Zwanger worden na een miskraam

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Edith: is het nou doorgebroken? Eindleijk een normale ongi, he wat fijn! Geniet nog maar van de wijn, hopelijk is dat ook snel voorbij voor jou!

Jenny: ging het net een poosje goed, ist weer mis :s wat naar nou meid... kan er weinig over zeggen, soms zitten we niet op een lijn met onze mannelijk aardbewoners he :s Heel veel sterkte iig...

Hoi lieve dames,

@jenny, wat een nar situatie waar je je in bevind! Hoop dat het snel oplost!

@ edith, Hopelijk ben je deze maand zwanger, Krijg je een mooi zomerkindje.

@ iedereen,

Ik word hier zo onzeker van, gisteren avond weer een piepklein beetje roze afscheiding. Ik baal er zo van, waarom kan het nou niet is een keer gewoon gaan!! Heb daarnet nog een nieuwe test gedaan! wel een dikke vette tweede streep. veeeeeeeeeeel duidelijker dan dinsdag, dus dat is positief.
Verloskundige heeft me gebeld (ik had haar gemaild) ze zegt dat het meer klinkt als een gescheurt bloedvaatje aan de baarmoedermond, omdat het iedere keer maar zo weinig is.
Nog maar 3 weken en dan weten we meer, gelukkig hebben we het super druk de komende weken ( zondag tentoonstelling, volgende week alles voorbereiden voor de barcelonareis die mn collega's met leerlingen gaan doen, nakijken, veel lesgeven, heb ook veel afspraken, dus ik hoop dat de tijd voorbij vliegt.

Hoe is het bij jullie?? voel me zo egoistisch dat ik alleen maar over mezelf praat nu.

Liefs Jen

goeiemorgen!

@jenny: he wat vervelend is dat he? en zeker als moeders zich erin gaan mengen.. mag ik je wat persoonlijks vragen? voel je je nog wel goed in die relatie? omdat k de laatste tijd wel vaker lees dat het tussen jou en je vriend nie helemaal lekker gaat?

@jen: jeetje wat irritant dat je elke keer een kleeeiiin beetje bloed hebt.. je bent al onzeker en dan nog alleen maar erger denk ik.. heeft de verloskundige je een beetje gerust kunne stellen? gelukkig heb je veel te doen de komende weken!

@astrid: wat doe jij ontzettend leuke dingen met je kinderen! nu een herfsttafel gemaakt zie ik? erg leuk!

@betty: en hoe was de fles wijn? er van genoten?

@edith: hoe was jouw fles wijn? hihi.. jah k ben wel een beetje jaloers.. wel fijn dat je ongi nu door is gebroken! hopen dat deze maand weer net zo vruchtbaar word als afgelopen maand.. hihi..

@allemaal: ik twijfel nog thuis of int ziekenhuis bevallen.. wil graag thuis.. ma woon dik n half uur van n ziekenhuis af... dus als k dr alsnog heen moet kan k lekker n half uur in de auto.. dus vrees dat t ziekenhuis word..

vandaag weer werke! vanmiddag om half 3 pas.. ma nu al beetje zenuwachtig.. morge de hele dag werke trouwens.. dus dan ben k hier nie te vinde denk ik!

liefs!

He wat jammer jenny, had je kat het toch mis!
Op naar de volgende ronde helaas...
Jullie lopen wel precies gelijk nu. En Edith ook aardig in de zelfde tijd.

Sjaar: lastig als je zo ver vant ziekenhuis zit, je wilt toch zekerheid he. Toen ik in NL woonde zat ik 20 min vant ziekenhuis, het is maar goed dat Dion toen snachts kwam, dat we konden racen, anders had ze echt in de auto gekomen hoor! Zoiets lijkt me toch verschrikkelijk!

Jen: Goed dat je iig NOG positiever testte, ik hoop ook dat je vk je een beetje heeft gerustgesteld en dat dat gedruppel snel over is, En je bent niet ego hoor! Iedereen heeft soms zijn moment dat ie veel over zichzelf praat nou en?

Grappig he de 'herfsttafel' :p tis eigelijk een doos hoor. Met paddenstoelen met 32 stippen erop :s ?!
Lach me soms dood met die kinderen hoor. Dionne had gisteren de verf weer in haar neus zitten!
Mijn kast is af. Nu een keer de zooi opruimen, ik heb allemaam lijm en verf nog liggen boven, maar het was de moeite waard :)
x

Even iets anders dames,
we zitten nu bijna op pagina 10. Is het misschien een idee zodra we op pagina 11 komen dat we het ff terug naar voren slepen? Als in een 'deel 2' maken? Of vinden jullie het niet erg dat je ff moet zoeken?

Roept u maar!

Terug
Bovenaan