Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Jenny!!! Ik denk ik zal toch nog even snel kijken voor ik naar Alkmaar ga maar ik ben een beetje te vroeg denk ik.... Ik vind het zo spannend meid!!

Ik wens je al het geluk van deze dag toe, je hebt het wel verdiend ondertussen!!!

Liefs en een dikke knuffel!

Ooo, heb jullie weer gevonden.
Hm, wel errug rustig.
Heb lang niet gereageerd. 3 weken vakantie en heftig druk op het werk
Ben nu 28 weken. Buik begint zwaar te worden
Pfff, nog anderhalve maand tot verlof.
Hoe is het met iedereen?
Jenny, hoe is het afgelopen???
Gun het je zo...
Betty en bij jou? Hoever ben je nu?

Welcome back!!

Jenny was inderdaad zwanger maar had een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Ze is geopereerd en ze hebben een eileider moeten verwijderen.

Nu moeten ze nog 6 maanden zelf proberen om zwanger te worden en als dat niet lukt gaan ze meteen door voor ivf.

Ja hier alweer bijna 18 weken! Weten sinds vrijdag dat het een meisje wordt door een 3d echo.

Ik voel me voor de rest echt vreselijk. Zoooo moe, een vresleijk lage bloeddruk (flauwvallen, duizelig) en een knallende koppijn.. Dag in en dag uit.

Mag donderdag weer naar de vk en ga het er dan toch eens over hebben met haar. Werken is vreselijk want sta nu als inval op allemaal andere groepjes waar ook meer verzorging is wat niet prettig is met die hoofdpijn en lage bloeddruk. Daarnaast... zou ik willen eisen dat ze de hele dag hun mond moeten houden vanwege de hoofdpijn maar helaas... Dat kan nou weer net niet!!

Wanneer ben je nou precies uitgerekend??

Terug
Bovenaan