Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Hardstikke fijn meis. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Je zal dan ook wel een vroege echo krijgen..

Zag net dat je trouwt op 20 mei.. Misschien beval ik dan wel.. Ik teken er voor!

@Astrid, Ik heb je al een paar krabbels gestuurt maar meis.. Hang on!! Het is echt nog maar heel eventjes nu!

Liefs, Mayo

Bettyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPIEIEIEIEIEIEIE
Supergefeliciteerd!!!
Wondertjes bestaan....

Sorry van mijn lange afwezigheid,maar ik donder elke avond om 8 uur op de bank in slaap en sleep me daarna naar bed om verder te slapen.
Ben nu 8 en een halve week zwanger. Nog steeds erg moe. Gunstig, zullen we maar zeggen, bleh.
Opgeblazen buik van de verstopping, dus ik groei al lekker, maar om de verkeerde reden.
Wachten op de eerste echo. Zal rond de 11 wkn worden of zo. De eerste controle bij de vk is met 10 wkn, maar die doet geen echos.
Ach, en zo'n vroege echo stelt me toch niet meer gerust. Dus ik moet gewoon geduld hebben. Maar zolang ik niet bloed gaat het goed.
Deze blijft vast zitten, want de uitgerekende datum komt ons wat planning betreft heel slecht uit. We willen de badkamer verbouwen...voor dat rond is...
En bevallen zonder badkamer lijkt me niet echt handig.
dus deze zwangerschap zal weg goed gaan want het komt rottig uit, hahaha.
Nou ja, die badkamer kan wel wachten...

He Edith!!

Wees blij met je moeheid, ik merk helemaal niks... Ik ben jaloers op je!! Geen opgeblazen gevoel, weinig rare gevoelens in mijn buik, zo goed als geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet overdreven moe en ga zo maar door. Maakt me heel erg onzeker als ik er aan denk, maar ik betrapte me er vandaag op dat ik helemaal niet besef dat ik echt zwanger ben.. Ik geloof het gewoon niet. Zal het zelfbescherming zijn?? Het is zelfs zo erg dat ik mezelf erop betrapte dat ik een sigaret opstak... Heb hem wel meteen weggegooid maar toch... Dat zegt wel hoe weinig ik er mee bezig ben toch??

Als mijn berekening klopt is mijn uitgerekende datum 6 dec... Ook zo'n klote datum... Dan is de kleine van mijn zus al jarig en een dag na sinterklaas hahahahaha Hopen dat dat indd een goede reden is Edith om zwanger te blijven ;-)

LIefs Betty

hej Betty!

Wat super voor je/jullie zeg! Echt heel mooi!! Hoop het heel erg voor je!

Kan me wel voorstellen dat je het niet zo goed kan geloven nu hoor. Lijkt me ook lastig er echt nog blij mee te zijn. Hoop dat je snel de 12 weken voorbij bent en dan echt kunt gaan genieten!

heel veel sterkte en liefs Jolien

Weer een dag voorbij... We moeten veel teuten hoor, help Betty de eerst komende weken door!!!

De dagen gaan gelukkig nog vrij snel, ik zit te denken of ik de gyn zal bellen of ik maandag al mocht komen. De telefoniste die ik aan de telefoon had zei dat dat mogelijk was en als ik het fijn zou vinden dat het ook kon. Als ik 5 weken dan ben ik maandag ongeveer 6 weken, dan is er wat te zien, maar wil erg graag vol houden tot de 12de dan ben ik 6-7 weken. De kans dat er dan een hartje te horen is is dan wat groter. De gyn zelf zegt ook dat er een hartje gehoord is dat de kans op een miskraam dan nog erg klein is, 1%. Wat is jullie ervaringen hiermee en wat vinden jullie daarvan??

Ben er voor de rest ook nog steeds niet echt mee bezig. Ik slaap als een tierelier 's nachts, dat is wel lekker. Moet ik blij zijn dat ik geen enkel kwaaltje heb? Aan de ene kant wil ik ze juist hebben, maar zou meteen in blinde paniek zijn als ik me een dag goed zou voelen...

Liefs Betty

Ok ok... chillen met mijn billen dus....

Ik probeer ook om zo veel mogelijk door te gaan met alles wat ik deed...(behalve rood vlees, alcohol dan, en rook nog 'maar' 3 sigaretten per dag)

Ben heel blij dat ik er voor gekozen om in ieder geval tot de 12 weken (=zekerheid) 3 peukies per dag te roken... Wat een rust geeft dat zeg...De gyn zei ook al, heb liever dat je op elk moment dat je echt stresst een peuk op steekt dan dat je meer gaat stressen omdat je beseft dat je geen peuk op kan steken... Al blijft het slecht natuurlijk, maar probeer het voor mezelf een beetje goed te praten omdat ik anders daar weer om ga stressen....

Wat ik vandaag wel heb is dat als ik mijn ogen dicht doe en weer open dat ik dan even mijn evenwicht kwijt ben.... Dat is raar!!!

Ik ga nog maar even uit mijn neus peuteren voor dat ik weet de avonddienst in ga!

Liefs

Terug
Bovenaan