Zwanger worden na een miskraam

Hallo meiden,
Wat een dag vandaag en zoveel spanningen.

Ik heb jullie braaf bijgelzen maar had niet echt de nergie en tijd om te reageren. In het kort..
Vandaag had Marcel's zijn eerste mediationgesprek met zijn ex om wille van Valerio. Die heks is echt gestoord. Helaas is er niets uitgekomen maar ze heeft zich zelf weer in een heel slechtdaglicht gesteld. Ze was telaat.. wat ruim een uur te laat.. Ze gaf om alles marcel de schuld en het was zijn probleem dat hij valerio nu niet meer ziet maar ze wil hem niet bij zijn vader weg houden.. ja ja.. Ook hebben ze het kort over alimentatie gehad.. Het bedrag viel al veel lager uit dan ze had gedacht maar toen ze hoorde dat het nog minder gaat worden omdat wij keano hebben en omdat ik zwanger ben, ontploftte ze helemaal. Ze wilt geen tijd vrij maken voor een andere afspraak want dan zou ze uren van school missen. Daar werd de mediator boos om en al met al zegt ze.. de de 20e dan maar.. ik zie wel of ik kom. Ik flipte helemaal toen ik het hoorde. Vallie zit 4 dagen bij een gastgezin, 1 dag bij haar moeder en elke weekend is ze stappen.. en nog geen een s de moeite willen doen voor je kind.. maar wij mogen hem niet zien.. Grrrhh.. Ik maak me weer veel te druk.

Verder maak ik me ook zorgen om mijn kleine.. Veel symptonen worrden minder en ben zo bang dat het niet goed gaat. DE VK kan nu toch nog niets doen dus die bel ik nog even niet.. Ben alleen nog erg emotioneel en mijn borsten doen nog pijn.. En vanaf vanavond steken onderin mijn buik en rug.. Volgens internet (en herkenning vorige zw) is dit bandenpijn.. Toch zit het me niet lekker..
Nog 3 weken tot de echo

Sorry dat ik even zo'n ego berichtje stuur.. Misschien straks of morgen reageer ik even op jullie.

Liefs, Mayo

Hoi dames,

Mijn VK belde mij om te vragen hoe het ging (ik had haar gemaild) Ik heb waarschijnlijk ook last van bandenpijn. Ik heb hetzelfde als jij, steken in mn buik. als het een mk zou zijn zou het continu en zeurend zijn en erg veel pijn doen verzekerde mn vk me!
Ook zei ze dat ze dacht dat ik inderdaad last had van een geknapt bloedvaatje ofzo wat af en toe open gaan. ook omdat tijdens de curretage je baarmoedermond word vastgepakt met een tang kan je daardoor wat kleine beschadigingen krijgen die sneller "kappot" gaan en dus een beetje bloedverlies geeft.

Verder is mn afscheiding hier weer gewoon op gang! geen droogte meer en er zit geen bloed bij JEEEEJ!!

@mayo: jeetje zeg!ik kan me helemaal voorstellen dat je hier ontzettend boos over bent!als ik het zo hoor is het echt een ontzettend egoïstisch mens!Snap niet dat je je kind zo aan zn lot over kan laten!zou me er ook helemaal over opfokken geloof ik! :((
Wat je zorgen betreft de zwangerschap...ik zit echt steeds met hetzelfde. Aan de ene kant voelt het helemaal goed. Heb wel grotere borsten (ze veranderen ook ontzettend)voel me nog steeds moe, emotioneel (had ik de vorige keer totaal niet) en last van mn stoelgang. Toch ben ik ook steeds aan het voelen of mijn kwalen niet afnemen. Heb vandaag ook het idee dat mijn borsten minder gevoelig zijn bijv. :S....oh sorry ben hier ook een ego verhaal aan het ophouden...nou goed wat ik dus zeggen wilde is dat ik je helemaal begrijp..tis alleen een kwestie van afwachten. Daarbij iedere lichaam is anders en het blijven hormonen...het is niet echt heel meetbaar allemaal. Daarnaast doet je geest ook heel wat met je (vooral als je bang bent) misschien heb je gelijk hoor en nemen je kwalen af..wat ik natuurlijk niet hoop!!,.,,maar aan stress heb je helemaal niets. helaas zit er niets anders op dan afwachten. Hopelijk heb je over 3 weken gewoon een goede echo ;)

@jen: goed hoor!dat is vast een hele geruststelling!

Liefs Jolien

Hoi, allemaal ego berichtjes, ga ik ook ff ego zijn
<hartstikke leuke avond gehad met stiefsvhoonmoeder, en ze heeft ja gezegd op het meterschap dus we hebben een meter! Leuk he!
Nu hebben we nog 3 mensen in huis zitten, op een doordeweeksedag, gelukkig kan ik morgen een tukje doen, moiet morgen naar NL.
MAAR IK BEN BLIJ 5SORRY ANDERE COMP? SNAP DE KNOPJES NIET ;s stomme ding
weltruste

Mayo wat een raar mens is dat toch. je doet toch alles in het belang van je kind...tenminste wij wel. Kijk alleen maar hoeveel energie jij erin stopt terwijl je niet eens de biologische moeder bent. Echt geen woorden voor haar gewoon.

Hey Astrid fijn dat je stiefschoonmama akkoord gaat zeg!!!

Hier ook leuke avond gehad ben net thuis. Babek nam me onverwachts mee uit eten en heb een onwijs mooie ketting gekregen. Goud met een plaatje eraan en daarin een diamantje. Voor ieder jaar komt er een steen bij zegt ie. Lief he!!! Heb ook zo lekker gegeten ( biefstuk mmm ) en voor het eerst sinds tijden een lekker wijntje genomen. Nou ik ga nu lekker naar me bedje. Owh ongi is doorgekomen

sjaar: ik heb zowaar mijn hyve sopen gekregen deze keer. Die lijm is lijm voor zwaar behang, van die witte weet je wel. Gewoon behangplaksel pakt niet goed genoeg :)

Nu terug naar bed, twas laat gisteren en we moeten straks naar NL rijden...

Terug
Bovenaan