Hallo dames,
@Jen, ik heb je al op msn gesproken maar ik hoop echt dat alles goed is. Hou nog even moed!
@Shari, Aha.. Als je het maar leuk hebt op je werk. Daar gaat het toch om?
Begint nu op te schieten he, nu je die 12 weken voor bij bent.. Kan je het al een beetje goed zien??
Jen, ik ben in jouw voetsporen gevolgd. Ik kom net uit het ziekenhuis alleen dan niet voor mezelf. Keano deed zo vreemd en is zo ziek dat ik de dokter maar even had gebeld. Ze vermoedde mexicaanse griep en we moesten direct komen. eenmaal daar werden we direct naar zijn achterkamertje geloosd, wat als je het mij vraagt, eerder zo'n kamertje was waar overledenmensen even worden geparkeerd, maja. We zouden snel aan de beurt zijn. Na 5 kwartier wachten liep marcel eens naar die balie, er werd direct tegen hem gezegd dat hij direct de ruimte moest verlaten anders moest ze die gaan ontsmetten. Ik werd kwaad natuurlijk.. na totaal 1,5 uur te hebben gewacht met een heel ziek kind in mijn armen, komt er een arts, met handschoenen en mondkapje, je kent het wel.. Al met al heeft Keano een virus wat op zijn keel en luchtwegen slaat met koorts. Ik wist het instinctief wel, maar ben wel blij nu hij gezien is en ze vermoeden dat hij geem mexicaanse griep heeft. Maar wat word je behandeld als een crimineel zeg. Je had die mensen in die wachtkamer eens moeten zien.. hahaa. Ach ja, ergens logisch..maar leuk is het sowieso niet.. hoewel ik er nu de humor wel van in zie.
Liefs,