zwanger worden na een mk DEEL 2

Hee nog een keer!!
Ben hevig op zoek naar nemen (je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, aangezien Jon niet veel leuk vind...)
Nu heb ik dus bij Jordi en Dionne met de achternaam Vanderweyen;

Loic
Joèll
Leco
Nichel
Nigell
Tygo (met de zachte g)

Ik wil graag jullie meningen....

pff lastig hoor Jongensnaam!

Pfffhh Vind het moeilijk hoor... Die keuze is zo persoonlijk. Krijgt de baby ook jouw achternaam of die van Jon?

Wij zijn er nu wel uit.. Jongensnamen zijn wel het moeilijkst ja.. Succes!

Astrid Joell vindt ik echt een hele mooie naam!!! Een vriendin van mij krijgt ook een zoontje en die noemen ze Fhysell ( spreek je uit al feisel). Maar denk niet dat je dat mooi vindt. Maar nogmaals Joell is echt mooi

Hey Mayo doe je rustig aan meis? Las dat je een naar gevoel hebt ofzo. Hoe gaat het nu met Keano?

Hier een lekker filmavondje op de bank met een wijntje:p.

Idd superpersoonlijk maar in jullie oortjes klinkt de combi misschien minder goed dan bij mij. Het krijg ig natuurlijk de achternaam van jon; Vanderweyen dus.
Mijne wil je niet als achternaam :p

Joèll is ook tot nog toe mijn favorite.
Jon vond Nigell dan weer leuk
Ja, Loic eigelijk ook wel passsend bij Jordi en Dionne ...

Hallo dames!

Hier even een heel kort berichtje van mij. Schrijf morgen meer. kom nl net van een concert van ed kowalzyk (de zanger van live)was echt helemaal geweldig!!! :D maar ben nu best moe dus duik zo mn bedje in.

@mayo: balen dat het gevoel minder is geworden. Heb je dat de hele tijd of is het bij vlagen. Ik heb het nl ook wel maar vlgns mij is dat meer onzekerheid ofzo..bang dat het weer mis gaat en dat ik mezelf daar tegen wil beschermen oid. kan dat bij jou ook niet gwn het geval zijn. Niet dat ik zeg dat je je gevoel niet serieus moet nemen hoor! ...toch je kunt niet anders doen dan afwachten denk ik...

@astrid: kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om haar en de baby onder ogen te komen en de rest van de fam hoor! Ze hebben je gewoon gekwetst...je bent niet gezien en dat voelt gwn niet leuk. Hoe kun je dan leuk en aardig doen en interesse tonen in de ander (haar en de baby)ik zou dat denk ik precies hetzelfde voelen.
Ik heb het met een ex-collega die zwanger bleek te zijn toen ik een mk had gehad (zij wist al een tijdje van mijn zwangerschap en bleek zelf toen al 10 weken zwanger te zijn) goed het was haar keuze om er niets over te zeggen maar toen ik een mk had gehad heb ik weinig medeleven gevoeld en dat is dan best rot. Inmiddels zal zij vast al een behoorlijk buikje hebben. Steeds als ik hier in het centrum loop hoop ik haar niet tegen te komen. Lijkt me gwn erg moeilijk (ondanks dat ik nu zelf weer zwanger ben)

oh over een naam. Wat vind je van louis voor een jongen (spreek je uit als loe-ie)

tot morgen allemaal!

Liefs

Hey dames,

Wij vinden de jongens naam ook echt het moeilijkst, we zijn al wel uit de meiden namen, alleen nu heb ik weer die zwangere vriendin, hoop niet dat ze dezelfde naam kiest. Vorig jaar toen ik zwanger was beviel mn schoonzus 6 weken voor mij en die hadden dus exact dezelfde naam als die wij hadden gekozen, we moesten dus uitwijken naar een andere naam. Gelukkig heeft vriendin een heeeele andere smaak en denk dat ik het gewoon even met dr overleg als we de goede echo hebben gehad.
Ik zit de hele tijd zoooo in spanning, durf echt gewoon niet naar de wc.

Liefs Jen

Goeiemorgen dames!

En weer een werkdag voor mij... Moet om 15:00 beginnen, heb woensdag 5 dagen vrij, daar heb ik echt zin in! Ik heb nog geen november rooster, kan wel half oktober worden voor ik hem heb!

@Astrid: Jongensnamen... Blijft ook moeilijk! Ik vind van jou lijstje Tygo erg leuk!

Wij hebben beide namen al, als het een jongen wordt vernoemen we hem naar mijn vriends vader en bij een meisje naar mijn favo tante. Bij ons was het al vrij snel duidelijk!

@Jen: Hoe gaat ie nu? Geen buikpijn meer gehad?

@Mayo: Hoest nu met Keano? Is ie al weer wat beter?

@Edith: Lekker he, die wijn en die filet american! De volgende ronde, zitten wij en Jenny er bij! Ik ben veel vrij en heb veel vroege diensten (tot 15:00) in mijn vruchtbare week, dus daar kan het niet aan liggen!

@Sjaar: Neemt jou vriend je nooit mee uit eten???? Zijn jullie wel eens wezen uit eten???

Ik ga even douchen.... kan niet wakker worden nu
;-)

Liefs, Betty

hallo!

Jeetje ik heb vandaag gewoon uitgeslapen tot 12.30uur! En ik ben helemaal geen uitslaper! Was wel even lekker moet ik zeggen :))

@Sjaar: echt nooit mee uit eten genomen?!heb dat hier meer gelezen..geloof dat ik dan niets te klagen heb! Mijn vriend is echt een romantisch typje :) Toen we net een relatie hadden gingen we eigenlijk iedere maand wel uit eten en nu nog steeds regelmatig. Het leukst vond ik dat hij mij een keertje in mei (toen was het voor het eerst een beetje lekker weer) mij op kwam halen van mn werk. Heeft ie me meegenomen naar een heel rustig plekje aan het water (waar echt haast nooit iemand komt, behalve in het hoogseizoen) daar een kampvuurtje gebouwd en toen daarop ge-bbqt. Was echt superromantisch bij ondergaande zon enzo.. :D

@iedereen: Babynamen...wij zijn er wel ongeveer uit. In tegenstelling tot de rest waren we gelijk uit de jongensnaam. Vinden juist een meisjesnaam best moeilijk. Tot nu toe is de jongensnaam: Max (misschien wel gewoontjes maar we vinden heb gwn erg leuk) en een meisjesnaam Silke. Toch zit ik nog steeds wel te kijken of ik een leukere meisjesnaam kan vinden. Iemand suggesties?

Zo ik ga nu dan maar even mn pyama uittrekken :p en douchen enzo. Misschien tot later!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan