Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Oh oh Lieve Betty, wat ben ik blij voor je!! Echt heel erg super!!

Als je online bent op msn kletsen we verder maar even bij. De mijne staat aan! Keep me posted OK?

Liefs!

JEEEEEEEEEEEEEEJ hoera betty!!!! Ben zo blij voor je! Ik ga heeel hard voor je duimen dat het nu allemaal helemaal goed gaat en dat je over een maandje of 8 ook zo'n heerlijke knuffelbaby hebt ;)

Als je wil weten hoever je ongeveer bent kan je zo'n test doen van clearblue met tijds indicator (die zegt of je 3,4 of 5 weken of langer zwanger bent) Hopelijk mag je met een week of 7 voor de echo!

Liefs Jen (die nu vanaf dr stoel een vreugdedansje voor je doet)

Ik hoop zo dat ik al zo ver als mogelijk zit in de weken... Als ik echt nog maar 4 weken zou zijn, dan ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekent! Oepsie!! Hahahahahaha

Als het wat langer duurt voor ik bij de gyn terecht kan ga ik inderdaad zo'n test wel even doen, net zo makkelijk... De gyn is alleen goedkoper, dus als ik er dinsdag al heen kan bijvoorbeeld dan doen ik hem niet hoor!!

Liefs Betty ( die het zo ontzettend leuk vind hoe blij en spontaan jullie voor mij zijn!)

hey allemaal!

bettyyyyyyyy: k doe ook een klein vreugde dansje voor je:D (ben nog nie helemaal in staat een uitgebreid dansje te doen) k ben benieuwd wanneer je na de gyn kan!

t lijkt trouwens wel veel op mijn verhaal.. k was na 2 miskramen ook snel weer zwanger.. en t kleine menneke doet t nu geweldig.. dus blijf vertrouwen hebben!

liefs!

hey allemaal!

bettyyyyyyyy: k doe ook een klein vreugde dansje voor je:D (ben nog nie helemaal in staat een uitgebreid dansje te doen) k ben benieuwd wanneer je na de gyn kan!

t lijkt trouwens wel veel op mijn verhaal.. k was na 2 miskramen ook snel weer zwanger.. en t kleine menneke doet t nu geweldig.. dus blijf vertrouwen hebben!

liefs!

Hee, ik zet hem even hier neer, zowel hyves als msn zijn cassé dus....

GEFELICITEEEEEERD betty, wat super en zo snel weer na je tweede mk!!! Nu duimen dat het drie keer scheepsrecht is he!! Super meid!

En jij ook gefeliciteerd natuurlijk Shani, is het je een beetje meegevallen?

Ik loop dus nog, nog mx 9 dagen, bent goed zat, word er strontchagerijnig van dat iedereen om me heen VOOR de 40 weken bevalt en ik dus weer overloop... echt niet leuk hoor.
Maar goed, niet zueren nog max 9 daagjes en dan ben ik er zekersteweten vanaf...zucht...

Genieten meisjes!

Oh shaar!!! Hoe is het bij jou gegaan dan!! Ik wil een volledig verslag!! Alles wel goed gegaan???

En Astrid, arme meid... Ik duim zo hard voor jou dat het zo snel mogelijk mag komen!!! Nog even volhouden, al zullen de dagen wel heel lang zijn voor je!

Ik heb de gyn gebeld, 12 april mag ik heen. Heb net ook even een clearblue test gedaan die mij vertelde dat ik niet eens super pril ben, maar toch al wel 4-5 weekjes zwanger... Spannend hoor allemaal!

Liefs

Hardstikke fijn meis. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Je zal dan ook wel een vroege echo krijgen..

Zag net dat je trouwt op 20 mei.. Misschien beval ik dan wel.. Ik teken er voor!

@Astrid, Ik heb je al een paar krabbels gestuurt maar meis.. Hang on!! Het is echt nog maar heel eventjes nu!

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan