Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Hahaha leuk dat je zo meeleeft :))) Ach ja volgende NOD is dus rond 10/07 ronde 12 word het dus. We zitten hier ondertussen te wachten op de verwijsbrief voor het ziekenhuis om te beginnen met onderzoeken.

Damn Jenny.. Wanneer zit het jou nou eens mee! Ik gun het jullie zo!
Zo niet eerlijk.. Je schreef al mee toen ik probeerde zwanger te worden en ben ondertussen al bevallen! Ik kan niets anders zeggen dat ik enorm hoop dat er niets mis is met 1 van jullie en dat je snel zwanger mag raken.. Je verdient het echt..
xxx

Nieuwe ronde nieuwe kansen.....hopelijk.
Vandaag ga ik me lekker uitleven op de vloer deze word morgen vervangen dus kan lekker slopen ( iets waar ik over het algemeen goed ik ben aangezien ik bijna alles kapot maak wat kapot kan haha )
Morgen weer de voetbal kijken...in de kroeg.
Ga heen in me oranje jurk ( bavaria ) oranje pruik oranje legging eronder en heb zelfs me nagels oranje gelakt inclusief me tenen en tja die moeten dan ook gezien worden he dus doen we maar slippers aan.....ook oranje uiteraard hahaha. Hoe gaat het verder met jullie?

Edith weten jullie al wat het word? of houden jullie het spannend hihi

Betty en al het onderste van de toiletpot aan het bekijken?
Wanneer heb je de eerst volgende echo nu?

XXX vanaf hier

Oh wat heerlijk Jenny, lekker op en top gekleed lekker naar de kroeg voetbal kijken!

Heb de eerste wedstrijd ook in de kroeg gekeken (alleen de eerste helft) maar iedereen rookte er vet veel dus ben in de rust weg gegaan.. Dat is wel jammer hoor!!

Ik ben nog niet het glazuur van de pot aan het kijken maar af en toe zit ik er niet ver naast hoor... 's Ochtends erg veel opstart problemen... Ben net een diesel. Brood is niet goed, vla niet, yoghurt niet, bah. Kan me niet voorstellen dat mensen het leuk vinden om zwanger te zijn!!

Ik mag volgende week maand weer heen voor een echo, de 28ste. Dan zou ik 10w3d zijn. Heel erg spannend weer. Hoeveel kwaaltjes ik ook heb, ik geloof pas dat ik een kindje ga krijgen als we de 12 weken voorbij zijn... Tot die tijd nog steeds erg angstig en voorzichtig...!

Liefs

He dames...

Het wordt hier nu wel heel rustig he!!

Ik ben vandaag 10 weken zwanger en mag maandag eindelijk naar de gynaecoloog. Ik moet ondertussen weer wat bewijs zien hoor om te geloven dat het echt zo is.

Hoe lang zal het duren voordat ik durf te geloven dat ik toch echt zwanger ben??

Edith, hoe is het nu bij jou? En Jen? Bij jou?? Lekker gefeest met de wedstrijden???

Liefs

Vandaag 20weken echo gehad. Alles is goed!!!!!
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, heel klein dingetje. Een iets te groot nierkelkje. Was 1 mm groter dan mochtg of zo. Waar hebben we het over? Als je lang genoeg zoekt, vind je altijd wel wat....
Nu mag ik met 32 weken nog een keer. Leuk.
Als dat nierkelkje te groot blijft, betekent dat hooguit dat het kindje antibiotica moet na de geboorte en dat de kinderarts even goed moet kijken.
Pffff,nou ja, dat is natuurlijk niks vergeleken bij alles waar we zo bang voor zijn geweest. En ook nog dikke kans dat bij 32 weken alles alsnog goed is.
Ben helemaal opgelucht.
Betty, alweer 10 weken!!! Gaaf...nog een paar nachtjes en dan naar de gyn.....spannend....

Jeetje Edith!! Wat lekker dat je op de helft bent!! Maar wel raar ja, dat het ze opvalt dat het nierkelke 1 mm groter is dan hoort. Wat is nou 1 mm?? Waar hebben we het over!! Dat ze het uberhaupt zien!! Gelukkig is het dus niets ernstigs, als het kindje alleen anti biotica nodig heeft na de geboorte dan valt het indd mee als je bedenkt waar ze eerst bang voor waren!!

Weten jullie al wat het word? Willen jullie het eigenlijk weten? En zo ja, mogen wij het weten? Hihihihi

Moet het hele weekend werken en het is bloedverziekend heet... Mijn groep heeft een plat zwart dak dus binnen is het net zo warm als dat het buiten is... Bleeeghh, zweten dus!

Liefs

Terug
Bovenaan