zwanger worden na een mk DEEL 2

Hallo dames,

hier weer even een kort berichtje van mij. Ik lees wel alles hoor, maar om als ongestelde hier actief bezig te zijn is toch wat deprimerend! Daarnaast ben ik net thuis en gedouchd (zat onder de pis grrr) en moet over 6 uur en 3 kwartier weer op het werk zijn.

@Jen: Jeetje meid, dat was wel even schrikken denk ik!!! Ik hoop dat alles goed komt/is!

@Jenny: Love is all what it takes!!

@Allemaal: Ik drink op alle zwangeren :D Zit er nu ook weer aan (hopelijk een beetje moe worden, vlak voordat ik klaar was met werken ging het alarm, een client flipte, dus de adrenaline schiet door je lijf. Resultaat: Nu klaar wakker!)

Ik weetniet wat mijn nod is, want ik weet niet hoelang mijn cyclus is. Ik dacht 28 dagen, maar de vorige duurde 32 dagen. Dus ga uit van 30 dagen dan zal het 30 oktober zijn.

Ik ben die datum met de meiden een weekendje weg, ook wel balen, dan kan ik niet stiekem gaan testen. Ik zal wel testen voor ik weg ga, als ie negatief is kan ik een wijntje drinken. Ik zal geen testen mee nemen dus dan wordt het pas dinsdag 3 november voor ik testen kan...

Slaap lekker allemaal!

Liefs, Betty!

Edith: sorry, het was de eerste die ik tegen kwam :)

Mayo: erg he een ziek kind, ik vind het wel begrijpelijk hoor dat ze zo met je om gaan als de mexicaanse griep vermoeden, maar voor jullie is he tminder leuk natuurlijk. Gelukkig heeft ie het niet iig!

Jen: is de pijn nu weg of minder geworden? Begrijp ik he tnou goed dat je ove reen paar dagen nog een echo hebt dan om te kijken of het geen bbz is? Spannend weer zeg :s

Betty: weet je je rooster van november al?

Sjaar: ook minicrisisje gehad? Tis zeker het weer :s
Zijn de gemoederen weer rustig nu?
Jordi en Dion hebben geen peter en meter, in NL is het lang niet zo'n traditie als hier. Dit kindje krijgt het dan wel, Jon wil het graag. Stiefschoonmoeders de meter dus en Laurent, de beste vriend van Jon zal worden gevraagd de peter te zijn.
gisteren trouwens het papier voor de kaartjes opgehaald! Tis perfect! Goeie kleur, goeie maat. Ik ben zooo blij :))
Vandaag naar schoonmoeders toe en zal ik hoogstwaarschijnlijk die zwangere die nu een baby heeft onder ogen komen voor eerst in maanden, ik zie er wel een beetje tegenop. Zeker omdat ze allemaal zo raar doen tegen mij... on verra on verra...
Jullie nog plannen voort weekend,??
xx

Hey dames,

@ Mayo, schrikken joh als je opeens met je kleine man in het ziekenhuis zit, maar je neemt toch het zekere voor het onzekere!! Gelukkig is alles ok, lekker uitzieken dus en hopen dat je het niet overneemt.

@Betty, snap dat het deprimerend is! Maar moet toch ook wel een beetje hoopgevend zijn dat er allemaal dames hier toch wel weer binnen 4 rondes weer zwanger zijn! Volgende maand is het gewoon jou maand!!!! Dat moet, en je kan gewoon stiekum testen hoor, als je een test meeneemt waar je overheen moet plassen die je hem gewoon net voor je gaat douchen en kan je hem aflezen als je klaar bent met douchen, kunnen ze ook niet denken dat je wel heeeeel lang op de wc zit :p:p

@sjaar, hoe is het nu bij jou en je man? Alles weer een beetje ok? Die van mij is trouwens ook niet romantisch hoor, als ik uit eten wil moet ik dat toch echt zelf regelen :p.

@ astrid, Hoe is het nou met jou?? jij moet komende maand ook weer hoor!! Vorige keer werd je ook een maand na mij weer zwanger, dus daar gaan we nu ook gewoon voor!! Ben zo hard voor je aan het duimen, voor alle dames hier die niet zwanger zijn hoor, maar jij hebt ook alweer zoveel rottigheid meegemaakt!!

Hier gaat het gelukkig allemaal goed, heb nu 2 dagen geen bloed meer gehad en wel weer gewoon voldoende afscheiding, dus ik heb hoop dat het goed gaat!! Ga morgen nog een testje doen, als ie dan meteen helemaal donker is weet ik tenminste dat mn HCG gestegen is ;) dan hoef ik me minder zorgen te maken voor de test van maandag!

Zit trouwens met een dilemma, ik werd gisteren benaderd door mn baas, ze hadden me al eerder gevraagd om mee te gaan naar barcelona, dat is vrijdagavond vertrekken en de donderdag daarop smiddags weer terug zijn, dus welgeteld een dag of 5,5. Eerder heb ik nee gezegd, ook omdat ik al meeging naar texel. Omdat de man van een collega is overleden is er nu weer een vrouwelijke begeleider te weinig, en ze hebben me dus weer gevraagd! Ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen, ben bang dat als ik nu mee ga en ik krijg weer bloedingen dat ik dan straks een curretage op zn spaans moet krijgen, zit ik niet op te wachten, aan de andere kant, als maandag alles positief is, kan ik natuurlijk gewoon mee...... wat zouden jullie doen???
We vertrekken aankomende vrijdag al...

Liefs

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty - NOD 30/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/10 - ronde 2 na mk- kind 1
Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Heb ook even het lijstje aangepast met nieuwe datums. Betty las ergens dat jij uitging van 30 okt??? Heb het er maar even bijgezet. Leuk we lopen nu gelijk. Edtih wanneer word jou NOD?

Hai meiden,

@Jen, lastig pakket. Ik zou het toch niet doen.. Ondanks dat het zo lijkt, je hebt nu de afgelopen paar 2 weken al zoveel pijntjes en alles gehad, dat wanneer je een vk of gyn nodig hebt, dat je die gewoon kan raadplegen in nederland. Maar doe waar jij je het beste bij voelt..

@Astrid, Zieke kinderen zijn echt zielig. Je zal het liefst de griep voor ze overnemen. Gelukkig idd geen mexicaanse griep. Het gaat nu ook weer iets beter met hem.

@Edith, Ik sta helemaal achter de tekst die Jen heeft geschreven. Ik duim echt voor je dat het deze maand mag gaan lukken!

Verder een beetje rustig hier he.. 2-3 meiden ongi en de rest zwanger.. Alles gaat nog steeds ok.. Toch voel ik me minder zwanger. Het klinkt heel gek. Er zijn nog genoeg kenmerken maar het gevoel zelf is veel minder. Dat maakt me bang.. Hopelijk klopt mijn gevoel niet en gaat het gewoon goed.

Liefs,

Mayo: idd zieke kindjes zou je eigen zelf bijna ziek maken, en ze zijn ook altijd echt van top tot teen ziek he, als een lappenpopje...
Gelukkig gaat het beter met je mannetje :)

Ik heb haar gezien hoor, na maaaanden dus. Uiteindelijk heb ik niets gezegd, er kwam spontaan nog 3 man bezoek hier (schoonmoeder) dus ik heb me een beetje teruggetrokken. Stom he dat ik het nog moeilijk vind. Tis niet om een baby te zien hoor maar doordat men mij totaal niet heeft begrepen de afgelopen maanden voelt het niet lekker, snap je?
Maar goed, we gaan vrolijk door. Ik heb mijn binnenkaarten gesneden, perfect!

Jen: foutje is menselijk hoor, ik moest alleen ff denken wie je dan wel bedoelde.

Terug
Bovenaan