Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Nope, we hebben nog steeds niet besloten... Ik denk dat we het maar op zijn beloop laten en de komende maand even rustig aan doen met de sex ivm alle feesten die we hebben... Zwanger voordat ik naar Schotland ga ga ik niet meer redden, want ik vlieg al over 9 dagen (als Schiphol dan weer open is!!) dus whiskey's kan en zal ik drinken....

Ik wordt er ook niet meer vrolijk van hoor... Hoe naief ben je als je hieraan begint en denk dat je een jaar later mama zal zijn...? Lijkt wel een kindergedachte nu...

Liefs

Ja indd na de mk had ik zoiets omdat ik toen snel zwanger was van ach voordat de zomer ten einde is heb ik een kleintje .....na maak er nu dus maar 2011 van he grrr......het is ons gewoon niet ze gemakkelijk gegund blijkt maar.

Ja indd na de mk had ik zoiets omdat ik toen snel zwanger was van ach voordat de zomer ten einde is heb ik een kleintje .....na maak er nu dus maar 2011 van he grrr......het is ons gewoon niet ze gemakkelijk gegund blijkt maar.

Ahh meiden.. Ik ben net wee terug van een weekje weg en lees even bij en lieve Betty.. Heb gewoon met tranen in mijn ogen zitten lezen.. Ik vind het zo erg voor je.. Gelukkig is er uit het chronosomenonderzoek niets uit gekomen maar je gaat je nu wel afvragen waarom je niet zwanger blijft.. Neem de tijd om te kijken wat je nu gaat doen meis.. Zwanger willen worden en zijn is al een achtbaan genoeg qua hormonen en emoties.. laat staan bij 3 keer een miskraam..

@Edith, Fijn dat alle sbij jou goed was!

@Jenny, Duurt bij jou inderdaad ook allemaal vrij lang. Wat zegt je HA?

Zo niet eerlijk.. Ik gun het jullie allemaal!! Denk aan jullie

Met mij gaat het goed. Klinkt vreselijk tegenstrijdig maar begin het ondertussen gruwlijk zat te raken. Het rommelt al week lang vreselijk in mijn buik en dat gaat niet altijd even gemakkelijk.. Mag woensdag weer naar de gyn voor controle.. Krijg dan waarschijnlijk ook weer een echo..
Gisteren de box opgehaald en toch nog maar een extra boxkleed gekocht. Nu is alles klaar..

Wil toch graag van jullie horen of mijn verhalen niet te pijnlijk zijn.. Ik loop te mauwen over de zwangerschap terwijl het bij jullie nog niet echt wilt lukken..

Liefs, Mayo

Hey Mayo, waar was je naartoe dan?
Welnee ik blijf het in ieder geval leuk vinden om de verhalen te horen.
Ben nog niet bij de HA geweest als ongi nu komt ga ik een afspraak maken want duurt me veel te lang.

Hey Mayo, waar was je naartoe dan?
Welnee ik blijf het in ieder geval leuk vinden om de verhalen te horen.
Ben nog niet bij de HA geweest als ongi nu komt ga ik een afspraak maken want duurt me veel te lang.

Oke weer een feit ongi komt eraan. Heb vreselijke kramp en verkleurde afscheiding.....afwachten dus of het nog vandaag doorzet en anders word het morgen. Maandag dus maar even naar de HA bellen voor een afspraak. Heb er ondertussen ook echt helemaal me buik van vol snap niet waarom het deze keer zo lang duurt verdomme kan hier echt zo kwaad om worden. Ga ik ronde 9 alweer in en de tiende maand dus mijn god duurt veeeeel te lang

Oke weer een feit ongi komt eraan. Heb vreselijke kramp en verkleurde afscheiding.....afwachten dus of het nog vandaag doorzet en anders word het morgen. Maandag dus maar even naar de HA bellen voor een afspraak. Heb er ondertussen ook echt helemaal me buik van vol snap niet waarom het deze keer zo lang duurt verdomme kan hier echt zo kwaad om worden. Ga ik ronde 9 alweer in en de tiende maand dus mijn god duurt veeeeel te lang

Terug
Bovenaan