Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Omdat het mij te lang duurde toch nog even met het ziekenhuis gebeld vanochtend. Ik mocht bloed laten afnemen om voor mij te bewijzen dat ik echt echt echt zwanger ben, en om te kijken of mijn hcg waardes hoog zijn. Meteen maar even gevraagd of ze me ook willen vertellen hoe ver ik eigenlijk ben... Mag rond 13:30 uur bellen voor de uitslag!!

Spannend!

Net gebeld... Mijn hcg is 245, niet erg veel dus. Wijst op een prille zwangerschap. Ze konden niet precies zeggen hoe lang ik nou dan zwanger ben... Dit maakt voor mij wel duidelijk waarom ik ook nog niet zo veel kwaaltjes heb.. Ben gewoon nog maar net zwanger!

Liefs

Betty gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
Sorry dat ik even weg was maar de laptop was kapot en heb vandaag dan toch maar een nieuwe gekocht.
Ben superblij voor je, maar word er ook depri van nu moet ik als enigste nog snik snik.
Hopelijk is het deze ronde wel een keer raak.
Heb wel sinds twee dagen dat ik van alles eet...echt alles maakt me niet uit zolang het maar ongezond en vet is en ik eet de hele dag door en blijf honger houden. Ben ook redelijk moe, maar goed dat kan natuurlijk ook allemaal nasleep van de bruiloft zijn, die trouwens helemaal top was :))))
Zal binnenkort ff wat foto's plaatsen op me hyves.

Jenny!!!

Vertel eerst hoe je bruiloft was!!!

Kan me voorstellen dat er van baalt, maar joh kijk naar mij! Als het ons lukt zal het jullie ook vast wel lukken!!

Maar nu willen we eerst alles weten van je bruiloft!!!

Liefs

@Jenny, Good to have you back! Nogmaals, van harte gefeliciteerd met jullie huwlijk! Fijn om te horen dat het een super dag was. Nu willen we uiteraard wel alle ins and outs weten he!
Ik snap dat je het nu even niet ziet zitten nu je nog als enige over ben maaar hopelijk is het deze ronde gewoon raak! Lijstje NOD's leeg, Lijstje zwanger aangevuld!

Shari en Astrid zijn overigens bevallen.
Shari heeft een zoon genaamd Yuri en astrid een zoon genaamd Jayden.
Astrid heeft een super snelle bevalling gehad. In 2 uur tijd!! Alles gaat goed met moeders en kinderen!

Nu sta ik boven aan het lijstje.. Nog 8,5 week.. Tijd mag wat mij betreft wel omvliegen!

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan