zwanger worden na een doodgeboren kindje

Hallo,

hier niet echt plannen voor het weekend, alleen lekker van het weer genieten en zondag hebben we een BBQ met wat familie (en dan mijn mond houden MOEILIJK)

Wat balen zeg Sas dat je toch ongesteld bent geworden! Ik hoopte een beetje op een maatje. Maar misschien heb ik er volgende maand wel 3!! Ik duim voor jullie meiden!

Hier nog niet echt klachten, ben wel wat vermoeid en soms een vlaagje misselijk maar dat heb ik ook weleens als ik niet zwanger ben (en dan dacht ik dat ik zwanger was :))
Ik denk er ook maar niet te veel bij na eigenlijk want dan ga ik me over alles zorgen maken. Eigenlijk zit ik nu 4 weken te wachten (net als jullie) alleen dan hoop ik dat ik een echo zie met een kloppend hartje!

Ik ga lekker naar mijn bedje.

Fleur

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

?

?

2

29

Gelderland

Isabel
Ylana*

?

?

3

29
Noord-Bant

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant
Fleur, nou je bent lekker aan het knippen en plakken geweest zeg! Leuk zo'n tabel voor jezelf alleen. Ik hoop dat ik er snel bij kom te staan..
Leuk die bbq, wel heel lastig om je mond te houden denk. Alles lijkt ineens dubbelzinnig. En goed opletten dat je geen rood vlees eet he!

Isabel, balen zeg dat je ongestelheid nu goed doorzet. Er is toch altijd hoop, zolang het niet loopt als 'gewoon'
Ik heb ook wel last van haaruitval. Dacht eigenlijk meer dat het nu door die mk kwam. Maar ik zit ook 6 mnd na de bevalling van Bas*. Volgens mij kan het seizoen ook meespelen. Voor zover ik weet kan een dokter er niks tegen doen en hoef je je ook geen zorgen te maken. 1 soort vitamine schijnt wel te helpen, geen idee alleen welke.
Wij zijn inmiddels al weer aan het klussen geslagen! Stel je voor dat ik 4 weken na de curretage weer ongesteld wordt, dan zit ik nu rond mijn ei, want die heb ik volgens mij rond dag 18. Maar zeker weet ik dat niet. Het is nu dag 17 na de curretage. Wilde niet rekenen, maar heb het net toch maar zitten doen.... Dus hopenlijk vandaag, morgen of overmorgen mijn ei, want in het weekend zit het met dat klussen wel goed! Maar ach het kan ook nog 1 week of 2 weken, misschien wel 3 weken duren..... Ik heb een klusschema in mijn hoofd en dat probeer ik aan te houden, zonder vriendlief te 'belasten' met het feit dat het misschien wel ei-tijd is, haha. Hij kan daar niet heel goed tegen. Zeker niet in combinatie met vermoeidheid, dan gaat het zegmaar niet positief.....

Saskia, nou zeg meid, jij ook balen dat het alweer doorgebroken is. JIj en Isabel moeten zelf de nieuwe data maar even in het tabelletje plakken.
Ik ben ook wel bang hoor, dat er geen kindje zal komen. Tenminste geen die ik mag houden.... Maar gelukkig is er nog tijd zat om eraan te werken dat die gedachte niet uitkomt!!
Ik kijk niet meer naar babyboom, dat vind ik te confronterend.
Je bent aanstaande dinsdag uitgerekend toch? Heftig hoor dat je dan net ongesteld geworden bent. Lekker even extra erin wrijven dat je niet zwanger (meer) bent lijkt het dan.
Wat bedoel je precies met een nieuw topic openen? Wat wil je daar wel of niet vermelden. Je schuift natuurlijk sowieso steeds verder naar achteren. Hier zitten we op pagina 5, bij het andere lijntje waar ik schrijf, zaten we op pagina 24 geloof ik, en toen was het lijntje vol.... Maar ik vind het best hoor. Mij maakt het niet uit.

fijn weekend verder,
liefs
Patricia mama van Bas*

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

?

?

2

29

Gelderland

Isabel
Ylana*

?geen idee!
Week 32 ergens..
19 augustus

3

29
Noord-Bant

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant
Hallo Hallo!

Wat een weer he!! bij ons is het heel de dag droog gebleven (zondag) en bloedheet! ik vind het heeeerlijk!! We zijn gaan winkelen in Maasmechelen bij de outletcity. Ze hadden nog uitverkoop dus ik heb wat leuke kledingstukken kunnen vinden. En nu hou ik er echt mee op, met het shoppen. haha. Jullie hebben vast en zeker al door dat ik echt koopziek ben.. Ik zal maar bekennen dat ik een shopahollic ben.

Hoe is jouw BBQ gegaan Fleur? Heb je je in kunnen houden..?
Ik kan me voorstellen dat je er de hele tijd aan dacht.. hun weten het niet en jij lekker wel! Of misschien juist niet...

