Zwanger worden na een miskraam

He ladies!

Gister was het bloeden een stuk minder geworden dus ik dachht, het zal toch niet zo zijn dat het een innesteling is he? Maar vannacht is het goed doorgebroken (gebroken nacht dus grrr) en ik ben ongesteld. De wijn was heerlijk! Vanavond gaan we lekker verder voor dat ie zuur is :D

@: Jenny; Meid, wat kut! Letterlijk hihihi Volgende ronde is van ons!!!

@Edith: Fijn dat het nu weer normaal loopt bij jou... Sluit je je aan bij ons? Dan zijn wij 3 deze maand aan de beurt!!

@Astrid: Ik vind het zo knap dat geknutsel van jou! Ik ben niet zo, mijn vriend juist wel weer. Ik denk nu wel eens dat ik misschien een beetje een hard ass bitch ben, maar mensen zeggen dat het anders wordt als je zelf kinderen hebt. Laten we het hopen :-D

@Jen: Zolang je steeds positiever test zou ik me niet te druk maken, net wat je vk al zegt. Natuurlijk maken wij ons na een micorscopisch rood drupje al druk, maar het lullige is, wij hebber niks van te zeggen... Ons lijf doet wat ie denkt dat het beste is voor ons! Lekker concentreren op de komende weken en dan zal je zien dat jullie straks een mooie en goeie echo hebben!

@Sjaar, ik woon ook een half uurtje rijden van het ziekenhuis. Daarnaast hebben wij een hele volle slaapkamer (omdat ik geen opslagruimte heb) dus heb niet echt de ruimte om thuis te bevallen. Voor mij zal het dus ook wel het ziekenhuis worden, al wil ik niet dat het kind in het Westfries Gasthuis in Hoorn wordt geboren.Google maar even dames, maar door een gynacoloog daar die een foutje heeft gemaakt is een gezond baby'tje overleden en nog wat foutjes van die soort. Dus dan zal ik naar Alkmaar moeten of Amsterdam... Das een uurtje rijden... Ook niet echt wat je zou willen.. Moeilijk hoor!

Ik ga me dingetjes doen vandaag, morgen begint de werkweek weer... Bleegghh...

Liefs, Elena

Sjaar: Ja voel me wel goed in de relatie alleen heb ik met hem overlegd en ik ga mee naar een cursus nederlands want de misverstanden ontstaan doordat hij nogal laks is omgegaan met zijn vorige cursus en dus niet goed nederlands kan praten.

Hier lijkt de ongi nog niet helemaal door te breken, maar hoop dat dit wel snel gebeurt want heb behoorlijke krampjes. Het bloed is ook zo raar niet helderrood ofzo maar ja hoe zeg ik t zo licht

Jenny: wat voor een taal praten jullie samen? Nederlands alleen of ook nog engels o.i.d? Hij zit op een cursus Nederlands, al lang? Het is lastig als je elkaar soms niet begrijpt. In het begin heb ik het ook met Jon gehad, nu hebben wij dan de keuze uit 3 talen maar toch...

is je ongi nog doorgebroken?

ik ga straks mijn stiefschoonmoeder vragen de meter te zijn, duimen jullie mee?
xx

Hey Astrid we praten een mix van farshi ( iraans) en nederlands. Maar bepaalde woorden kan ik niet en andersom dus ja dat botst wel eens. Maar je kent mannen erg kort lontje dus die horen niet de hele zin maar alleen het foute woord grrr. Nee ongi wil nog steeds niet doorzetten, maar denk dat dat niet lang meer duurt. MMM vraag me af hoe mijn cyclus nu in elkaar zit.
Gaan we trouwens een nieuwe pagina openen? Vindt t persoonlijk indd wel handig

hallo dames!

Zo ik heb vandaag lekker een uurtje eerder vrij genomen!even geshopt (nieuwe schoenen, rok en hempje voor mezelf gekocht! ben echt koopverslaafd :p) en nu zit ik uitgeteld thuis..

Even een vraagje aan iedereen..ik hou ontzettend veel vocht vast in mijn benen.ze doen er gewoon pijn van! Nu heb ik dat normaal gesproken al veel (ik loop ook de hele dag dus misschien komt het ook wel een beetje daar van) maar nu is het echt wel heel erg! Nou dacht ik dat dat altijd pas veeel later in een zwangerschap kon maar zou het ook kunnen dat ik nu al extra vocht vasthoud?Maak me eerlijk gezegd een beetje ongerust ook omdat ik een eetprobleem heb gehad en weet dat je daardoor vochtproblemen kunt krijgen. thanx alvast.

@jenny: jammer dat je ongi bent geworden hoor :( maar volgende ronde gaat het vast beter!
Lijkt me erg lastig als je elkaar niet goed begrijpt. Dat doen mannen en vrouwen soms zowiezo al niet maar de taal maakt dan nu een extra barrière. Ik heb zelf ook ooit een buitenlandse vriend gehad en hoewel hij perfect nederlands sprak hadden we soms toch moeite elkaar te begrijpen (omdat je toch ook een beetje anders denkt oid. Soms kwam hij heel grof over terwijl hij dat helemaal niet zo bedoelde. En ons humor was heel verschillend :p)wel goed dat jullie dan samen op cursus gaan, dat helpt altijd denk ik.

@jen: balen hoor dat je nog steeds wat bloed verliest. kan me erg goed voorstellen dat het je onzeker maakt.Gelukkig is je gynaecoloog positief..denk dat je daar ook best op kunt vertrouwen dan!

Zo nu ga ik ff eten!misschien tot later!

Liefs Jolien

Jolien ja precies wat je zegt het komt anders over dan bedoeld en indd zelfde met humor of ik lig krom en hij is boos en andersom. MMM Vocht vasthouden kan volgens mij indd al vrij vroeg beginnen. Heb ooit ergens gelezen dat het indd kan ontstaan doordat er teveel druk op de benen komt dus wat je zelf al zegt je staat en loopt veel. Misschien af en toe ligt masseren? ....Heb ff snel gegoogeld voor je hier is een site met een aantal tips om het te verlichten http://www.babybytes..nl/encyclopedie/V/Vocht-vasthouden-(oedeem) misschien dat je daar wat aan hebt......Oke lange site naam tik anders bij google in vocht vasthouden benen en dan is het de eerste site die ze aangeven. Succes

Hey dames,

Ik denk dat ik eruit ben, ik heb nu 4 keer echt alleen maar een drupje bloed op mn tampon gehad en iedere keer heb ik het als ik heeeeel erg druk ben geweest (tillen enzo) met jasper. Dan krijg ik even wat lichte pijn en dan een drupje, zou het daar mee te maken kunnen hebben??? De verloskundige smste me dat ze me vanavond even zou bellen, dus ik hoop dat het nog lukt.
Ben trouwens alweer super misselijk! en heb ploftieten. Ik word hier zoooo nerveus van!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan