zwanger worden na een afgebroken zwangerschap

Hoi Ienimienie,

Bij mij is het ook absoluut niet een vervanging van onze Ninthe, ze is en blijft onze eerste dochter, maar mijn kinderwens is idd niet helemaal vervuld, we willen graag een kindje om voor te zorgen.
Ook is het dat we bij Ninthe 8 maanden bezig geweest zijn om zwanger te worden, dus je houd toch rekening dat het wel weer zoveel maanden kan duren en dan natuurlijk nog 9 maanden zwanger zijn.

Mag ik vragen waaraan jullie dochtertje aan is overleden?
en hebben jullie inmiddels meer kinderen?

Liefs Randy

Hoi Randy,
Ons dochtertje had een zeer ernstige aandoening aan haar hartje. Kortweg gezegd was haar linkerkamer niet aanwezig. Tja, dan blijft op den duur de grote bloedsomloop uit en komt er nergens meer zuurstofrijk bloed. Ze is ons 2e kindje.
Ik zit inmiddels in afwachting op nod. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen stipt, maar denk nu dat door spanningen het soms wel eens schommelt. Als ik uitga van mijn langste cyclus, dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Maar ik ga denk ik zaterdag pas testen.... Heb me al eens helemaal op lopen vreten dat de test tot 2x toe neg. was en dat ik toen nog 3 dagen op ongi heb moeten wachten, dat ik het nu gewoon andersom doe.
Succes en sterkte he?!!!!

Hoi,

bedankt voor je bericht, ik hoop met je mee dat je zaterdag een goede test hebt, ik weet hoe je je voelt, in die 8 maanden dat wij bezig waren voor Ninthe was ik 2x overtijd en dan wel 10 dagen het heeft me handen vol geld gekost aan testen hahaha, en heb dus de derde keer gewacht tot ik 2 weken overtijd was, wel lang in spanning gezeten maar toen was het wel raak.

ik zit nu te wachten tot het bloeden gestopt is en eigenlijk willen we 1menstruatie afwachten dat ik wel een datum heb om te weten wat mijn eerste dag van de laatste menstruatie is geweest, want tja stel dat het snel raak is.

Mag ik nog vragen wanneer jullie kindje is overleden, en hebben jullie ook voor een crematie of begravenis gekozen?

Liefs Randy

vandaag bij de gyneacoloog geweest....

we kunnen beter afwachten tot we de uitslagen hebben, dit duurt ongeveer 3 maanden en dat betekend wachten tot eind februari...
ook zal mijn menstruatie dan beetje opgang zijn....dus had er wel rekening meegehouden maar een bevestiging ervan krijgen van de gyneacoloog is altijd een domper....

Ook een brief ontvangen van het crematrorium, aan de ene kant heel goed want het as is vrijgegeven en dit betekend dat we alles nu verder in gang kunnen zetten...
aan de andere kant, de kosten rijzen bijna de pan uit....we zijn hier niet voor verzekerd want dat kan niet bij een zwangerschap voor 24 weken...

woensdag gaan we enaar toe om iets voor in huis uit te zoeken en om de urn-hangertjes die we hebben laten maken te laten bekijken of die aan de eisen voldoen....

liefs randy

Hoi Randy,
Tja ook al heb je het in je achterhoofd gehouden, het is en blijft altijd een domper als je het van een deskundige hoort dat het beter is om even af te wachten.
Ik weet dat het de pan uit kan reizen. Gelukkig waren wij wel verzekerd, ook omdat ik de zwangerschap heb uitgelopen. Maar ik heb van een kennis van ons gehoord dat je zomaar een 4000 euro kwijt bent. met grafje steentje enz.
Wij hebben ervoor gekozen om geen steentje te doen. Ten eerste moet ik dan ineens voor het bijhouden van het grafje de gemeente 1000 gaan betalen en dan komt het steentje er nog bij. Daar waren we neit voor verzekerd. Nu hebben wij er gelukkig allebei helemaal niets bij, maar anders loopt het nog heel hoog op! Wij hebben mooie ringen met een afdrukje van haar voetje laten maken. Dat doet ons veel meer en dat heb je iedere dag bij je. Net als jullie van die kleine asurntjes hebben.
Ik wens je morgen heel veel sterkte. Het zal best moeilijk worden!
GRoetjes ieniemienie

Ik denk dat morgen inderdaad een hele emotionele dag wordt, het was ook zo raar toen ze vroegen "om welke overledene gaat het?" en dan moet je dus
zeggen dat het om je dochter gaat en hoe ze heet....

Ik hoop toch zo dat de urntjes goed zijn...
We hebben al een urntje uitgekozen (www.gedenksieraden.nl) en dan een zilveren urntje met een kaarsje erop...

Uitvaartkosten zijn idd heel erg duur, gelukkig heeft de uitvaartonderneming ons korting gegeven, de kosten die hun bereken voor het verzorgen en regelen ook al 'ruim 500 euro  brengen ze niet in rekening....dan nog al met al zit je tegen de 2000 euro aan....

Een ring met een voetafdrukje is ook heel erg mooi, mijn vriend is alleen geen ringen drager en ik heb aan beide handen al een ring...

Aan de ene kant is het wel goed dat we in het nieuwe jaar nog 2 maanden moeten wachten voor we weer zwanger mogen worden, ik ben weer begonnen met roken door de stress en wil op 2 januari eerst weer stoppen... ook ben ik een beetje bezig met afvallen....
En dan gaan we vanaf maart weer druk aan het klussen....dan heb ik ook geen kans dat ik 26 maart (mijn eigenlijke uitgerekende datum) een positieve test in mijn handen heb, want dat zal heel erg dubbel zijn.
Ik hoop alleen dat het sneller dan de eerste keer gaat.

Liefs Randy

nou dat heb ik ook wel hoor, straks als de geboortedag en de overlijdensdag eraankomt loop ik alweer met een dikke buik. Dat lijkt me ook wel erg dubbel. Maar ja, inmiddels kan ik ook wel weer aardig naar de toekomst kijken. Ik denk dat het nog veel pijnlijker voor mij zou zijn geweest als ik dan nog niet zwanger was geweest. Maar ja, je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen!
Groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan