Zwanger worden na een miskraam deel 3.

aaaaah, Betty, dus toch mis. Wat rot voor je zeg. Had zo gehoopt dat bij jou ook een wondertje zou gebeuren. Maar ja, het was wel veel bloedverlies....Gun jezelf de rust om te beslissen wat je moet doen. Hoeveel leed kan een mens verwerken in zo''n korte tijd...
Meid, heeeeeeel veeeel sterkte. Ik gun het je zo.

shit hoor betty :( echt super rot voor jullie! Kan me voorstellen dat je er over na wilt denken hoe verder te gaan. Zou het denk ik ook een beetje zat zijn even. Lijkt me op zich wel een opluchting dat er niets mis is maar ook wel weer onzeker. Nu weet je nog niets..of het is gewoon toeval. Nou ik wens je veel sterkte bij het maken van jullie keuze

liefs Jolien

He dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me erg goed!!

Vanochtend een testje gedaan, negatief, geen spoortje HCG meer te vinden... Alsof er helemaal niks gebeurd is. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat het allemaal weg is, dan kan mijn cyclus weer op gang komen...

Ik zit echt gigantisch met mezelf in de knoei, ik heb geen idee hoe nu verder....Jeetje wat is dit allemaal moeilijk zeg... Dit zijn echt de dingen waar je geen rekening mee houdt als je zwanger wilt worden....

Liefs Betty

He dames,

Vanochtend een testje gedaan, negatief, geen spoortje HCG meer te vinden... Alsof er helemaal niks gebeurd is. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat het allemaal weg is, dan kan mijn cyclus weer op gang komen...

Ik zit echt gigantisch met mezelf in de knoei, ik heb geen idee hoe nu verder....Jeetje wat is dit allemaal moeilijk zeg... Dit zijn echt de dingen waar je geen rekening mee houdt als je zwanger wilt worden....

Liefs Betty

He dames,

Liefs Betty

O, nu al negatieve test? Dat is wel dubbel zeg. Zo snel alles "weg".....das verdrietig.
Maar nu kan je cyclus wel meteen weer op gang komen.
Ik weet wel dat ik nogal van de kaart was na 2 mk vlak achter elkaar.Ook hormonaal vlieg je van het ene uiterste in het andere...

Betty, succes met je beslissing....
Even pauze is niet zo'n slecht idee.
Heb je al een goeie fles wijn opengetrokken?
Hm, dat mis ik wel, lekker glaasje wijn...

O, nu al negatieve test? Dat is wel dubbel zeg. Zo snel alles "weg".....das verdrietig.
Maar nu kan je cyclus wel meteen weer op gang komen.
Ik weet wel dat ik nogal van de kaart was na 2 mk vlak achter elkaar.Ook hormonaal vlieg je van het ene uiterste in het andere...

Betty, succes met je beslissing....
Even pauze is niet zo'n slecht idee.
Heb je al een goeie fles wijn opengetrokken?
Hm, dat mis ik wel, lekker glaasje wijn...

Ik word gewoon weer ongi hoor dames, heb namelijk helemaal geeeeen symptomen. Enigste waar ik last van heb ik redelijk veel afscheiding :S en ja dat zegt ook niks. Hier houd het dan ook wel bij op. Heb besloten dat als deze ronde echt niks oplevert ik de HA ga bellen want zie het gewoon niet meer zitten...hoelang kan het nog duren pfff gaan dan naar de 10 maanden grrr

Terug
Bovenaan