Hey Saskia.... balen he....
weer een teleurstelling en weer wachten. Ik moet je eerlijk bekennen dat toen mijn ongesteldheid toch na een dag doorzette ik wel dacht dat het ons misschien niet meer gegund was. Ik was er zoooo van overtuigd dat het dit keer zou lukken. We hebben ons suf 'geklust' om het zo maar even te zeggen. En dan toch niks...helemaal niks.. De komende week houd ik me trouw aan -om de dag- niet meer niet minder. Het heeft Fleur ook geholpen dus wie weet!
Ik kijk sindskort dus via internet naar Babyboom. Ik heb het eerste seizoen nooit gekeken. want ja, we waren toen nog helemaal niet zo bezig met baby's enzo.
Ik ben nu dus het vorig seizoen aan het bekijken. En elke aflevering weer zit ik in tranen achter mijn laptop. Niet dat ik er depri van word.. maar je weet gewoon precies hoe die mensen zich voelen. Ik kijk zo nu en dan weer naar een aflevering. Maar dus niet seizoen 2. Ik snap dat je in tweestrijd zit om dinsdag te gaan werken. van de ene kant wil je niemand zien, maar toch is het ook wel fijn om de dag gewoon werkend door te kunnen komen. emotioneel misschien iets minder zwaar. of misschien dat het s' avonds wat harder aankomt. In ieder geval heel veel sterkte dinsdag. Ik zal aan je denken....  
Oh ja van dat nieuw forum... op zich maakt het mij niet zoveel uit. Ik ben eerlijk als ik zeg dat het aantal mensen op dit forum mij nu prima bevalt. ik kan me voorstellen dat als we opnieuw beginnen dat er dan meer mensen bijkomen.... dat vind ik ietwat verwarrender worden. Maar ik lees dat ik in de minderheid ben dus start hem maar op. Ik klets gewoon lekker verder met jullie! van mij kom je niet makkelijk af! haha

En dan..het kolommetje  van de eisprong.
Jeetje. ik weet dat vooraf dus echt niet he. zeker niet nu het er zo onregelmatig aan toe gaat bij mij... ik snap er niks meer van. Vandaar dat ik mijn om-de-dag-schema maar aanhoud. lijkt me dan maar het beste. maar ik kan het dus niet invullen.
Ik hoop dat iedereen een fijn weekend achter de rug heeft. Op naar de volgende.
Dinsdag heb ik mijn eerste werkdag. spannend....
Jullie horen natuurlijk hoe dat is gegaan!

tot gauw iedereen!
Liefs Isabel

Hallo Dames,

Gisteren ook heel mooi weer hier (en inderdaad WARM!!) Dat kon ik mooi als excuus gebruiken waarom ik geen rode wijn dronk tijdens de BBQ. Ik heb verteld dat ik tijdens warm weer liever een koel drankje (water of sapje) drink ipv alcohol. Het is trouwens hartstikke goed gegaan! We hadden er beide geen moeite mee om ons mond te houden. Ik ben zelf ook nog niet helemaal aan het idee gewend en soms vergeet ik het ook. Het staat nog steeds in de planning om het pas na onze vakantie te vertellen (dat is zo eind sept/ begin okt) dan ben ik ruim 13 weken zwanger (als alles goed gaat he, maar daar ga ik maar vanuit anders wordt je gek).  Ik weet alleen niet of ik mijn buik zo lang kan verbergen. Bij de eerste 2 zwangerschappen paste ik met 8-9 weken mijn broeken eigenlijk al niet meer. En dit is de derde zwangerschap in 3,5 jaar tijd dus de boel ik wel opgerekt.  Ik heb gelukkig wel heel hard getraind, en dat had ik bij de andere twee niet, dus ik hoop dat mijn spieren mijn buik de eerste weken nog even plat houden. Enne de mode is wijd dus daar kan ik mooi gebruik van maken.

Spannend hoor Isabel morgen je eerste werkdag! Ik wil je alvast heel veel succes wensen.

En mijn cyclus is inderdaad ook niet op de dag nauwkeurig (26-30dagen) en wij hebben het ook om de dag gedaan in de week dat ik mijn eisprong verwachtte. Dus succes meiden.

X Fleur

hey meiden,
pff viel ff zwaar.. en niet zwanger... en dat ik eigenlijk met een dikke buik had moeten zitten ipv met een menstruatie! Gaat nu wel beter hoor!
Ons weekend ging verder wel, rustig aan gedaan. Vanmiddag naar mn ouders, komen weer terug van vakantie!

Hebben jullie ff wat advies? Ben me nu beetje aan t verdiepen wb het klussen. 7augustus zou mn eisprong moeten zijn en de 21 mn NOD... zelfde als patricia zie ik! Leuk!
Maar jullie hebben het over om de dag klussen? Wij hadden t nu 2dagen ervoor gedaan en op de dag van de eisprong, maar verstandig is om het om de dag te doen? En dan wel op de dag van eisprong?? of nog erna of heeft dat geen zin.
als je op internet kijkt word er een beetje verschillend over geschreven...
tis pas poging2 natuurlijk, maar wil de natuur graag handje helpen!

Isabel succes morgen!
En Fleur fijn dat het niet drinken van je wijntje rongemerkt bleef.
Ik ga zo ff nieuw topic openen ok?
Kunnen we daar verder kletsen!
groetjes van Saskia.

Terug
Bovenaan