zwanger worden na een mk DEEL 2

Welkom hier Renate!!

Hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje??

Ik had natuurlijk al een berichtje bij jou Topic achter gelaten, leuk om je hier tegen te komen. Ik hoop dat alle steun en liefde mag ik ondertussen ook wel zeggen, ook jou goed doet!

Liefs Betty

Hallo Renate,

Ik ben 1 van de zwangere dames maar schrijf nog steeds geregeld mee. Allereest wil ik zeggen dat ik het heel erg voor je vind wat je mee maakt.. Het valt immers niet mee.. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en een prachtkindje in je armen zal hebben!

@Betty, hoe is het nu?? Nog steeds niets?

Liefs, Mayo

Hallo Renate,

Ik ben 1 van de zwangere dames maar schrijf nog steeds geregeld mee. Allereest wil ik zeggen dat ik het heel erg voor je vind wat je mee maakt.. Het valt immers niet mee.. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en een prachtkindje in je armen zal hebben!

@Betty, hoe is het nu?? Nog steeds niets?

Liefs, Mayo

Nope... Heb gisteren testen besteld van Sensitest dus die liggen vandaag in de bus...Ik denk niet dat ze er eerder zijn dat dat ik weg ga dus ik kan morgen ochtend pas testen...Zou eventueel vanavond nog kunnen maar als ik te werk ben geweest drink ik echt belachelijk veel thee, dus dat is nutteloos!

Ik heb om 14:00 uur mijn functioneringsgesprek! Brrrr, helemaal niet zo veel zin in...Mag daarna ook meteen werken tot 23:00 uur dus een lekker lang dagje, en dta met dit schitterende mooie weer!!

Liefs!

Ik ga onze babbels weer even verplaatsen naar de eerste pagina... Vind het zwaar irritant worden dat ik via 12 keer klikken pas bij ons ben :D Of is dat luiigheid ?? Hahahahahah

Tot op pagina 1!!

Liefs

Terug
Bovenaan