quote: gost reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 11:46:13&apos

);
Hoi Randy en de andere meiden,
Randy weet mijn verhaal al, maar ik zal het nog even kort vertellen aan de andere.
Ik ben op 17 november bevallen van ons derde kindje Jona. Ik was bijna 22 weken zwanger. Hij heeft trisomie 18 en was ook niet levensvatbaar.
Ik moet je zeggen dat ik nog steeds aardig vloei. Ik ben niet gecureteerd.
Hoe kan het zijn dat andere vrouwen zo kort hebben gevloeid?
Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk weer een beetje zich krijgen in mijn cyclus. Vooral omdat ik aardig wat problemen heb gehad na de bevalling van onze middelste.
Maarja, ik zal moeten wachten tot dit vloeien stopt.
Er zijn veel vrouwen toch weer gauw zwanger na een afbreking van een zwangerschap. De vk vertelde dat de meeste na ong. 3 maanden weer zwanger zijn. Dit geeft me wel een beetje hoop. Op dit moment wil ik eigenlijk alleen Jona terug, geen andere baby. Maar dat gevoel zal vanzelf verdwijnen. Jona zit in ons hart en hopelijk komt er voor ons een vierde kindje waar we hier van kunnen genieten.
Liefs marianne
Ik vind het fijn om hier weer te buurten!
Marianne,
ik ben na mijn bevalling vorig jaar (met 18 weken) begonnen met temperaturen. Zodoende wist ik wanneer mijn eisprong was geweest en wanneer ik mijn menstrautie ongeveer kon verwachten. Misschien voor jou ook een idee om inzicht te krijgen in je cyclus.
Sterkte allemaal.
Miep