Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Ik word gewoon weer ongi hoor dames, heb namelijk helemaal geeeeen symptomen. Enigste waar ik last van heb ik redelijk veel afscheiding :S en ja dat zegt ook niks. Hier houd het dan ook wel bij op. Heb besloten dat als deze ronde echt niks oplevert ik de HA ga bellen want zie het gewoon niet meer zitten...hoelang kan het nog duren pfff gaan dan naar de 10 maanden grrr

Oh Jenny toch....

Het blijft ook gewoon elke keer weer gewoon prut.. Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet voelen en als je al iets voelt kan het altijd nog 2 dingen betekenen... Potverdikkie...Ik zou ook gewoon lekker je HA bellen als je je daar goed bij voelt.. Gewoon doen! Misschien dat het wel scheelt dat de bruiloft voorbij is... zal een hoop spanningen en stress wegnemen uit je lijf...

Liefs Betty

Weet je al wat meer Jenny???

Ik heb morgen eindelijk me laatste avonddienst en ben dan het weekend vrij...Vriendlief heeft dan zijn vrijgezellenfeest zaterdag en ik ga even flink aan de borrel heb ik bedacht... Ben er klaar mee!

Liefs

nee weet nog niks geen ongi hier vandaag in ieder geval. Ja weet ook niet precies hoe me cyclus is aangezien deze de ene maand langer en dan weer korter is. Het zou kunnnen beginnen vanaf vandaag dus de 15e tot en met maandag de 19e wacht t dus nog maar even af.
Je hebt gelijk geniet jij ook maar s een keer met een lekkere borrel je hebt t verdiend!!!!!! Lekker trouwens dat je het weekend vrij hebt zeg, gebeurt ook niet vaak toch?

Gebeurt inderdaad niet vaak nee... Alleen is de relatie uitgegaan van een goede vriendin (zij woonde boven mij maar heeft al die tijd haar appartement aangehouden) Wat nu dus ook maar goed was ook, want ze is nu weer terug in het pand... Daar gaan mijn vrije dagen :S Ik heb mezelf opgeofferd om haar te helpen terug te verhuizen en haar appartement weer schoon te maken en in te richten nadat deze een jaar lang stof heeft staan verzamelen... Maar ja, je hebt wat over he voor je vriendinnen...

Geen ongi is altijd goed toch!! Hopen dat het zo blijft.. Al snap ik waar je afwachtende houding vandaan komt... De leukigheid is er ondertussen wel van af he...

Liefs

Jeetje vervelend zeg voor je vriendin.....ken het een beetje had het zelf laast ook volgens mij heb ik t wel vertled toen..ze zou ook gaan trouwen ( over een week ) en nu is hij weg. Ze had het zo moeilijk op onze bruiloft vond ik zo sneu echt. Nu komt ze zo koffie drinken en wil ze de foto's zien...heb k echt bewondering voor dat ze zich zo sterk houd. Indd echt geluk dat ze haar appartement dan nog heeft. Tja afwachtend ben ik indd je hebt gelijk er is niks leuks meer aan zo...ben zo bang dat die stomme ongi weer komt, en al zou deze er niet zijn de 19e dan ben ik nu al bang om te testen geloof er niet meer zo in..... En jullie hebben jullie al rustig nagedacht over wat jullie verder gaan doen?

XXX

Terug
Bovenaan