook niet levensvatbaar.

Ik moet je zeggen dat ik nog steeds aardig vloei. Ik ben niet gecureteerd.
Hoe kan het zijn dat andere vrouwen zo kort hebben gevloeid?

Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk weer een beetje zich krijgen in mijn cyclus. Vooral omdat ik aardig wat problemen heb gehad na de bevalling van onze middelste.
Maarja, ik zal moeten wachten tot dit vloeien stopt.

Er zijn veel vrouwen toch weer gauw zwanger na een afbreking van een zwangerschap. De vk vertelde dat de meeste na ong. 3 maanden weer zwanger zijn. Dit geeft me wel een beetje hoop. Op dit moment wil ik eigenlijk alleen Jona terug, geen andere baby. Maar dat gevoel zal vanzelf verdwijnen. Jona zit in ons hart en hopelijk komt er voor ons een vierde kindje waar we hier van kunnen genieten.

Liefs marianne

Ik vind het fijn om hier weer te buurten!

Hey marianne, (de anderen natuurlijk ook hoi)

Leuk dat je ook weer op het forum bent....
Ik heb er nog steeds heel veel baat bij, sinds gisteravond
heb ik een soort van terugval, ik heb echt wel 2 uur zitten janken
dat ik Ninthe zo erg mis en dat ik alles stom vind en zat te janken
"waarom" waarom ons meisje, waarom wij, ik weet dat het de beste
keuze is die we gemaakt hebben, maar ik had en heb het vandaag heel
erg moeilijk.
ik weet dat het tijd nodig heeft, en dat alles weer beetje bij beetje beter
zal gaan, en hoop zeker dat wij snel weer zwanger zullen zijn en een mooi
tweede kindje mogen ontvangen.

Kregen vandaag telefoon van de juwelier dat de urntjes voor aan de ketting (2 gouden hangertjes) klaar zijn, nu moeten ze nog gegrafeerd worden en is het wachten tot de as vrijgegeven wordt door het crematorium.
Dit duurt ongeveer 4 weken...dus hoop dat we rond 22 a 23 december daar bericht over krijgen en we met oud en nieuw ons meisje bij ons kunnen dragen, dat lijkt me heel ergfijn.

Verder wordt ik knettergek van dat bloeden, jeetje wat went een mens er snel aan om een paar maanden niet te bloeden....we wachten het af, ik heb de stille hoop dat ik de laatste week in ga met het bloeden...

Liefs Randy

Hallo,

Al ligt mijn verhaal wel een beetje anders (ben na een zwangerschap van 12 weken gecurreteerd) kan ik me voorstellen dat jullie veel verdriet hebben, maar ook zo graag weer verder willen.

Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen.

Lieve Mier,

Misschien is jou verhaal een beetje anders en ben je niet bevallen,
ook een zogeheten miskraam is een verdrietig iets wat je meemaakt,
ook jij zal je een paar weken verheugt hebben op de komst van een baby.
En dan zeggen ze misschien wel dat jer in de eerste 13 weken rekening mee moet houden, ik was toen al door het dolle heen over mijn zwangerschap dus toch verheug je je er al op en is de klap hard.
Ik wil jou ook heel veel sterkte toe wensen.

Liefs Randy

quote: gost reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 11:46:13'));

Hoi Randy en de andere meiden,

Randy weet mijn verhaal al, maar ik zal het nog even kort vertellen aan de andere.

Ik ben op 17 november bevallen van ons derde kindje Jona. Ik was bijna 22 weken zwanger. Hij heeft trisomie 18 en was ook niet levensvatbaar.

Ik moet je zeggen dat ik nog steeds aardig vloei. Ik ben niet gecureteerd.
Hoe kan het zijn dat andere vrouwen zo kort hebben gevloeid?

Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk weer een beetje zich krijgen in mijn cyclus. Vooral omdat ik aardig wat problemen heb gehad na de bevalling van onze middelste.
Maarja, ik zal moeten wachten tot dit vloeien stopt.

Er zijn veel vrouwen toch weer gauw zwanger na een afbreking van een zwangerschap. De vk vertelde dat de meeste na ong. 3 maanden weer zwanger zijn. Dit geeft me wel een beetje hoop. Op dit moment wil ik eigenlijk alleen Jona terug, geen andere baby. Maar dat gevoel zal vanzelf verdwijnen. Jona zit in ons hart en hopelijk komt er voor ons een vierde kindje waar we hier van kunnen genieten.

Liefs marianne

Ik vind het fijn om hier weer te buurten!

Marianne,

ik ben na mijn bevalling vorig jaar (met 18 weken) begonnen met temperaturen. Zodoende wist ik wanneer mijn eisprong was geweest en wanneer ik mijn menstrautie ongeveer kon verwachten. Misschien voor jou ook een idee om inzicht te krijgen in je cyclus.

Sterkte allemaal.

Miep

hoi hoi
jeetje wat een verschrikkelijke verhalen allemaal,ik moet zeggen dat ik heel erg veel respect voor jullie heb.het lijkt mij verschrikkelijk om een kind te verliezen,en ik vindt dat jullie hier erg goed mee om gaan.ik wens jullie allemaal heel erg veel gelukt toe in de toekomst.
liefs sil

Hoi Randy,
Het is hardstikke logisch hoor, dat je nog verdriet hebt.!!! Je was al over de helft van de zwangerschap!!!! Stop het alsjeblieft niet weg en schaam je er niet voor!!! Praat er heel erg veel met je partner over, dat is zo belangrijk.
Wij ondervinden dat het overlijden van je kindje erg zwaar kan rusten op je relatie en ook op je toekomstbeeld. Ik wilde ook eigenlijk direct weer opnieuw beginnen en het was voor mij niet een gevoel van, ik vervang mijn dochtertje, maar misschien wel de baby die ik zo verschrikkelijk mis en waar ik zo graag mee zou knuffelen en kroelen....
Tuurlijk mis ik ons meisje ook, maar het is net of ik dat apart van elkaar zie.
VErder, tja, ik weet ook niet waarom ik zo kort heb gevloeid. Het was een voldragen zwangerschap en normsaal vloei je dan een week of 6. Maar ik heb het nog wel een beetje ingehaald met de eerste ongesteldheid  want toen vloeide ik 2 weken lang en dan ook heeeeel heftig. Ik had aan de grootste tampons maar een uurtje genoeg. Dus dat zegt wel iets denk ik. VErder zei mijn huisarts dat dat er wel bij kon horen, maar als het langer dan 3 a 4 weken duurde moest ik er even contact voor opnemen.
Allemaal heel erg veel sterkte in het verwerken van je verlies en succes voor als je weer zwanger wilt worden.
Hou ook in gedachten dat het zwanger worden best een extra druk mee kan geven....
Groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan