Hallo iedereen,
ik snap er niks meer van!! ik heb dus alleen gisterochtend wat bloed verloren.
het was maar een beetje en smiddags stopte het. tot nu toe nog niks..
je begint bijna weer hoop te krijgen. ik heb meteen vanalles opgezocht en het lijkt
dan toch wel verdacht veel op een "innestelingsbloeding". weinig helder rood bloed. een paar dagen voor je eigenlijk ongesteld moet worden. alleen de krampjes kloppen niet..
maar dat zou natuurlijk ook iets anders kunnen zijn geweest. mijn darmen zijn al zo'n 2 weken een beetje van slag. maar dat is bij mij meestal als ik ongesteld ben en niet zo vroeg.. ik weet niet wat ik moet denken of doen.
ik durf ook niet de test te doen. staks is het alsnog loos alarm.
ik wacht het gewoon af. zolang het lukt. zolang ik me in kan houden.
Saskia hou jij het nog vol? ga je morgen testen of later...?
en Fleur.. heb je het al een beetje kunnen laten bezinken..? Je word weer mama!!!
Oh oh het is allemaal toch weer heftig he...
Gelukkig is het heerlijk weer! als de zon schijnt moet ik toch weer aan mijn meisje denken. In april is het meestal toch maar regenachtig weer. Maar net die week dat het mooi weer was. net die dag is mijn prinsesje geboren. Het was zo'n mooi weer, de zon scheen, het was lekker warm. Als ik dan buiten loop in de zon is het net of ze bij me is.
Ik ga lekker wat boodschapjes doen. vanavond lekker met mijn vriendinnen op stap.
Ik moet zeggen dat ik met goed voel vandaag! in tegensteling tot gisteren...
mede omdat ik toch weer een beetje hoop heb...
tot gauw iedereen...
Groetjes Isabel.
ik snap er niks meer van!! ik heb dus alleen gisterochtend wat bloed verloren.
het was maar een beetje en smiddags stopte het. tot nu toe nog niks..
je begint bijna weer hoop te krijgen. ik heb meteen vanalles opgezocht en het lijkt
dan toch wel verdacht veel op een "innestelingsbloeding". weinig helder rood bloed. een paar dagen voor je eigenlijk ongesteld moet worden. alleen de krampjes kloppen niet..
maar dat zou natuurlijk ook iets anders kunnen zijn geweest. mijn darmen zijn al zo'n 2 weken een beetje van slag. maar dat is bij mij meestal als ik ongesteld ben en niet zo vroeg.. ik weet niet wat ik moet denken of doen.
ik durf ook niet de test te doen. staks is het alsnog loos alarm.
ik wacht het gewoon af. zolang het lukt. zolang ik me in kan houden.
Saskia hou jij het nog vol? ga je morgen testen of later...?
en Fleur.. heb je het al een beetje kunnen laten bezinken..? Je word weer mama!!!
Oh oh het is allemaal toch weer heftig he...
Gelukkig is het heerlijk weer! als de zon schijnt moet ik toch weer aan mijn meisje denken. In april is het meestal toch maar regenachtig weer. Maar net die week dat het mooi weer was. net die dag is mijn prinsesje geboren. Het was zo'n mooi weer, de zon scheen, het was lekker warm. Als ik dan buiten loop in de zon is het net of ze bij me is.
Ik ga lekker wat boodschapjes doen. vanavond lekker met mijn vriendinnen op stap.
Ik moet zeggen dat ik met goed voel vandaag! in tegensteling tot gisteren...
mede omdat ik toch weer een beetje hoop heb...
tot gauw iedereen...
Groetjes Isabel.