zwanger worden na een mk DEEL 2

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Hai Meiden,

Dank je astrid voor het verplaatsen van onze topic.
Erg rustig hier vandaag.

@Jen, Fijn dat de verloskundige je heeft weten te gerustellen. Als ik in jouw schoenen stond had ik net zo gereageerd. Hoe voel je je nu? Nog steeds erg misselijk? Is moest wel lachen om hoe je zelf omschreef. Ploftieten. Hahahaa

@Jenny, Je zit wel een lastig pakket niet wa? Maar goed van je dat je mee gaat naar de cursus. Hopelijk gaat ie dan ook zien dat ongeacht de woorden ook zijn, de betekens anders is. Wat het belangrijkste is is jullie liefde.. Je wilt niet voor niets samen kids. Toch?

@Astrid, Fijn dat je nu eens goede berichten hebt van je schoonfamilie.. Ik zeg ook altijd maar: Vriendje kan je uitkiezen, schoonfamilie niet.. Helaas..

@Jolien, Fijn dat je je nu een stuk "zwangerder" voelt ten opzichte van je vorige zwangerschap. Hopelijk heb jij straks ook een goede mooie echo!

@Betty, Geniet je lekker van je wijntje en alle lekkere dingen die ik nu even niet mag hebben? Drink er 1 op mij!

@Shari, Hoe ver ben je nu eigenlijk?? En hoe was je dag op het werk? Dit is toch de eerste hele dag??

Was gisteren nogal kwaad.. Hebben jullie ongetwijfeld gemerkt.. Op dit moment staat er een foto van Keano en Valerio naast mijn beeldscherm en ze zijn daar zo gelukkig. De wetenschap dat hij nu moet wijken voor zijn moeder is onuitstaanbaar. Maar we vechten door.. We halen er uit wat erin zit. Bedankt voor jullie steun!

Vandaag nog een dagje thuis. Keano heeft de griep en ik echt heel zielig op dit moment.. Ga hem maar weer even bezig houden.. (leuk als het maar 5 min duurt..pffhh)

Liefs, Mayo

hoi hoi!!

k was helemaal van mn patje.. kon jullie nie weervinde.. en meer nie denk ik:p zo rustig ist hiero..

kan nu dus nie alles terug lezen.. (jah dan moet k nog een pagina bij-openen ma da is me nu te veel werk:p)

@astrid: leuk dat je schoonmoeder zo reageerde! wie word de peter (toch?) dan? wij doen dr nie aan dus heb er eigenlijk geen verstand van..hihi

@marjoleine: hoe ist met de kleine man? naar he? als ze ziek zijn? k werk trouwens geen heeeele dagen.. vandaag was voor mij n 'hele' dag.. 6,5 uur:p ma wel zonder pauze he? ging wel goed trouwens.. op n sportbso.. dus ik zat me druk te maken dat k moest gaan sporte.. uiteindelijk in de kantine soep staan koken met n paar meiden.. erg leuk!
k ben nu trouwens 12 weken 5 dagen.. k zal t lijstje ook even aanpassen..

@jenny: wat lief!! mijn vent zal me nooooit.. maar dan ook nooooit mee uit eten nemen...dus jullie hebben een leuke avond gehad??

vanaaf quality time met vriendlief.. hebben een soort van minicrisisje gehad.. zal dr later wat meer over schrijven.. onze band word er in ieder geval steeds sterker door..

liefs!

duh.. k zou t lijstje nog aan passen:p

ZWANGEREN:

Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010

NOD's:

Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Hoi dames,

Hier weer een rare dag achter de rug, Ik kreeg vannochtend inene zulke buikpijnen aan de linkerkant dat ik bijna dubbelgeklapt voor de klas stond, iedere keer hele felle steken. Meteen de verloskundige gebeld, die meteen zeggen dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest voor een echo, ze was bang voor een BBZ. Bij de echo nog niks te zien natuurlijk, mini klein zwart stipje wat de beginnende zwangerschap kon zijn. Meteen ook bloed geprikt, mn hcg was 152, dat is heel erg mooi voor 4 weken 4 dagen. Maandag mag ik weer terug voor bloedprikken en weer een nieuwe echo en dan waarschijnlijk de donderdag weer, zo krijg je opeens meer echo's dan je verwacht. Hopen dat ze wel wat kunnen zien maandag, in ieder geval een klein leeg zwart vruchtzakje als het goed is.

Hallo dames,

@Jen, ik heb je al op msn gesproken maar ik hoop echt dat alles goed is. Hou nog even moed!

@Shari, Aha.. Als je het maar leuk hebt op je werk. Daar gaat het toch om?
Begint nu op te schieten he, nu je die 12 weken voor bij bent.. Kan je het al een beetje goed zien??

Jen, ik ben in jouw voetsporen gevolgd. Ik kom net uit het ziekenhuis alleen dan niet voor mezelf. Keano deed zo vreemd en is zo ziek dat ik de dokter maar even had gebeld. Ze vermoedde mexicaanse griep en we moesten direct komen. eenmaal daar werden we direct naar zijn achterkamertje geloosd, wat als je het mij vraagt, eerder zo'n kamertje was waar overledenmensen even worden geparkeerd, maja. We zouden snel aan de beurt zijn. Na 5 kwartier wachten liep marcel eens naar die balie, er werd direct tegen hem gezegd dat hij direct de ruimte moest verlaten anders moest ze die gaan ontsmetten. Ik werd kwaad natuurlijk.. na totaal 1,5 uur te hebben gewacht met een heel ziek kind in mijn armen, komt er een arts, met handschoenen en mondkapje, je kent het wel.. Al met al heeft Keano een virus wat op zijn keel en luchtwegen slaat met koorts. Ik wist het instinctief wel, maar ben wel blij nu hij gezien is en ze vermoeden dat hij geem mexicaanse griep heeft. Maar wat word je behandeld als een crimineel zeg. Je had die mensen in die wachtkamer eens moeten zien.. hahaa. Ach ja, ergens logisch..maar leuk is het sowieso niet.. hoewel ik er nu de humor wel van in zie.

Liefs,

Astrid, je had een oud lijstje gebruikt, ben al ongi!

ZWANGEREN:

Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010

NOD's:

Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Terug
Bovenaan