Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Hijg puf, wat een hitte. Heb overal glaasjes water staan. Lage bloeddruk en olifantenenkels.
En ik ben al zo dik, boehoe....
Pas 22 weken, kreun.
Die buik denkt: ha, dat ken ik, lekker uitlubberen.

Maar goed, het is verder heerlijk genieten.
Ja we weten door de vlokkentest al dat we een derde dochter gaan krijgen!!!
Sssst, niemand weet het verder hoor...
Maar de oma's zitten toch niet op dit forum...
Vind het zo leuk.
Ben meisjes al gewend, dus das handig. En als je als jongen twee oudere zussen hebt....oei..
en komen die roze kinderfietsjes toch weer van pas....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH een meisje!!! Wat leuk!!! Ik zou haar naar mij vernoemen :p hahahahahahahaha

Het is heet he... Gadsie... Ik weet het, het is nooit goed. Dan te warm dan te koud etc. maar dit is echt van de zotten hoor!

Hier afgelopen maandag weer een echo gehad. Heb ik dat al verteld? Nou ja, dan nog maar een keertje... We hebben de armpjes en beetjes zien bewegen, het hartje klopte mooi en er was in het hoofdje ook twee hersenhelftjes te zien. Helemaal goed dus!

Komende maandag mag ik voor het eerst naar de echoscopiste in het zh voor een buikecho met 11w4d en dan 15 juli naar de VK voor het eerst met 13 weken... Dan moet ik het echt gaan uitzingen tot de 20 weken echo grrrrrrrrrr.....

Liefs

Was ik weer!!

Gister naar de echoscopiste geweest, 11w4d. Alles zag er goed uit! Beeb was aan het bewegen, hartje klopte mooi. Genieten kan dus nu gaan beginnen....Misschien dat genieten ook gaat lukken als ik maar vaak genoeg tegen mezelf zal zeggen dat ik KAN gaan genmieten....

Jenny: Hoe is het bij jou??

Rommelt hier NOD komt er weer aan als het goed is nog twee dagen wachten. Maar ook deze maand is het weeeer niet raak, heb alle symptomen van een komende ongi en heb bovendien al paar dagen knallende hoofdpijn word dr niet goed van. Maar ehm jeetje wat een buikie al zeg mooi hoor!!!

Net ff zitten rekenen aangezien ik nu nog niet ongi ben maar heb laatste 3 maanden rare cyclus gehad van maart/april was 30 dagen van april/mei was 28 dagen en van mei/juni was 26 dagen. Dus hoe ging dat ook alweer met het gemiddelde berekenen weet iemand dat nog? er zit dus gemiddeld een verschil in van twee dagen moet ik er dan 1 dag bij rekenen? Dan zou het morgen moeten komen. Hoe dan ook het komt eraan ben zo opgeblazen als wat en eet me lens aan de chocolade grrrrrrrrrr. Word dit gewoon zo spuugzat dat wachten nu al gewoon een jaar verder snap er de ballen niet van. Het is twee keer eigenlijk in 1 keer gelukt en waarom gebeurt dat nu dan niet echt kan er met me kop niet opkomen wat de reden zou zijn verdomme ( sorry ben beetje pissig )

He Jenny,

Allereerst even over je cyclus, op www.babybrabbel.nl en dan links op interactief klikken, daar kan je volgens mij je nod berekenen over de laatste maanden heen gezien!

Daarnaast, meid, helaas weten we allemaal wel hoe je je voelt. Het is ook zo ellendig en je mag gerust pissig zijn!! Ik werd de laatste keren steeds zwanger toen ik eigenlijk zoiets had van, laat het maar even zitten, ivm naderende feesten e.d. Misschien moeten we het toch maar wat meer loslaten?? Ik weet het echt hoor, dit is heel flauw en onmogelijk met die grote wens, maar helaas kan ik je niet helpen.. Als ik het zou kunnen zou ik het zo gedaan hebben...

Wanneer mag/ga je naar de arts?? Misschien dat het je wat meer rust kan geven....

Hele veel sterkte en een dikke knuffel!

Terug
Bovenaan